Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by moogwai
ISOS 1 is ook helemaal niet zo rustig. In vind ISOS 4 best goed gelukt en goed binnen het ISOS concept passen.

Wat is dan 'het ISOS Concept'?
Doortrancen tot de zon weer op komt of chillen op een zwoele zomeravond?

Old Post Apr-29-2005 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Wat is dan 'het ISOS Concept'?
Doortrancen tot de zon weer op komt of chillen op een zwoele zomeravond?

Volgens de hoes van ISOS 1 is het ongeveer dit:

Old Post Apr-29-2005 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

quote:
Originally posted by DJ D-Man

Wat dat betreft is de CD wel aardig geslaagd. Ik denk wel dat ik dit lekkere nummers vind op een feest in de zomer. Misschien had ik dus een verkeerd verwachtingspatroon

Old Post Apr-29-2005 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Na nog maals geluisterd te hebben vind ik cd 1 wel duidelijk de betere en wat betreft die doelstelling, fuck it, gewoon een lekere mixcompilatie die best past in het ibiza plaatje wat Tijs in het hoesje van deel 1 schetst

Old Post Apr-29-2005 13:41 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Vanavond even kijken voor hoeveel ie te koop is, misschien neem ik 'm dan meteen wel mee voor op de terugweg in de auto!

Old Post Apr-29-2005 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DJ D-Man

God, die cd is inmiddels ook al weer 5.5 jaar oud, wat vliegt de tijd toch voorbij zeg

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-29-2005 17:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Dit is dan weer een beetje jammer:

Creative en Tiësto bundelen krachten
Geplaatst door: Tamara op maandag, 25 april 2005 - 17:56 CET

Creative gaat samenwerken met de meest populaire DJ ter wereld. Binnenkort wordt de unieke Creative MuVo V200 - Tiësto Edition gelanceerd.

Deze MP3-speler wordt geleverd met Tiësto's nieuwe album, 'In Search Of Sunrise 4', welke op 29 april aanstaande wordt gepresenteerd.

De Creative MuVo V200 - Tiësto Edition bestaat uit de MuVo V200 512MB en is voorzien van het logo van Tiësto. De MuVo V200 512MB is een digitale audiospeler uit het bekroonde MuVo-assortiment en beschikt over alle functies waar de MuVo's bekend om staan. Zo heeft de MuVo V200 onder meer een FM-radio, een ingebouwde microfoon en MP3-, WMA- en WMA met DRM-compatibiliteit. De MuVo valt op door het aantrekkelijke, witte design en een gekleurde rand rondom het display.

De MuVo V200 - Tiësto Edition wordt nog mooier doordat het logo van Tiësto erop staat. Bovendien wordt de MuVo V200 geleverd met Tiësto's nieuwste dubbel-cd 'In Search of Sunrise 4'. Deze exclusieve MuVo V200 zal vanaf begin mei verkrijgbaar zijn voor maar € 119,- inclusief BTW. De Creative MuVo V200-Tiësto Edition bevat ruim voldoende opslagcapaciteit voor de gehele nieuwe dubbel-cd van Tiësto, zodat iedereen zijn nieuwste muziek nu overal kan beluisteren.

Tiësto staat alom bekend als de beste DJ ter wereld, wat nog eens bevestigd werd toen hij vorig jaar draaide tijdens de opening van de Olympische Spelen in Athene. Begin deze maand won hij drie TMF Awards, te weten de Best Dance National Award, de 538 Best Single Award en de Lifetime Achievement Award. Op 29 april wordt in de Heineken Music Hall in Amsterdam zijn nieuwe cd gepresenteerd. Begin mei zal Tiësto een clubtour langs 8 bekende clubs in Nederland maken, waaronder Asta in Den Haag en Nightlive in Maastricht, ter promotie van de nieuwe cd.

"In 2004 werd Tiësto voor de derde keer verkozen tot de meest populaire DJ ter wereld. Creative is dan ook zeer trots dat hij zijn naam wil verbinden aan ons merk", aldus Markus Eggermont, Marcom Manager Benelux bij Creative. "De MuVo V200 - Tiësto Edition met zijn logo erop is uniek in de wereld en wij verwachten dat dit een echt collectors item zal worden."

Door de MuVo V200 - Tiësto Edition kan iedereen nu overal mijn muziek beluisteren met een uitstekende geluidsweergave", aldus Tiësto. "De bundeling van de MuVo V200 - Tiësto Edition met mijn nieuwe cd is voor mijn fans een mooie kans om niet alleen mijn nieuwe cd te kopen, maar tegelijkertijd een prima audiospeler te bemachtigen."

Prijs en beschikbaarheid
De MuVo V200 - Tiësto Edition is vanaf begin mei beschikbaar voor € 119,- inclusief BTW.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-29-2005 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Is het onderhand niet eens tijd voor Tiesto-Barbies en een real life-soap?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-29-2005 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Heb het CD-tje net ook gekocht. Voor mn broertje, die was jarig.

Het eerste half uurtje vind ik wel lekker eigenlijk.
Het kan alleen het eerste half uur van ISOS 2 natuurlijk nooit overtreffen!

Old Post Apr-29-2005 19:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

CD gedownload, van de eerste heb ik nu de eerste 45 minuten geluisterd en dat is toch wel echt HEEL erg lekker.

Niet echt aandachtig geluisterd, maar ik denk dat ik um anders alleen maar beter ga vinden. CD2 zondag of maandag is luisteren.

Ik denk dat ik nog eens naar de winkel moet om een CD te kopen, iets wat ik niet vaak doe, maar zoals ik er nu over denk zijn het tunes die niet snel en misschien wel nooit zullen gaan vervelen.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-29-2005 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yahoo
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005

Heb hem ook vandaag binnen gehaald en ik vind m helemaal top!
Er staan een aantal bijzondere tracks op die m alleen al het geld waard maken... Ik kan eigenlijk nog niet kiezen tussen de twee cds, allebei hebben ze hun eigen interessante dingen... Enigste minpuntje: het lijkt wel of tiesto toen die klaar was met beide cds de einden van de cds een beetje heeft afgeraffeld... Vooral bij Sensorica heb je het idee alsof de track pas halverwege is
Maar ja verder is het een heel relaxed cdtje met een speciaal gevoel
Aanrader!

Old Post Apr-29-2005 19:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for yahoo Click here to Send yahoo a Private Message Visit yahoo's homepage! Add yahoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
quote:
Originally posted by basd

Is het onderhand niet eens tijd voor Tiesto-Barbies en een real life-soap?

Mja, als jij een zak geld kan krijgen omdat ze BASD op een mp3 speler willen zetten, en er een mix cd van jou bij willen leveren, pak jij em ook aan

Old Post Apr-29-2005 20:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWatergate - Heart Of Asia [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:42.

Forum Rules: