|
misschien
(waarom ik dat nog heb/bijhou: omdat ik als msn avatarke zet als ik "WTF?" wil tonen)
Enfin, ja, da is wel he... Misschien kent ge nabistai wel, heeft daar ook gezeten, ook e jaar voor u.
enfin, morgen, Inhaallessen, om 7 uren uit bed => Slapen 
|