Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Akia
Ursäkta min okunnighet men vad är ett AVB-set?

AVB = Armin van Buuren =P
set = spelning

Old Post Aug-05-2006 11:31  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Så enkelt... Tack RebeL9!

Old Post Aug-05-2006 11:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

tjossan va jag vill åka!
Det kliar i benen på mig! Vore det inte för att benen är rätt trötta på kvällen skulle jag nog dansa lite i sömnen.

Men hoppas att ni har det jävligt kul grabbar! (eller råka det vara någon hona som ska me från swe-ta?)

Och Viz, ska du inte setill att skada något igen? Det är lite roligt att vara skadeglad

Old Post Aug-05-2006 14:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Pjox
Men hoppas att ni har det jävligt kul grabbar! (eller råka det vara någon hona som ska me från swe-ta?)

Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall.

Old Post Aug-05-2006 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Akia
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall.

Old Post Aug-05-2006 15:43 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

från början tyckte jag typ:
WOOOW .. en ARMADA Kryssning ... men nu är det mer ...

WOOOOOHOOOO FUTURE LOUNGE!!! =)

Är det nån mer än mig så tänker så?
Föressten.. nån som har ett SD-kort på 512mb att låna ut?
Känner att 1gb inte kommer räcka nuu..

Old Post Aug-05-2006 15:57  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by jofawe
från början tyckte jag typ:
WOOOW .. en ARMADA Kryssning ... men nu är det mer ...

WOOOOOHOOOO FUTURE LOUNGE!!! =)

Är det nån mer än mig så tänker så?
Föressten.. nån som har ett SD-kort på 512mb att låna ut?
Känner att 1gb inte kommer räcka nuu..

jag har bara ett 512-megs kort så jag kommer dra med mig min bärbara dator för att tömma korten - jag har kortläsare som läser de flesta kort, du kan få låna space på min dator om du vill...om det är de megasmå SD-korten så behövs dock en adapter annars funkar det inte till min kortläsare...

kan förresten inte av någon av de icke-sweta-snibbarna på FL (förutom Fatmenize som också är en bekant), samt de 525 andra som ligger före mig på listan insjukna eller avboka så de sätta in mig där istället Då kan jag, Steve och Scul köra ett progressivt träänsigt techigt hardstyle back-2-back-2-back set...fina tempoväxlingar upp och ner från 120 till 145 bpm i tre timmar

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Aug-05-2006 at 16:15

Old Post Aug-05-2006 16:01 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

lurigt med att dra med datorn.. de blir ju snodda ibland, våra hyttgrannar blev av med sin förra kryssen.. så jäkla onödigt!

Men jag ska nog se om jag kan sno Saras minneskort, hon har också 1gb.
Hennes Ixus 1 zoom är trasig och inne på lagning, så jag hoppas att hon inte får tillbaka den innan kryssen

För då kan jag filma rätt mycket smutt hihi..

ni har väl sett min film från senaste kryssen?
Den är inte bra men den är söt =)

http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv

Old Post Aug-05-2006 16:36  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

lurigt med att dra med datorn.. de blir ju snodda ibland, våra hyttgrannar blev av med sin förra kryssen.. så jäkla onödigt!

Men jag ska nog se om jag kan sno Saras minneskort, hon har också 1gb.
Hennes Ixus 1 zoom är trasig och inne på lagning, så jag hoppas att hon inte får tillbaka den innan kryssen

För då kan jag filma rätt mycket smutt hihi..

http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv

Old Post Aug-05-2006 16:36  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

har nog haft med mig dator på samtliga kryssningar vi varit på...än har inget från våra hytter försvunnit, peppar peppar. Tyvärr kommer jag inte långt med ett kort på 512 megg så jag har inte så mycket andra val...gäller bara att hålla dörrjävlen låst när man lämnar hytten...

www.laszlo.se

Old Post Aug-05-2006 17:07 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Forhoppningsvis får jag med mig min nya kamera på kryssningen så man kan ta lite grymma kort

Old Post Aug-05-2006 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv [/QUOTE]

Åååhhh, va kul å se!!! Verkar va bra drag. Hoppas d blir lika skoj på den här!

Old Post Aug-05-2006 18:53  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:02.

Forum Rules: