hier weer maar eens frietjes van de frituur met Joppie-saus en een kaassouffleeke...
Oeda gij nog geen 100 kilo weegt
Jul-29-2006 21:00
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
quote:
Originally posted by Devilex
Oeda gij nog geen 100 kilo weegt
ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen
___________________
How to make laptop dj-ing more exciting ?
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Jul-29-2006 21:35
christina
**********
Registered: Jan 2006
Location:
quote:
Originally posted by Kelly*
ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen
het leven is ni eerlijk
als ik mij elke dag houd aan drie maaltijden per dag kom ik bij
Jul-29-2006 21:42
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by christina
het leven is ni eerlijk
als ik mij elke dag houd aan drie maaltijden per dag kom ik bij
Ik kom zelfs bij als ik niks eet
Jul-29-2006 21:48
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
Bij 5 maaltijden per dag kom ik mss zo'n klein beetje bij
Maar 5 maaltijden per dag krijg ik toch ni binnen
___________________
Jul-30-2006 08:26
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Kelly*
ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen
Uhu, bij mij is 54 ook het streefgewicht. In de vakantie van 51kg naar 53 gegaan tot nu toe met 4 (soms 5) maaltijden per dag en veel boter.
Nog 1'tje te gaan!
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Jul-30-2006 10:11
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
quote:
Originally posted by Tiger777
Uhu, bij mij is 54 ook het streefgewicht. In de vakantie van 51kg naar 53 gegaan tot nu toe met 4 (soms 5) maaltijden per dag en veel boter.
Nog 1'tje te gaan!
ik zit ondertussen aan 49,8 kg.... nog een beetje te gaan dus
in de pot deze avond: rijst, kiek en champignonnen
morgen: chinees eten bij de pa
___________________
How to make laptop dj-ing more exciting ?
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Aug-03-2006 04:20
christina
**********
Registered: Jan 2006
Location:
quote:
Originally posted by Kelly*
ik zit ondertussen aan 49,8 kg.... nog een beetje te gaan dus
in de pot deze avond: rijst, kiek en champignonnen
das ni echt een menu om te verdikken he
rijst en kip zijn toch wel mager eten eigenlijk...
Aug-03-2006 07:17
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Vervang rijst door frieten en maak een rijke roomsaus met die champignonnen, dat zou al iets meer kunnen helpen
Originally posted by Jasperovitsj
Vervang rijst door frieten en maak een rijke roomsaus met die champignonnen, dat zou al iets meer kunnen helpen
Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat.
Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont.
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-03-2006 08:54
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Tiger777
Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat.
Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont.
Originally posted by Tiger777
Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat.
Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont.
ja mss wel, maar als ge wilt bijkomen is kip niet zo geschikt he