Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De TA-relatie-issues draad
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Dus nu weer je army boots en lonsdales uit de kast halen?

Old Post Jun-22-2005 07:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by New Wave
Zo, heb haar vandaag weer gezien.
Op het begin van de avond had ik nog echt het idee dat ik een poging zou gaan wagen. Ik zat naast haar met het eten en wilde een gesprek met haar beginnen. Ik vroeg dingen maar er kwam bijna niets uit. Ik heb al eerder een relatie gehad waarbij ik totaal niet met een meisje/vrouw kon communiseren. Toen heb ik gezegt dat ik er geen zin meer in had omdat het gewoon niet werkte. Ik vind dit namelijk erg belangrijk. Kwa uiterlijk was ze prima in orde maar als het innerlijke mij niet bevalt dan haak ik af. Na die korte confersatie ben ik van gedachte veranderd en heb mijn poging niet doorgezet. Wel jammer want het was opzich wel een lief meisje voor mij. Maargoed, we blijven jagen.

LoL Tim.
Je moet ook andere dingen zeggen dan "Hey Hoer, laat je rimmen!"
Je moet gewoon een truckersvrouw hebben met haar onder d'r armen en kisten

Maareh..even serieus, je zegt ik heb al eerder een relatie gehad met iemand die niet kon communiceren: nu had/heb je toch geen relatie met haar, je zou het toch alleen juist graag willen? Je meot je niet zo makkelijk af laten schepen. Meer aandacht geven, meer proberen. Een avond waarbij je 'naast haar zit met eten' heb je geen donder aan. Als ze je leuk lijkt, ga dan gewoon op haar af, en vraag ofz e mee wil gaan naar de bios of iets anders. Nee heb je, ja kan je krijgen. Niet van dat mieterige, dat heb je hier ook nooit

Old Post Jun-22-2005 07:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Eigenlijk is ie helemaal niet zo stoer

Misschien kan dat wijffie die d'r foto in een andere thread heeft gezet voor je je een pity fuck geven?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jun-22-2005 07:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by basd
Eigenlijk is ie helemaal niet zo stoer

Misschien kan dat wijffie die d'r foto in een andere thread heeft gezet voor je je een pity fuck geven?

Eh...welke foto, welke thread?
Pics or stfu!

Old Post Jun-22-2005 08:03 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=14

d&b session 20090519

Old Post Jun-22-2005 08:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

quote:
Zo, heb haar vandaag weer gezien.
Op het begin van de avond had ik nog echt het idee dat ik een poging zou gaan wagen. Ik zat naast haar met het eten en wilde een gesprek met haar beginnen. Ik vroeg dingen maar er kwam bijna niets uit. Ik heb al eerder een relatie gehad waarbij ik totaal niet met een meisje/vrouw kon communiseren. Toen heb ik gezegt dat ik er geen zin meer in had omdat het gewoon niet werkte. Ik vind dit namelijk erg belangrijk. Kwa uiterlijk was ze prima in orde maar als het innerlijke mij niet bevalt dan haak ik af. Na die korte confersatie ben ik van gedachte veranderd en heb mijn poging niet doorgezet. Wel jammer want het was opzich wel een lief meisje voor mij. Maargoed, we blijven jagen.

ahh je moet niet zo snel afhaken joh! net als bram al zegt: stap gewoon op haar af en vraag of ze een keer iets mee wil gaan drinken ofzo laten zien dat je haar speciaal vindt, want naast haar zitten met eten klink zo makkelijk

Old Post Jun-22-2005 08:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Roger
ahh je moet niet zo snel afhaken joh! net als bram al zegt: stap gewoon op haar af en vraag of ze een keer iets mee wil gaan drinken ofzo laten zien dat je haar speciaal vindt, want naast haar zitten met eten klink zo makkelijk

Je was er niet bij dus je weet niet hoe het gegaan is.
Je moet lezen. Er viel niet mee te communiceren. En dan haak ik wel af. Want wat ik al zei. Ik heb zoiets al meegemaakt en dat werkt bij mij niet. Ik wil over dingen willen lullen. Niet een antwoord van 4 woorden krijgen. Kijk, als het meisje open was en goed kon babbalen dan had ik gisteren de move heus wel gemaakt. Het was dus niet 'makkelijk', het was een 'indruk' die mij heeft doen besluiten om niets te ondernemen. Ik weet precies wanneer ik een vrouw om een date moet vragen. dat is het probleem niet, dat leer je als je in de horeca werkt/gewerkt hebt. Tussen die 6 miljoen vrouwen zit er vast wel 1 die net zo lief is als zij en die wel kan lullen.

Old Post Jun-22-2005 09:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Tussen die 6 miljoen vrouwen zit er vast wel 1 die net zo lief is als zij en die wel kan lullen.

Je rekent voor de aardigheid ook minderjarigen en bejaarden mee?

Maar misschien is ze gewoon verlegen en spreekt ze meer als ze je beter kent...zou heel goed kunnen

Old Post Jun-22-2005 10:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Cosmic
Je rekent voor de aardigheid ook minderjarigen en bejaarden mee?

Bejaarden zijn ook geil hoor nee serieus, anders had ik 8 miljoen gezegt.

quote:
Originally posted by Cosmic
Maar misschien is ze gewoon verlegen en spreekt ze meer als ze je beter kent...zou heel goed kunnen

Mwjha had gekunt maar ik heb er met collega's over gehad en die zeiden het ook al. Die probeerde ook een gesprek met haar te voeren maar was hetzelfde verhaal. Kwam niets uit.

Old Post Jun-22-2005 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Mwjha had gekunt maar ik heb er met collega's over gehad en die zeiden het ook al. Die probeerde ook een gesprek met haar te voeren maar was hetzelfde verhaal. Kwam niets uit.

** zucht ** D'r hoeft ook niks UIT..

d&b session 20090519

Old Post Jun-22-2005 10:37  Netherlands
New Wave

quote:
Originally posted by basd
** zucht ** D'r hoeft ook niks UIT..

Dat er alleen wat in hoeft dat was vroeger leuk , nu wil ik iets leuks opbouwen. Ik ben bijna 24. voor je het weet ben je 30.

Old Post Jun-22-2005 10:39  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Je was er niet bij dus je weet niet hoe het gegaan is.
Je moet lezen.

*zucht* post het dan niet, of post het goed, want wij kunnen ook niet alles weten Tim van de 5 zinnen die je post. dus relaxed man

En kijk, als ze niets tegen je zegt etc, moet ze je waarschijnlijk gewoon niet. Shit happens, get over it

Old Post Jun-22-2005 10:47 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De TA-relatie-issues draad
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Please ! Progressive Tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWeekend Players - "Into The Sun" (Riva Remix). [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:57.

Forum Rules: