Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik denk dat men die Hans Van Themsche harder gaat aanpakken dan al het allochtone gespuis tesamen. Niet dat ik zijn daden goedkeur uiteraard.

Old Post Jun-27-2006 08:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Oh en nu we het toch weer over politiek hebben, wat voor ne zever is dat alweer, Vlaams Belang moet al haar affiches (met dat Waals model) afhalen - waar zijn ze weer mee bezig, als ge model zijt en ge geeft uw foto's af aan een publiciteits agentschap die ze vrij mag gebruiken voor publiciteits doeleinden en ge wordt daarvoor betaald dan moet men niet achteraf komen klagen als dit gebeurd.

En de 'neutrale' rechters geven dan nog die vrouw en haar fotograaf gelijk...

Old Post Jun-27-2006 08:50 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Synthesia
Meer gevangenissen voor dat krapul in op te sluiten, en sociaal contact in de gevangenis verbreken. En als't allochtonen zijn terug sturen naar hun land van oorsprong als ze hier al meerdere malen amok hebben gemaakt, 75% van de gevangenissen zit vol met allochtonen, en t'waren toch wel weer allochtonen die die man vorig zaterdag hebben doodgeklopt.

Sociaal contact verbreken, bedoel je dan met medegevangenen, toch niet met familie of wel?
Ja dat begint de pan uit te swingen met die allochtonen, daar is toch eventjes een krachtig signaal nodig, want een mens zou beginnen schrik krijgen als ie d'er een tegenkomt op straat, terwijl ze door de band bonafide zijn.

Waar ik me ENORM ENORM druk in maak is de roep naar de voor de hand liggende pasklare opossing: OVERAL CAMERAS. Fuck that, ik voel me nu al begluurd in De Panne, omdat ik weet dat dat daar vol staat met camera's (met nummerplaat- en gezichtsherkenning software) en dat het dus meer dan theoretisch mogelijk is om van een bepaald persoon zijn pad te reconstrueren. Ik heb daar een probleem mee, dat vermindert mijn levenskwaliteit. Oorverdovende stilte van de privacy-groeperingen. Dat laatste geldt ook voor de toegeving van de USA dat ze toegang hebben tot alle bank- en betaalgegevens van iedereen gewoon. ZO GROF en tegen ontelbare regels, en geen haan die erachter kraait.

Ik ben ervan overtuigd dat zowat alles wat door je internetkabel passeert gelogd wordt, MSN gesprekken, mails, bezochte sites. SMS ook bv.

Wie voor al deze vormen van controle is mag een GPS tracker laten monteren in autos, zodat die bij elke bv. snelheidsovertreding 's anderendaags de boete in de bus krijgt. Allemaal voordelen, geen overdreven snelheid meer op onze wegen, geen vluchtmisdrijf, veel minder discussie over wie in zijn recht was,...
Maar dan weten ze, mits logging, waar en wanneer jij en je auto waren. Altijd, overal.
Misschien een subdermale chip? Bespaart werk bij het opsporen van een geïdentificeerde crimineel, hoor.
Mss een cameraatje op onze kop??

Old Post Jun-27-2006 08:59  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Had het over sociaal contact met andere gevangenen, zijn der velen die binnen nog meer connecties opbouwen.

En wat betreft die camera's en het loggen van al uw gegevens, volledig mee eens, begrijp niet dat er nog zoveel mensen hun privacy zouden willen opofferen voor een (vals) veiligheidsgevoel...

Old Post Jun-27-2006 09:24 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Als ze mij nu neersteken in een donker steegje, als staan er 10 infrarood camere's op mij gericht, die messteken voel ik toch ze.

Vals onveiligheidsgevoel inderdaad, voor mijn part mogen ze in de echte probleemwijken militairen inzetten om een oogsken in 't zeil te houden.

Old Post Jun-27-2006 09:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Als ze mij nu neersteken in een donker steegje, als staan er 10 infrarood camere's op mij gericht, die messteken voel ik toch ze.

Vals onveiligheidsgevoel inderdaad, voor mijn part mogen ze in de echte probleemwijken militairen inzetten om een oogsken in 't zeil te houden.

hoera, leve de cafépraatmening!

Old Post Jun-27-2006 10:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Feit dat elke keer weer dezelfde politieke partij als zondebok wordt beschouwd en verantwoordelijk wordt gesteld, terwijl de beleidsmensen zelf er gene zak aan doen. Nu gaan ze iemand naast de buschauffeur zetten om controle en preventie uit te voeren. Hoeveel gaat dat ons weer niet kosten? Er is iets fundamenteel mis met onze samenleving. Ik zie deze moorden binnen 5 jaar als normaal worden beschouwd door de samenleving.

Old Post Jun-27-2006 10:24  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

quote:
Originally posted by Bertn
hoera, leve de cafépraatmening!

Achja al die intellectuelen die denken er te komen enkel door te praten hebben altijd gelijk. Cafépraat mss, maar denk wel dat er meer en meer mensen zo over denken.

Old Post Jun-27-2006 10:38  Belgium
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Tis gewoon degoutant vind ik. Als ze daar dienen Van holsbeeck doodgestoken hebben voor zijnen MP3'speler was het dat er niemand was die de burgerzin toonde om in te grijpen, en hoe schandalig dat wel niet is. Kijk nu wat er van komt als ge uuw verantwoordelijkheid neemt. En weer is er niemand geweest die de man bijgestaan heeft.

Waarom hoort ge nu niemand "racisme" zeggen? Toen Hans van themsche zijn partijtje moorden gedaan had sprak direct iédereen van racisme, terwijl die jongen gewoon een kortsluiting in zijne schedel gekregen had. En dat kan iedereen overkomen. Nee hoor, het was puur racisme van de blanke man.

Hier zeg ik meer dan ooit:
"Opensnijden en zout op strooien".

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-27-2006 10:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Dat is dan weer psychologisch te verklaren hoor. Er is een bepaalde soort "klik" in de hersenen die ervoor zorgt dat mensen niet toesnellen om te helpen in dit soort situaties.

Het beste voorbeeld dak daarvan gelezen heb speelde zich af in de USA in de jaren 70: een vrouw springt plots uit een huis, in het midden van een drukke straat. Ze zit onder het bloed en huilt en krijst als een gek. 2 mannen komen uit de voordeur, pakken de vrouw vast en sleuren haar terug mee naar binnen. En NIEMAND van alle omstaanders heeft ook maar een poot uitgestoken.

Das echt iets raars ze. Iets in onze hersenen zegt in zon geval gewoon "blijf staan en doe niks". Wetenschappelijk bewezen

Old Post Jun-27-2006 10:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Ik vraag me af moest iemands vader of grootvader hier op de bus worden doodgeslagen men er dan ook nog zo licht zou overgaan.

Als iemand op straat bedreigt wordt met een mes of pistool zou ge als ongewapende omstaander al gek moeten zijn om er tussen te komen tenzij ge u leven zelf beu zijt.

Maar daar hebben we toch de veiligheidsdiensten voor !?
Ahja 't is waar de nieuwe flitscamera's moesten getest worden (-> cafépraat)

En dan hebt ge natuurlijk weer de situatie zoals in Aalst waar een agent een onschuldige Turk neerschoot die achteraf dan overleden is, op die manier kan het ingrijpen van de politie nog eens in twijfel getrokken worden.

Misschien nog maar eens PRATEN met de verschillende gemeenschappen?
Want praten heeft tot hiertoe al veel uitgedaan...

Old Post Jun-27-2006 11:04  Belgium
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Bertn
Dat is dan weer psychologisch te verklaren hoor. Er is een bepaalde soort "klik" in de hersenen die ervoor zorgt dat mensen niet toesnellen om te helpen in dit soort situaties.

Het beste voorbeeld dak daarvan gelezen heb speelde zich af in de USA in de jaren 70: een vrouw springt plots uit een huis, in het midden van een drukke straat. Ze zit onder het bloed en huilt en krijst als een gek. 2 mannen komen uit de voordeur, pakken de vrouw vast en sleuren haar terug mee naar binnen. En NIEMAND van alle omstaanders heeft ook maar een poot uitgestoken.

Das echt iets raars ze. Iets in onze hersenen zegt in zon geval gewoon "blijf staan en doe niks". Wetenschappelijk bewezen

Het mag gewoon niet gebeuren... maar inburgering mag niet verplicht worden volgens sommige politici! Hoewel ik in die inburgering niet echt geloof. Mensen van vreemde origine kunnen vandaag in België wonen zonder maar 1 woord nederlands of Frans te kennen.

Old Post Jun-27-2006 11:07  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Post New Thread    Post A Reply

Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRainbox - Seed, Scattered (Dub Foundation mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:43.

Forum Rules: