Een heilig boontje is hij zeker niet geweest, maar ik vind dat ze hem dan beter meteen na de sluiting van de Zillion hadden mogen straffen ipv 6 jaar na datum nog steeds met rechtzaken aan te komen draven.
Mar-07-2007 13:53
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Devilex
Een heilig boontje is hij zeker niet geweest, maar ik vind dat ze hem dan beter meteen na de sluiting van de Zillion hadden mogen straffen ipv 6 jaar na datum nog steeds met rechtzaken aan te komen draven.
Daar geef ik u dan ook gelijk in, maar dat is nu eenmaal ons Belgisch rechtssysteem.
En trouwens, deckard1001, de reden waarom ik dit hier post is omdat Frankske hier zelf is komen vragen achter feedback. 't Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless
Originally posted by Xilver
Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless
Haha, touché
Mar-07-2007 14:19
deckard1001
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2006
Originally posted by Xilver
Daar geef ik u dan ook gelijk in, maar dat is nu eenmaal ons Belgisch rechtssysteem.
En trouwens, deckard1001, de reden waarom ik dit hier post is omdat Frankske hier zelf is komen vragen achter feedback. 't Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless
Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
En nee ben niet zijn fiscale consulent.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten
Mar-07-2007 14:43
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by deckard1001
Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten
Uw doordachte argumenten hebben mij helemaal overtuigd.
Mar-07-2007 14:46
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Had hij ook niks anders gedaan waarom de zillion dicht ging?
De kelder vol illegaal vuurwerk gestoken ofzo iet?
Ik heb weinig kennis over de zaak maar ze zeiden toch altijd da je daar op een bom danste
weet er iemand hoe dit nummer noemt ? heb het opgenomen tijden oakenfold zijne set
Kuffdam & Plant - Dream Makers
Mar-07-2007 15:32
christina
Registered: Jan 2006
yes, een blinde fou-fanboy, das net wat we hier nog nodig hadden!
face it, frank is krapuul, hij heeft hier allemaal zelf om gevraagd...
naast die frauduleuze zaken is frank ook maar al te graag bezig met drugs, vrouwen molesteren en nog meer van dat (al dan niet aan het licht gekomen) leuks.
zoals xilver al zei, hij komt er goedkoop vanaf.
Mar-07-2007 15:41
Kodama
tranceaddict
Registered: Mar 2007
quote:
Originally posted by christina
yes, een blinde fou-fanboy, das net wat we hier nog nodig hadden!
face it, frank is krapuul, hij heeft hier allemaal zelf om gevraagd...
naast die frauduleuze zaken is frank ook maar al te graag bezig met drugs, vrouwen molesteren en nog meer van dat (al dan niet aan het licht gekomen) leuks.
zoals xilver al zei, hij komt er goedkoop vanaf.
inderdaad, Don't do the crime, if you can't do the time.