|
een goeie editie, beter dan vorig jaar vond ik
aan de ingang verliep alles ontzettend vlot, was op 3min van buiten naar binnen (=buiten drankbons kopen, kaart scannen, kaart scheuren, id-kaart lezen, security, sleutel voor locker halen, locker volsteken, zaal binnen)
binnegekome toen de glimmers een kwartiertje bezig waren, vond ze ni speciaal, zowel mixtechnisch als qua platenkeuze vrij zwakjes...
dan Fedde, viel wel mee, af en toe eens een handjes-in-de-lucht-moment
het feit dat hij zowel PYHUFD als The Creeps niet gespeeld heeft, vond ik wel chic (de rest vant volk minder denkek )
Dan Benjamin Bates, heerlijke opener en goed sfeertje, spijtig genoeg groot stuk gemist omdat ze maar met 3 man achter nen toog van 20m stonden
David Guetta deed wat van hem verwacht werd, hitjes spelen en het publiek meekrijgen. Vree plezant om nekeer te horen en mee te maken in die sfeer, ma kan mij inbeelde da ge da geen twee-drie keer wilt zien...
Was eigelijk al een soort van megamix, heeft bijna geen enkele plaat echt gemixed
Dan megamix met de hitjes van het jaar, wel weinig trance-platen spijtig genoeg maar was zeker in orde!
Ferry heeft me wat ontgoocheld, eerste 20min van zn set was de geluidskwaliteit echt slecht, kpeis dat em gewoon volledig zijne mid had toegedraaid want de andere dj's hadden totaal geen problemen kreeg ook het publiek niet echt mee, ondanks toch een aantal bekende hits
Markus was dik in orde, setje ietwat gelijkaardig aan trance energy (volgens dat ik uit de tracklist daarvan kan afleiden), enkel spijtig dat hij hier die Orion - Gobstice of Dave202 niet bovenhaalde (of was da zn laatste plaat? soit kweetet nimeer )
en dan de perfecte afsluiter, Fred Baker, die met eigen hits/klassiekers een ideaal einde breidde aan het geheel, met als ultieme afsluiter (eigelijk ook verwacht en gehoopt ) Forever Friends
De aankleding was deftig, de acts in orde en de belichting super! echt chapeau daarvoor! Geluid stond vrij stil, maar buiten bij het begin van ferry was de kwaliteit te doen...
Glimmers:
Blur - Song 2
da themalieke van going out op jim-tv
Fedde Le Grand:
Faithless - Insomnia (? Remix)
Benjamin Bates:
Whole
David Guetta:
Mason - Exceeder
Supermode - Tell Me Why
Tiga - You Gonna Want Me (? Remix)
Love Don't Let Me Go
Walking Away
The World Is Mine
Megamix:
Bodyrox - yeah yeah (D. Ramirez remix)
Sharam - Party all the time
Supermode - Tell Me Why
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand remix)
Eurythmics - Sweet dreams
Tiësto - Lethal Industry
Carlos - The Silmarillia
Ferry Corsten:
Beautiful
Fire
Loud Electronic Sensation
Junk
Coldplay - fix you (? Remix)
Markus Schulz:
Markus Schulz ft. Chakra - I am
Bart Claessen - Playmo
Ronski Speed - The Space We are (? Remix)
Without you near
Andy Moor vs Orkidea - year zero
Nic Chagall - What You Need
Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
Fred Baker:
Confirmation
Total Blackout
Lethal Industry
Adagio For Strings
Forever Friends
Last edited by De Geert on Apr-01-2007 at 17:57
|