quote:Originally posted by eieregooie Hihi... sorry Kon het gewoon niet laten... het begon als een aardig bedoelde reply laat dan effe die homogedachten achterwege aub kben daar niet zoon fan van.. Als ik een nieuwe chick heb zult ge nogal ogen trekken eitje
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
quote:Originally posted by eieregooie Mental picture Je vroeg erom verdomme enfin, slaapwel NLTA'ertjes en Config
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by eieregooie nestetten? moe he...
quote:Originally posted by Dark Apostle Je vroeg erom verdomme enfin, slaapwel NLTA'ertjes en Config Maf-ze Viking !
quote:Originally posted by ConFig Als ik een nieuwe chick heb zult ge nogal ogen trekken eitje Grootspraak
Truste DA
quote:Originally posted by ConFig Als ik een nieuwe chick heb zult ge nogal ogen trekken eitje Eerst ma ns zien te scoren, dan komen ei en ik wel keuren
*grabbelt wat wild in het rond* ooops sorry, wiens borst dat ook was....het was me een plezier *grabbelt nogwat* aaah de lichtschakelaar "klik!" sloppol
quote:Originally posted by Dark Apostle Je vroeg erom verdomme enfin, slaapwel NLTA'ertjes en Config slaap ze
quote:Originally posted by Loraine Eerst ma ns zien te scoren, dan komen ei en ik wel keuren Na de examens komen er een paar moves .. en ondertussen mijn flessen drank kelderen zeker?
Zeg... heb je wat tegen homo's Wouter?
quote:Originally posted by ConFig en ondertussen mijn flessen drank kelderen zeker? Iets fris is ook best hoor... En wat te eten natuurlijk, kebab ofzo