quote:Originally posted by FredNova => Lost In Trance ja zo zag em er ook wel uit
Nu ik de foto's bezien heb, 't zag er mij echt wel een serieus feestje uit. Spijt da'k er ni bij was Waarom moet zoiets nu ook op ne zondag zijn he.
een trance feesje in leuven? tijdens de week mag ik hopen?
quote:Originally posted by Bertn een trance feesje in leuven? tijdens de week mag ik hopen? 2 mei = dinsdag
http://www.dancetraffic.com/index.p...g2_itemId=37668 rofl, subtiel de naam van de fotograaf in het midden van de foto
quote:Originally posted by TOR rofl, subtiel de naam van de fotograaf in het midden van de foto Tis meer dat "creatuur" al rechts dat me stoort eigenlijk...
Christina vertelde mij net dak ook op dancetraffic stond, en 't klopt Dien ene met oranje t-shirt met Armin 1 van Buuren op, kwist ni da ze de mensen daar nu ook al van vanachter besluipen
quote:Originally posted by Push2005 Tis meer dat "creatuur" al rechts dat me stoort eigenlijk... kijk eerst es naar uzelf hé, idioot
quote:Originally posted by TOR kijk eerst es naar uzelf hé, idioot Hahaha, achterlijken Jebt alleszinds wel lang moeten nadenken eer je erop kwam hé