Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by CygnusX
De pix volgen nog.

http://users.skynet.be/Cygnus/Greece2005

Old Post Aug-18-2005 19:25 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

tx benny! die zuilen van dien Olympeion, wow
maar ondanks de pracht zou ik het daar door het massatoerisme wss snel beu worden. Die tempels enz zijn wel maf om te zien, maar had je niet zo'n gevoel van verzadiging, dat er gewoon teveel ligt (zoals Forum Romanum) om deftig te kunnen bezien?
btw, dat eten ziet er allemaal heerlijk uit! feta, jummieeee =)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-20-2005 12:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jerro
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

san siro

Old Post Aug-20-2005 13:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Jerro Click here to Send Jerro a Private Message Add Jerro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

^ nice
training meegevolgd ?

Old Post Aug-20-2005 13:02  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jerro
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

nee.. was geen bezig.. spelers kome daar de dag van de match of de dag tervoor pas aan.
en ze ware ter ook aant werke dus de tour was wel ingekort mjah, was toch nog sjiek

Old Post Aug-20-2005 13:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jerro Click here to Send Jerro a Private Message Add Jerro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by Gladius
die zuilen van dien Olympeion, wow

Ja, daar hebben we even met onze mond open gestaan Echt indrukwekkend, een pak groter dan het Parthenon en het Theseion. Spijtig dat er van de 104 zuilen nog maar 15 overblijven.

quote:
had je niet zo'n gevoel van verzadiging, dat er gewoon teveel ligt (zoals Forum Romanum) om deftig te kunnen bezien?

Dat viel nog wel mee, we hadden de belangrijkste historische sites (Akropolis, Roman Agora, Ancient Agora en Olympeion) op 2 halve dagen gezien. Qua oppervlakte vielen de sites ook goed mee, behalve de Ancient Agora misschien. Daar kunt ge wel bijna een dag rondwandelen, maar het zijn allemaal ruines (buiten het Theseion). Er stonden daar heel veel borden met uitleg over de omvang van de gebouwen die er stonden, maar er staat vrijwel niks meer van recht.

quote:
maar ondanks de pracht zou ik het daar door het massatoerisme wss snel beu worden.

Heel de drukte van het toerisme (en het nachtleven) is geconcentreerd op een kleine driehoek in het centrum van Athene, vooral rond Plaka. Als je die plaatsen vermijd, dan kan Athene heel rustig zijn. Het was wel grappig, op een gegeven moment wandelden we door de straten richting Plaka en we waanden ons in een verlaten stad, geen kat te zien (letterlijk en figuurlijk). Toen draaiden we af naar een winkelstraatje en van de ene op de andere moment konden we over de koppen heen lopen

Old Post Aug-20-2005 13:36 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

Terug van een weekske center parcs in de Kempervennen,was wel maft en nog redelijk geluk gehad met het weer.Cool daar is het snowcenter, donderdag gaan skieën en dan buiten komen op slippers in een zonneke van 26° Elke dag een pootje baden in het tropisch zwembad en dan 's avonds sauna'ke in den bungalow Wel veel Engelsen daar amai,ge zag het trouwens als ze met de velo reden wie Engels was,een paar spookrijders ontmoet.Het park op zich was wel goed,maar nergens is het toch beter dan in ons eigen België in de vossemeren.

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Aug-23-2005 09:04  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by cyberia
nergens is het toch beter dan in ons eigen België in de vossemeren.

Erperheide bedoeld ge zeker

Nee nee, Vossemeren is idd leuker dan Erperheide, meer gericht op jongere mensen. Erperheide is meer iets voor jonge gezinnen met kinderen.

Zelf ga ik normaal ook nog een weekendje / midweek naar Center Parcs. Kheb nog ne gratis bon omdat ik der vijf jaar werk (ondertussen bijna 6) en kzal die voor eind oktober gebruikt moeten hebben anders is em niks meer waard.

Maar nu donderdag eerst nog enkele daagjes naar de Ardennen met mijn vriendin (en haar ouders).

Old Post Aug-23-2005 09:13  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

so meneer werkt in Erperheide da's werken in een ontspannen sfeer zeker?En over 't jaar(buiten de vakantie's) is er dan veel volk of valt da goe mee?wel leuk dage zo nen bon krijgt

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Aug-23-2005 09:33  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Erperheide is eigenlijk één van de parken die vrij geod bezet is door heen het jaar. Voor september is het wel minder druk, maar het park zal wel nog vrij goed vol geraken. Tegenwoordig is er de mogelijkheid om ook last minute te boeken heb ik vernomen, dus veel mensen maken daar nu gebruik van, is goedkoper

is idd werken in een heel ontspannen sfeer , maar kga der binnekort wel mee stoppen denk ik. Kben nu afgestudeerd en op zoek naar werk. Als ik da ene keer gevonden heb zal ik na een hele week werken wel nie al te veel goesting meer hebben om da in't weekend ook nog te gaan doen

Old Post Aug-23-2005 09:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Polen was ook redelijk aangenaam!
Kga jullie ni vervelen met het folkloristische aspect van de reis (hoewel ik wel mag zeggen dat het echt een enorme kick geeft wanneer er 2500 mensen u een staande ovatie geven nadat ge uw moeilijkste reeks pefect gevendeld hebt ), maar het ontspanningsaspect was zeker de moeite waard! Prachtig weer, druk strand, gezellig stadje, overal goed en goedkoop eten te krijgen, goedkope drank, zeker een aanrader!
www.kolobrzeg.pl

Ginder trouwens ook met de vetste geïmproviseerde setup ooit een feestje gedraaid

Old Post Aug-23-2005 12:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

*bump*

Op www.kriskras.be staan de reizen voor deze zomer, met enkele mooie nieuwe bestemmingen : Venezuela, Hawai, Jamaica, West-Canada, ...

Heeft er al iemand reisplannen voor 2006?

Old Post Jan-17-2006 10:57 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDo anybody know this tech-house track plyed by many well known DJs? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Working" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:14.

Forum Rules: