Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by xPROXYx
mackane bra dj men eftersom att d e torsdag o d brukar va tomt där då så kommer han itne ha tid att mixa, utan säkert bara låta skivorna rulla!
drygt att inte låta dom som vill och kan härifrån sköta jobbet dårå, ohh well orka va envis
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Oct-19-2005 18:59
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by xPROXYx
Steve- jag tror dom har bytt ut den, dom öppnar klockan 4 så ja ska dit då o kolla med dom om dvd o allt det där ni vill ja ska kolla=)
Vizay- dom har sina crappiga DJ's som jobbat där i åratal typ,och om d kommer nån ny så stor den gamla DJ'n breve:P
BTW vilken tid ska ja säga att folket kommer börja dyka upp?
och isåfall vem drar med sig skivor?
Vet iaf att makcan(bartendern) har ISOS skivan och lite andra trance skivor.
EN DAG KVAR FÖR I HELVETTE
För mig duger det om nån slänger på ett A State Of Trance avsnitt...
quote:
Originally posted by Kvicket
Vi är ett gäng på runt 20 pers som kommer förfesta lite hos mig innan vi drar vidare runt 22, tänkte dyka upp på GK runt 23 eller någe sånt... Kommer det vara några kvar på Bullwinkle runt 22.15 och framåt?
Inte så troligt att folk sitter länge kvar då iaf.
Det kommer förmodligen va kö utanför GK innan 22:00 tom.
As nära mellan Bullen och GK
Får jag va med i klubben "Posta en stor bild tack" nu ?
Eftersom jag ahr varit hemma i två dagar pga sjukdom och fortfarande inte känner mig särsilt bra så kommer jag inte försöka mig på något imorgon. Ni får bara setill att dansa lite för mig med.
Hoppas ni har det jätte trevligt både före och under själva festen.