Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Above & Beyond @ Queen: 14-12-2007
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lapinbilly
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2005

A ce soir les gens

(non, je ne suis pas mort )

Old Post Dec-14-2007 19:15  France
Click Here to See the Profile for lapinbilly Click here to Send lapinbilly a Private Message Add lapinbilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

daniela :

c'est trop trop trop trop trop trop bonnnnnnnnnnnnnnnnn

Old Post Dec-15-2007 05:18  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tonton John
Frontière Fermée

Registered: Apr 2007

C'est clair que leur set était énorme, moi me suis destroyed les oreilles sévères... pis ce con de kaiser ki veut pas ke je foutte une plaque au dessus de 132 BPM... alors que la plaque en question, plus de personnes on kiffer que ca mierde. D'ailleurs ca lui a pris de jouer prog au messieu

23.07.11 : Tomorrowland @ Boom (BE)
05.08.11 : Nature One @ Kastellaun (D)

Old Post Dec-15-2007 05:57  France
Click Here to See the Profile for Tonton John Click here to Send Tonton John a Private Message Add Tonton John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

état --->mosdef
review plus tard
seul reproche: trop de anjunabeats tue le anjunabeats (mais alors vraiment)

Old Post Dec-15-2007 07:58  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaPoR
tranceaddict

Registered: May 2005

Kaiser "La trance c'est trop bourrin". Mais lol.

Set monumental.

Old Post Dec-15-2007 08:34  France
Click Here to See the Profile for BaPoR Click here to Send BaPoR a Private Message Add BaPoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

C'est juste une impression ou j'ai raté quelque chose d'énorme ?

Old Post Dec-15-2007 08:42  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaPoR
tranceaddict

Registered: May 2005

Non c'est pas une impression. En gros tous les sons que je voulais il les a passe. Mais quel set monstrueux.

Old Post Dec-15-2007 08:44  France
Click Here to See the Profile for BaPoR Click here to Send BaPoR a Private Message Add BaPoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by low-R
C'est juste une impression ou j'ai raté quelque chose d'énorme ?

si ça peut te rassurer la moitié des gens qui y étaient l'ont aussi raté vu que ce matin ils vont se rappeler de 3% de la soirée

Old Post Dec-15-2007 08:57  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Insigma
S'ils mettent la musique des gens heureux, déjà j'explose de rire.
Et ensuite, je prends mon pied intérieurement.

Ils l'ont fait !!

La musique des gens heureux est passée au Queen, j'étais avec Lytchix et LoginZ à ce moment là (en fait toute la soirée quoi, fait plaisir de vous avoir vus), j'étais mdr !

B4 sympa
Best soirée au Queen ever.
Et me souviens de quasi 100% de la soirée pour un coup

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-15-2007 11:07  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Y en a qui vont pleurer qd ils vont voir les vidéos.

et le LJ est vraiment très très bon

Body of confliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiict

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-15-2007 13:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gëist
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

Voilà
Ca résume
Revenez plus souvent, avec une ambiance pareille vous allez leur donner envie de revenir

Je ferai une petite review bientôt

Mais quoi!

Edit : pensez à ceux qui n'ont pas d'appareil photo, allez quoi, faites partager
J'ai hâte de voir ça!

Après quoi il m'apparaît urgent de me taire.

*** Selenite ***

Old Post Dec-15-2007 14:08  France
Click Here to See the Profile for Gëist Click here to Send Gëist a Private Message Visit Gëist's homepage! Add Gëist to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

EXcellente soirée aussi pour ma part !
LA joie de retrouvé tout le monde après Tomorrowland aussi !
Du bon son, les plaques qu'on voulait !!
Merci au couine encore une fois, et un enorme bravo a above&beyond qui m'on très agréablement surpris par la joie qu'ils transmettent ^^
Pour les track passer, je sais pas jouer on atend les big boss!

Phoutos:
http://thesebdevinc.free.fr/above&beyond/index.html

(videos en cours d'up)

Vivement la suite
No Sé Rosé !

Old Post Dec-15-2007 14:10  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Above & Beyond @ Queen: 14-12-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom james holden_positiv set [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInfexious - "Let Me Fly" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:45.

Forum Rules: