|
| quote: | Originally posted by New Wave
Zo, heb haar vandaag weer gezien.
Op het begin van de avond had ik nog echt het idee dat ik een poging zou gaan wagen. Ik zat naast haar met het eten en wilde een gesprek met haar beginnen. Ik vroeg dingen maar er kwam bijna niets uit. Ik heb al eerder een relatie gehad waarbij ik totaal niet met een meisje/vrouw kon communiseren. Toen heb ik gezegt dat ik er geen zin meer in had omdat het gewoon niet werkte. Ik vind dit namelijk erg belangrijk. Kwa uiterlijk was ze prima in orde maar als het innerlijke mij niet bevalt dan haak ik af. Na die korte confersatie ben ik van gedachte veranderd en heb mijn poging niet doorgezet. Wel jammer want het was opzich wel een lief meisje voor mij. Maargoed, we blijven jagen. |
LoL Tim.
Je moet ook andere dingen zeggen dan "Hey Hoer, laat je rimmen!" 
Je moet gewoon een truckersvrouw hebben met haar onder d'r armen en kisten 
Maareh..even serieus, je zegt ik heb al eerder een relatie gehad met iemand die niet kon communiceren: nu had/heb je toch geen relatie met haar, je zou het toch alleen juist graag willen? Je meot je niet zo makkelijk af laten schepen. Meer aandacht geven, meer proberen. Een avond waarbij je 'naast haar zit met eten' heb je geen donder aan. Als ze je leuk lijkt, ga dan gewoon op haar af, en vraag ofz e mee wil gaan naar de bios of iets anders. Nee heb je, ja kan je krijgen. Niet van dat mieterige, dat heb je hier ook nooit 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|