|
ik weet nog goed dat die homo zwemmer uit Belgie in Atlanta op de eerste dag goud haalde...
je had ze moeten horen in Belgie!! "o wat zijn we goed en nederland niet" zo zaten ze allemaal daar in belgie, maar aan het einde van de OS hoorde je geen belg meer.
stakkers zijn het, ze hebben nog wel een nederlandse schaatser nodig om uberhaupt op de winterspelen aanwezig te zijn!!! Zelfs Jamaica doet daaraan mee maar Belgie heeft een nederlander nodig... 
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|