Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
puisqu'on est jamais d'accord tous ensemble, on peut aussi faire ca

autrement moi je choisis aussi celui de cozim, i déchire trop

Old Post Jun-10-2004 13:44  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by stanymi
Tiens au passage, si ca vous intéresse, kit de 1000 polices gratos : f*p://193.140.54.18/pub/fonts/fonts.zip

C'est sympa ça, mais ça fait combien de '.mo' en tous

Sinon vous fatiguez pas pour les Covers, c'est celui de Tashita que l'on prend, reste plus qu'à établir les bonnes couleurs.

On sait déjà que le ghost est bleu!

Old Post Jun-10-2004 13:47  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P

Sinon vous fatiguez pas pour les Covers, c'est celui de Tashita que l'on prend, reste plus qu'à établir les bonnes couleurs.

40 et qq Mo.
par contre je suis pour que certains se fatiguent encore un peu au contraire
On pourra faire un Mega POLL, dtf on peut mettre 40 options max alors autant en profiter. Toutes les ID st les bienvenues encore je pense
J'viens de me dégauter une photo !!trop bien !
Je vais tester mes 1000 polices

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-10-2004 13:53  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Bon 3 autres possibilités ...

Run baby run !

Old Post Jun-10-2004 13:56 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Transa.E.P

et on sait aussi que faudra changer le titre et apres la police parce que ce soir ceux qui viendront aimeront pas et ainsi de suite...
on connait
moi je continu ma pochette ptètre qu'un groupe de rappeur voudra me l'acheter

pour les polices ca va aller j'en ai assez merci je m'y retrouve déja pas

Old Post Jun-10-2004 13:58  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Tashita
Bon 3 autres possibilités ...

je prefere la deuxieme

Old Post Jun-10-2004 13:59  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Tashita

Je dirais elle la avec le bleu ghost plus clair et le bleu reste plus foncé.

Old Post Jun-10-2004 14:00  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Voilà, personnellement, c ma version préférée ...

Run baby run !

Last edited by MajenKa on Jun-10-2004 at 14:22

Old Post Jun-10-2004 14:15 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Ouai c'est cool, moi j'aime bien

C'est du beau travail ma grande

Old Post Jun-10-2004 14:51  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

bon allez hop on prend le dernier, c'est un ordre.

Old Post Jun-10-2004 14:56  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Contente que ça vous plaise ...

Transa.E.P: C'est pas bientôt fini ces familiarités avec ma personne ?? Stan me demandait justement si on avait élevé les vaches ensemble ... t'es au courant toi ?? MDR

Run baby run !

Old Post Jun-10-2004 15:00 
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Allez hop encore une

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-10-2004 15:01  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother older trance track... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStage One – Space Manuevres (Unreleased dj orkidea remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:34.

Forum Rules: