|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Dat is hetzelfde probleem met die "men in black" hé, waarvan Vinokourov één is. In het huidige klimaat roept dat inderdaad vragen op, maar ik vraag me af of dat wel hoeft? Mensen als Boonen veroordelen die mensen categoriek en trekken de conclusie dat je absoluut zeker slechte bedoelingen hebt (m.a.w. onverwachte dopingcontroles vermijden omdat je gedopeerd rondrijdt) als je anoniem gaat trainen. Dat vind ik een redelijk verregaande conclusie. Ik kan best begrijpen dat je als één van de meest herkenbare renners uit het peloton in volle voorbereiding op de belangrijkste wedstrijd van het jaar liever anoniem gaat trainen dan telkens een horde overenthousiaste wielertoeristen in uw wiel te hebben die u lastigvallen met vragen, verzoeken en bovendien hinderen in uw training. Om nu te zeggen dat zoiets automatisch betekent dat je aan de dope zit gaat me toch wat ver...
Idem voor Rasmussen, ik gun hem nog steeds het voordeel van de twijfel. Voor een eenzaat die zich in alle rust op zijn ene doel van het jaar wil voorbereiden kan het soms moeilijk zijn om zich altijd 100% aan alle administratieve regels te houden. Hij en nog andere renners hebben verklaard dat het doorgeven van de trainingsschema's een tijd geleden veranderd was en nu via mail ipv post moet gebeuren, en dat zonder waarschuwing. Kan toch goed zijn dat hij daarom wat te laat was? En zoals hij en zijn ploegleider al zeiden zijn er nog genoeg andere renners die zo'n waarschuwing hebben gekregen, maar hun namen hoor je niet eens in de pers, laat staan dat ze onder druk gezet worden om uit de Tour te stappen. Dat een oud-renner hem herkent is in dat opzicht ook niet echt genoeg bewijs om hem nu uit de Tour te kicken. Ze zochten gewoon een stok om hem te slaan, en de ploegleiding van Rabo is gewoon gezwicht voor de wekenlange druk. En het is toch ongeloofelijk hypocriet en bijna hallucinant dat alle aandacht naar Vinokourov en Rasmussen gaat - waartegen nog geen dopingbewijs is - terwijl Moreni gewoon toegeeft dat hij gedopeerd was!? Die verzinkt bijna in de anonimiteit, terwijl hij tot nu toe wel de ergste zondaar van hen 3 is 
Jul-27-2007 09:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:04.
Forum Rules: