|
| quote: | Originally posted by Push2005
- Drankpersoneel vragen en een percentje vragen op de verkoop is een optie die je steeds kan nemen (niet verplicht)
|
Kan je eens informeren hoe het zit met de drankregeling daar? Hoeveel procent we krijgen als we personeel van ginder gebruiken, en hoeveel we kunnen krijgen als we zelf de bar uitbaten? Als we hier winst uit zouden kunnen puren is deze zaal misschien ook wel te overwegen.
| quote: | Originally posted by Push2005
Installatie en lichten zijn niet inclusief (een verhoogd podium voor de DJ heb je wel )... maar ook voor school had ik een vriend die voor een bedrijfke werkt en echt spotgoekoop sterke kwalitatieve boxen kan leveren; lazers; en goeie dj equipment ook ( kgeloof da het mengpaneel laatst een Pioneer cm 3000 was ofzo ) enz.
|
Kan je ook eens bij die kerel informeren naar exacte prijzen voor een installatie? Want voor een deftig trance-feestje heb je al wel wat gerief nodig, en dat is meestal niet echt goedkoop (cfr. BETA party V1). Wat we zoal nodig hebben is:
- Geluid. Ik denk toch minimum 2 baskasten en 4 topkasten, met bijbehorende versterking
- Deftige monitoring voor de DJ's met bijbehorende versterking
- Deftige discobar zelf: 2 Technics, een dubbele of 2 enkele cd-spelers, deftig mengpaneel (Rodec, Pioneer, Ecler,...)
- Licht: par-spots, rookmachine, goeie strobo, extra lichteffectjes. Genoeg in ieder geval om die zaal wat deftig te kunnen verlichten.
EN vraag ook eens hoe het zit met Sabam daar!? 
Deze zaal lijkt me in ieder geval een groter financieel risico in te houden dan Musicafé of The Move. Hier hebben we toch al zeker een 600€ kosten voor de zaal en installatie zelf, en dan zijn er nog geen kosten voor promotie bijgeteld. Mits een goeie drankregeling, een goei prijske op de discobar én een hoop sponsoring kunnen we misschien break-even draaien, maar winst zit er volgens mij niet in met die zaal...