 |
|
|
|
 |
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Real
Allemaal onwetenden. |
Ge moet ergens beginnen
Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.
Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk.
___________________
Ask and you shall receive.
|
|
Sep-14-2006 15:01
|
|
|
 |
 |
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ge moet ergens beginnen
Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.
Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk. |
Ik heb nie gezegd dak mij nie ga amuseren. Maar k'hoop da ge inziet wa ik daar wou mee zeggen. Ik bedoel daarmee gewoon dat het toch voor een topdj als Schulz erg is dat hij bepaalde platen zo lang draait en andere topplaten uit zijn shows niet in zijn livesets opneemt. Da vind ik enorm spijtig.
___________________
|
|
Sep-14-2006 15:24
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
Location: Meerhout
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ge moet ergens beginnen |
Da's daar nie van. Er zijn daar mensen bij die constant naar house/elektro/groove luisteren, en trance afbreken bij elke kans dat ze krijgen.
Als MIKE en de Markus dan naar de Soundstation komen, willen ze er plots allemaal naartoe.
Erg hypocriet allemaal.
___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Sep-14-2006 15:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.
Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk. |
Feit, maar ik kan me nu eenmaal minder amuseren op grijsgedraaide tracks of 90% tracks die ik kan thuis opleggen.
Als ik ga feesten wil ik nieuwe dingen ontdekken (m.a.w. als ik een topDJ ga zien dan verwacht ik exclusieve promo's, het is daar dat ik mijn geld voor neertel... En hier gaan Armin en Schulz meestal zwaar de mist in)
Dus daarvan dat er wel eens "gezaagd" kan worden . Niet dat ik ga stilvallen als ik het allemaal al ken of gehoord heb, alsde sfeer er dik in zit, no problem. Maar nieuw werk horen is bij mij een niet te onderschatten surplus.
Voor de rest geef ik je 100% gelijk.
|
|
Sep-14-2006 16:02
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:44.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|