Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Jah, maar dan komt de vraag: waarom zouden "EDM-analfabeten" niet op hun favoriete top 5 dj's mogen stemmen?

Dj Sammy is ook EDM, 't is met de computer gemaakt, en der dansen mensen op... dat dat niet valt onder wat gij EDM noemt, kan ik begrijpen, maar dat wilt niet zeggen dat het geen EDM is.

Das hetzelfde als dat trance bullshit is voor nen die-hard techno freak, etc... is een kwestie van smaken.

Old Post Oct-27-2006 18:11 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Wildfir3
Jah, maar dan komt de vraag: waarom zouden "EDM-analfabeten" niet op hun favoriete top 5 dj's mogen stemmen?

Dj Sammy is ook EDM, 't is met de computer gemaakt, en der dansen mensen op... dat dat niet valt onder wat gij EDM noemt, kan ik begrijpen, maar dat wilt niet zeggen dat het geen EDM is.

Das hetzelfde als dat trance bullshit is voor nen die-hard techno freak, etc... is een kwestie van smaken.

Ge doet gewoon moeilijk nu om moeilijk te doen (as usual ?)

Dat het er met de computer gemaakt is doet er nie toe, het is een DJ poll. En meeste mensen weten nix van Dj's en beoordelen ze op een paar producties. Als jij liever voor producers stemt stem dan volgende keer op Madonna, die heeft ook een EDM cd (want het is elektronisch !!!) uitgebracht; dus die mag wel in de top 50 komen hé.

En zelfs een Die-hard technofan (uitstervend ras) zal elke trance dj boven een loser als Dj Sammy kiezen als ze een beetje gezond verstand bezitten.

Old Post Oct-27-2006 18:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Push2005
Neen, niet zo logisch. Wij moeten alleen met spijt vaststellen dat er elk jaar meer en meer EDM-analfabeten (lees dat als "vooral Amerikanen") op die lijst beginnen te stemmen en dat ook de manier van verkiezen Amerikaans aan het worden is (myspace-hype enzo).

en dat is nu juist waar ik schrik voor heb, dat door dergelijk stemgedrag die hele lijst naar de kloten wordt geholpen. Wie weet bestaat die lijst over vijf jaar voor 60% uit Amerikaanse DJ's door dergelijk stemgedrag.

Op zich niet zo'n probleem, tenzij die DJ's hun plaats enkel hebben verdiend door goeie marketing te voeren (en niet door hun kwaliteiten) en die lijst dan nog steeds als leidraad gaat genomen worden voor boekingen ed. Dan worden die middelmatige Amerikaanse DJ's mss over 5 jaar onze strot ingeduwd ...

maar goed, zover zal het wel niet komen zeker

Old Post Oct-27-2006 18:16  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

quote:

Dat het er met de computer gemaakt is doet er nie toe, het is een DJ poll. En meeste mensen weten nix van Dj's en beoordelen ze op een paar producties. Als jij liever voor producers stemt stem dan volgende keer op Madonna, die heeft ook een EDM cd (want het is elektronisch !!!) uitgebracht; dus die mag wel in de top 50 komen hé.

En zelfs een Die-hard technofan (uitstervend ras) zal elke trance dj boven een loser als Dj Sammy kiezen als ze een beetje gezond verstand bezitten.

Ik doe helemaal niet moeilijk om moeilijk te doen... ik wil er gewoon op wijzen dat er meer is dan enkel "UW" EDM muziek.

Het is idd een DJ poll... en DJ sammy is ook een DJ. Dat dat nu mensen zijn die "niks" van muziek kennen die hiervoor stemmen, da's gewoon sjans hebben voor diene spast hé.

Wie zegt dat ik op producers stem? Waar haalt ge dat ineens vandaan... het enige wat ik zeg is dat het een poll is over EDM DJ's, en dat EDM muziek is dat met pc's is gemaakt... wtf

En geloof me vrij, er zijn genoeg die-hard techno fans die trance even grote bullshit vinden als DJ sammy... what's the deal, 't is "maar" de mening van iemand, right?

Old Post Oct-27-2006 18:20 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Veel mensen catalogeren een producer ook automatisch als DJ, dat is een denken waar een einde zou mogen aan komen.

Als ik nu binnekort enkele platen uitbreng die wereldwijd scoren, maar ik kan geen 2 platen aan elkaar mixen. Dan is de kans groot dat ik ook in die DJ MAG Top 100 kom te staan.

Leer de mensen om te beginnen eens het verschil tussen producer en Dj.

Old Post Oct-27-2006 18:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Devilex
Is zo beetje zoals het eurovisiesongfestival é,

Van de huidige winnaars heb ik tenminste 2 CD's en ze traden op in een uitverkocht Hof Ter Loo, denk ni dat vorige winnaars verder zijn geraakt dan een eventuele #1 Hit singel

en dit is totaal ter zijden, btw

Old Post Oct-27-2006 19:43  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:

sinds wanneer is madonna een producer?

Old Post Oct-28-2006 02:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Veel mensen catalogeren een producer ook automatisch als DJ, dat is een denken waar een einde zou mogen aan komen.

Als ik nu binnekort enkele platen uitbreng die wereldwijd scoren, maar ik kan geen 2 platen aan elkaar mixen. Dan is de kans groot dat ik ook in die DJ MAG Top 100 kom te staan.

Leer de mensen om te beginnen eens het verschil tussen producer en Dj.

Amen

Old Post Oct-28-2006 16:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Amen

Da zei ik 3 jaar geleden al. Is een ongelooflijk jammere zaak dat ge tegenwoordig beide moet kunnen of ge komt ni aan de bak. Da zorgt automatisch voor een daling van het niveau op beide gebieden. Stop gewoon met steengoede producers te verplichten om te Dj'en en stop met steengoede Dj's crap platen te laten maken. Kthx

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Oct-28-2006 17:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

quote:
Originally posted by Phortastic
Da zei ik 3 jaar geleden al. Is een ongelooflijk jammere zaak dat ge tegenwoordig beide moet kunnen of ge komt ni aan de bak. Da zorgt automatisch voor een daling van het niveau op beide gebieden. Stop gewoon met steengoede producers te verplichten om te Dj'en en stop met steengoede Dj's crap platen te laten maken. Kthx

wie dwingt hen? Kijk naar Lolo, die doet toch ook enkel de produce kant?

Old Post Oct-28-2006 19:56 
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

En ga nu eens kijken hoeveel gigs Lolo op een jaar heeft

Old Post Oct-28-2006 20:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Dat zijn toch live "producer" sets, geen dj sets?

Old Post Oct-28-2006 21:07 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj Mag Top 100 2006 Poll
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJamnesia - Get Busy [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Music Factory - All In You [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:05.

Forum Rules: