|
|
|
|
 |
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005
|
|
|
Nov-27-2005 11:48
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Nov-27-2005 12:20
|
|
|
 |
 |
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Xilver
Damn man, sorry to hear that :s Ik zal zeker horen bij de organisatie of ze iets hebben gevonden. Welk type was het?
En ivm Phynn - Close Encounter: die is alleszins al uit op de webstore van ID&T, www.dance-tunes.com. 't Is zoals Elof gisteren zei: nieuwe platen komen eerst uit op Dance Tunes of Beatport, dus als je ze van daar al hebt, waarom zou je daarna de vinyl nog kopen. Ik denk dat ik vannacht 50% CD, 50% vinyl heb gemixt, maar als de trend van die releases zich zo voortzet, denk ik dat ik ook meer ga overschakelen op CD, ook omdat het een pak goedkoper is. |
Online MP3 stores releasen tracks tegenwoordig veel sneller dan op vinyl. Kijk naar sites zoals audiojelly.com, dance-tunes.com, beatport.com, djdownload.com en ze hebben tracks al weken/dagen voordat ze op vinyl verschijnen. Daarom ben ik nu ook 100% overgestapt, scheelt je een hoop geld 
Aan de tracks te zien, moet een mooie muzikaal avondje geweest zijn voor de bezoekers 
|
|
Nov-27-2005 12:37
|
|
|
 |
 |
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
|
|
|
't Was een heel tof feestje! 'k Heb nu ook ne keer een paar mensen van 't forum ontmoet (Push, TOR en speentje). Ziet er wel een sympathieke bende uit, da BETA volk.
De muziek was eigenlijk compleet naar mijn goesting! Ik heb alleen Moondust niet horen draaien want 'k ben maar om 23u20 toegekomen. Proficiat Elof, Estuera en Xilver! Ge hebt alledrie goe ulder beste gedaan! Tegen zo'n feestjes zeg ik zeker geen neen meer.
|
|
Nov-27-2005 13:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:06.
Forum Rules: