Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by cyberia

Ge kunt ni ontkennen (ook al zijt ge die hard Lance fans) dat Armstrong dit jaar enkel z'n trui verdedigt.

ja en?
hij is bekans 34 jaar, in wielertermen wil dat zeggen dat je in grote rondes niet meer de kracht hebt die je het jaar en de jaren voordien had. en met zen slechte winter van dit jaar doet hij er dus goed aan om enkel aan verdedigen te denken. Waarom zou hij ook niet. Of moet hij zich volledig naar de klote rijden om een etappe te winnen en daags nadien vaststellen dat die inspanning hem de Tour kost? Armstrong is ook tactisch met uitstek de beste. Die denkt wat verder en meer na dan de andere. Dus is het logisch dat zijn drang om in absolute schoonheid te eindigen groter is dan zijn drang om etappes te winnen en de rest te verpletteren.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jul-17-2005 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Lance Armstrong >> Michael Schumacher >> Braziliaans voetbalteam >> ... booooooooooring

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Jul-17-2005 22:00 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

De anderen hebben geluk dat Armstrong geen 8e tour zal rijden. Dit jaar heeft hij zoals hier al gezegd nog niets speciaals gedaan en toch is zen voorsprong op de rest al zo groot. Een voorsprong die hij in de tijdrit hoogstwaarschijnlijk nog op iedereen behalve Ulrich zal uitbouwen. Basso is een comming man, maar zo zijn er de laatste jaren al velen geweest (denkt aan oa Beloki).

Ook een beetje raar toch dat iedereen zaagt op Ulrich dat hij Vino bijhaalt. De eerste keer misschien terecht maar gisteren toch zeker niet. Vino kan nooit geen podiumplaats meer halen in Parijs, als Ulrich hem laat rijden en blijft zitten ziet hij ook zijn podiumplaats verloren gaan. Kvind nu ook wel dat bij Telekom Ulrich-Kloden-Vino wat meer zouden mogen samenwerken. Met een goeie samenwerking lijkt er meer in te zitten.

Old Post Jul-18-2005 00:15  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Vino is toch weg asap, zijt maar zeker

Old Post Jul-18-2005 00:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Uhhu!
En ik ben er vrij zeker van dat hij in het middengebergte nog eens gaat uitpakken, gewoon om Ullrich en Klöden lik op stuk te geven...

Old Post Jul-18-2005 00:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Phortastic
ja en?
hij is bekans 34 jaar, in wielertermen wil dat zeggen dat je in grote rondes niet meer de kracht hebt die je het jaar en de jaren voordien had. en met zen slechte winter van dit jaar doet hij er dus goed aan om enkel aan verdedigen te denken. Waarom zou hij ook niet. Of moet hij zich volledig naar de klote rijden om een etappe te winnen en daags nadien vaststellen dat die inspanning hem de Tour kost? Armstrong is ook tactisch met uitstek de beste. Die denkt wat verder en meer na dan de andere. Dus is het logisch dat zijn drang om in absolute schoonheid te eindigen groter is dan zijn drang om etappes te winnen en de rest te verpletteren.

Vooral Bruyneel en Demol helpen met een groot tactisch inzicht.
Ma zoals Armstrong zelf dit jaar rijdt(met zen slechte winter zoals ge zegt) kon hij evengoe een etappe winnen zonder zichzelf naar de kloten te rijden IMO afin ja het had gewoon wat mooier geweest het mocht niet zijn,hij zal de tijdrit wel winnen hé.

't zou mooi zijn als vino nog es iets laat zien in de volgende etappes,de vechtlust dat die man heeft!'t zou best zijn dat'em volgend jaar bij t-mobile vertrekt

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Jul-18-2005 10:18  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Vino is toch weg asap, zijt maar zeker

waarom zou hij, niemand legt hem bij telekom iets in de weg. En hij zal daar wel een riant contract hebben. Als hij bij een andere ploeg gaat en die ploeg rijdt de hele tour in dienste van hem dan nog zal hij de tour niet winnen hoor. Tis niet dat ik het geen goeie renner vind. Van zijn soort mogen er veel meer zijn, aanvallen en nog eens aanvallen, spectakel gegarandeerd. Zo mogen ze er meer maken.

Old Post Jul-18-2005 10:23  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

^^ der is sprake dat hem wegwilt... heb ik al op paar plaatsen gelezen en gehoord.
maar ik geloof ook ni da hem daardoor de tour wint ze. tenzij hem naar discovery gaat... dan geef ik hem wel een kans.

Old Post Jul-18-2005 14:33  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
^^ der is sprake dat hem wegwilt... heb ik al op paar plaatsen gelezen en gehoord.
maar ik geloof ook ni da hem daardoor de tour wint ze. tenzij hem naar discovery gaat... dan geef ik hem wel een kans.

heb ook gelezen dat hij einde contract is, dat maakt de kans natuurlijk wel een pak groter

Old Post Jul-18-2005 14:41  Belgium
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Reclamespot van Discovery Channel met Armstrong

Old Post Jul-19-2005 00:46 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

Pereiro vandaag,knappe prestatie zo twee dagen nadat'em 2de was in de koninginnerit.Hij was blijkbaar ook een beetje vies dat Hinacpie daar gewonnen heeft,nuja geantwoord op de fiets,mooi mooi
Knap van Evans ook,rijden om in de top 10 te geraken.Lotto is ook wel indrukwekkend bezig,beste ploeg na discovery IMO
Vino was ook weer schitterend vandaag blijven aanvallen,da's z'n motto.
Dienen andere kazak heeft anders ook wel voor een prettig zicht gezorgd,effe naar beneden rijden terwijl het peloton naar boven klimt

Gilbert heeft ook een knappe prestatie geleverd,die gaat de volgende jaren wel nog is een etappeke meepikken

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Jul-19-2005 15:16  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Hi guys!
I'm a frenchie form Rijsel, so i live not far from you, and i must say that this year, the frenchs suck at the Tour de France...

My favorite team this year is Quickstep, that's a shame that this Tom Boonen has quit the Tour...

I hope to see him next year on The Champs Elysées, fuly dressed in green!

Old Post Jul-19-2005 20:33  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI Need Id Please!!!! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlastic Boy - "Silver Bath" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:23.

Forum Rules: