Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ga je zo al met je slaapzakje voor de ingang liggen?

goed plan inderdaad, kom je hem morgen vroeg gelijk tegen bij de kassa

Old Post Jul-15-2005 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

tot morgen allemaal!

Ga eens dood!

Old Post Jul-15-2005 21:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

zoo wat heb ik hier een enorme zin in zeg!

Old Post Jul-15-2005 22:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

t begint te kriebelen hier

Old Post Jul-16-2005 06:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Ready for take off! Over een half uurtje stappen we in de auto richting Best... Het weer ziet er goed uit en de voorspellingen zijn perfect, daarnaast natuurlijk een uitverkocht feestje met veel goede muziek en een ongekende sfeer! Kortom ik heb er zin in!!!!!!!!!

Old Post Jul-16-2005 07:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Ben d'r vandoor! Tot straks!

Old Post Jul-16-2005 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Was weer een super feestje! Heerlijk weer, fijne muziek en erg goed publiek zoals gewoonlijk op Extrema feesten!!!
Dagje is ook gemaakt door gezelschap van aantal TA's, was super gasten! (alleen Tim niet gezien?!) Verder lekker staan knallen met Original op Digweed!

Digweed had aantal onwijze knallers in zijn set, in tijden niet zulke climaxen gehoord in een nummer! Verdere minpuntjes: alweer viel Chable tegen, Bram, !Brothers & Sisters! en het was overall gewoon te druk op het terrein...

Nu off to Ibizaaaaah

Old Post Jul-16-2005 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Het was vet!
Morgen meer

Old Post Jul-16-2005 22:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Ook ik ben weer veilig thuis...

OH WHAT A DAY!!!!

Extrema rocks: prachtig weer, lekker sfeertje en goede muziek! 's Middags was het te warm in de tenten, dus heb ik me lekker vermaakt bij o.a. Tiefschwarz en Acquaviva. Vervolgens zette Digweed inderdaad de tent op z'n kop (MEESTERLIJK! We twijfelden heel erg om door te rijden naar Panama, maar helaas moest een van onze passagiers echt naar huis)! Ook Dekay gooide er nog een paar knallers tegenaan. Guetta was een waardig afsluiter op de main, met een aardige closing act.

Na 's morgens mijn kaartje aan Franzelare te hebben verkocht (leuk feestje gehad man?!) alleen Sido tegen gekomen in de Progressive-tent..... vaag!

Binnenkort meer (en wat foto's)...

Old Post Jul-17-2005 00:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Divine9
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Coole dag. Achtereenvolgens gezien...

- Kosmas Epsilon
- Tiefschwarz
- Luke Chable
- Andy Jarrod
- John Digweed
- Thomson / Caz ;p
- David Guetta

Toppers voor mij waren Andy Jarrod en John Digweed. Jammer dat digweed eigenlijk geen interactie heeft met het publiek, maar aan de andere kant een uitdaging om zoveel mogelijk kapriolen uit te halen om zijn aandacht te krijgen. ;p David Guetta was waardeloze, slecht gemixde commerciele troep en daarom zijn we maar net iets na half 11 voldaan vertrokken.

Old Post Jul-17-2005 06:20  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Prima vermaakt gister daar onder de rivieren. Werd lekker gedraaid. Af en toe een beetje te warm en te druk natuurlijk. Maar prima te doen...

Old Post Jul-17-2005 07:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Nougoed het was dus vet
Stukkie Ozgur meegepakt, daarna door richting de technotent voor de held Richie Hawtin, om tot de ontdekking te komen dat 't daar te warm was
In de progtent was 't aangenamer, dus war ik daar Luke Chable maar gaan checken. Hij draaide wel leuke plaatjes, maar 't mixen wilde niet echt lukken, ik heb iig 2 grove fouten van 'm gehoord en de mixjes die wel min of meer ok waren, waren gewoon te saai (te lange stukken alleen intro/outro beats). Daarna even gaan eten en door naar Danny Howells op de main, die een topset neerzette. Erg leuk gedaan ook met die saxofoon en gitaar erbij Alleen die "MC" had wel wat vaker haar mond mogen houden
Na Howells nog mooi een stukkie Digweed mee kunnen pakken, die zo te horen een fantastische set draaide. Erg jammer dat ik tussen die twee moest kiezen, ik had ze graag allebei gezien Na Digweed was de beurt aan Matthew Dekay die naar mijn mening de beste set van de hele dag neerzette.

Next stop: ROCKIT

Old Post Jul-17-2005 09:47  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Robert Gitelman - As You Wish [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSquare - Nova [4 Strings Remix] [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:04.

Forum Rules: