|
ojdå.. en kompis till mig har inte fått de han beställt från id-t så han å hans flickvän står utan biljetter nu, de skulle kommit för 1½ vecka sen :|
Snacka otur.
Men jag påbörjar snart min lilla resa till Ljungby, där jag hoppar på buss 1 i all flärd :P
Tjhihoooo Ragge, Nu draaaaar vi!
|