Tegen wanneer ten laatste moeten de juryleden de sets in kwestie die ze via PM ontvangen hebben, beoordelen? En naar waar moeten die beoordelingen dan gestuurd worden?
Kzal zowiezo pas kunnen "jureren" dit weekend.
En kzal ook Tor zen systeem gebruiken dan.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Oct-10-2006 19:08
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Luister wel aan de zijlijn als Ollander
Oct-10-2006 19:17
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by Phortastic
Tegen wanneer ten laatste moeten de juryleden de sets in kwestie die ze via PM ontvangen hebben, beoordelen? En naar waar moeten die beoordelingen dan gestuurd worden?
Kzal zowiezo pas kunnen "jureren" dit weekend.
En kzal ook Tor zen systeem gebruiken dan.
Wask bijna vergeten
Laten we zeggen Zondag 22 oktober om 20h00. Is dit aanvaardbaar voor 4 setjes ?
Je zal wel gemerkt hebben dat elke map een naam bevat; die heb ik aangesteld als poule-verantwoordelijke . Niet dat dat veel extra werk inhoudt, maar iedereen zendt zijn verslagje dan via PM/mail door naar zijn poule-verantwoordelijke (Dat zijn dus Bertn, MikeVee, Jasper of Phortastic) en die zal dat verzamelen en dan bekendmaken op de uiterste datum
Moest het echt niet lukken dan speel je het werkje maar door een iemand anders van je poule
Oct-10-2006 19:18
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Push2005
die heb ik aangesteld als poule-verantwoordelijke .
En dat bekendmaken op de uiterste datum is dan gewoon alle verslagen hier posten in deze thread?
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Oct-10-2006 19:28
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by Phortastic
En dat bekendmaken op de uiterste datum is dan gewoon alle verslagen hier posten in deze thread?
Jep
Oct-10-2006 19:29
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Roger
Dus aan iedereen in mijn poule: ni vergeten uw verslag naar me te PM'en voor de uiterste datum !!
Ow the powerrrr
Oct-10-2006 19:35
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Net gedownload, morgen eens beginnen luisteren.
Resultaten voor mijn poule: mailen naar mikeveehardcore bij yahoo.komkommer .
Oct-10-2006 23:08
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Iedereen in mijn poule, mailen naar jasper(dot)bellefroid(at)gmail(dot)com aub Liefst geen PM's if possible...