|
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Synthesia
Meer gevangenissen voor dat krapul in op te sluiten, en sociaal contact in de gevangenis verbreken. En als't allochtonen zijn terug sturen naar hun land van oorsprong als ze hier al meerdere malen amok hebben gemaakt, 75% van de gevangenissen zit vol met allochtonen, en t'waren toch wel weer allochtonen die die man vorig zaterdag hebben doodgeklopt. |
Sociaal contact verbreken, bedoel je dan met medegevangenen, toch niet met familie of wel?
Ja dat begint de pan uit te swingen met die allochtonen, daar is toch eventjes een krachtig signaal nodig, want een mens zou beginnen schrik krijgen als ie d'er een tegenkomt op straat, terwijl ze door de band bonafide zijn.
Waar ik me ENORM ENORM druk in maak is de roep naar de voor de hand liggende pasklare opossing: OVERAL CAMERAS. Fuck that, ik voel me nu al begluurd in De Panne, omdat ik weet dat dat daar vol staat met camera's (met nummerplaat- en gezichtsherkenning software) en dat het dus meer dan theoretisch mogelijk is om van een bepaald persoon zijn pad te reconstrueren. Ik heb daar een probleem mee, dat vermindert mijn levenskwaliteit. Oorverdovende stilte van de privacy-groeperingen. Dat laatste geldt ook voor de toegeving van de USA dat ze toegang hebben tot alle bank- en betaalgegevens van iedereen gewoon. ZO GROF en tegen ontelbare regels, en geen haan die erachter kraait.
Ik ben ervan overtuigd dat zowat alles wat door je internetkabel passeert gelogd wordt, MSN gesprekken, mails, bezochte sites. SMS ook bv.
Wie voor al deze vormen van controle is mag een GPS tracker laten monteren in autos, zodat die bij elke bv. snelheidsovertreding 's anderendaags de boete in de bus krijgt. Allemaal voordelen, geen overdreven snelheid meer op onze wegen, geen vluchtmisdrijf, veel minder discussie over wie in zijn recht was,...
Maar dan weten ze, mits logging, waar en wanneer jij en je auto waren. Altijd, overal.
Misschien een subdermale chip? Bespaart werk bij het opsporen van een geïdentificeerde crimineel, hoor.
Mss een cameraatje op onze kop?? 
|
|
Jun-27-2006 08:59
|
|
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
|
Had het over sociaal contact met andere gevangenen, zijn der velen die binnen nog meer connecties opbouwen.
En wat betreft die camera's en het loggen van al uw gegevens, volledig mee eens, begrijp niet dat er nog zoveel mensen hun privacy zouden willen opofferen voor een (vals) veiligheidsgevoel...
|
|
Jun-27-2006 09:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 15:43.
Forum Rules: