|
[quote}De zorg en onderwijs, hier geven de (meeste) jongerne geen zak om, maar als het over buitenlanders gaat ligt t wat anders...[/quote]
Deden ze dat maar eens.....stel dat die kneuzen die er niets om geven zelf perongelijk verzorgt moeten worden......dan zitten die lijers weer te zeiken.......onderwijs is 1 van de meest belangrijke dingen , juist voor de jongeren........iedereen gaat naar school...je moet naar school voor scholing....beetje triest als je niet aan je eigen toekomst denkt....maargoed, bij jouw kunnen we dus een extreem hoge arbeid vinden in het schoonmaakweze en de vuilnisophaal dienst......
Verder moet iedereen is effe rustig gaan chillen......Siesta, Jukx kan wel zijn ideen hebben maar jouw recties kunnen ook wel effe dimmen....
Akira...KOEST....bekijk het in welke context het wordt bedoeld....serieuze thread maar zo hoeft het niet....chill...en anders stuur ik meer lelijke vrouwen naar Barneveld
Ik wil hier nog 1 ding over zeggen, daarna post ik hier niets meer....toch beetje uit de kluiten geschoten allemaal.
SOMMIGE buitenlanders zijn EEN probleem.......scheer het niet over 1 kam......der zijn nog veel meer problemen in Nederland....en nu de man die ballen vermoord is, zullen alleen maar meer mensen buitenlanders gaan haten, alleen maar omdat ze het betreuren...iedereen laat zich nu te veel beinvloeden door emotie en dat kan voor de toekomst tot spijt lijden............just keep it cool......
Overigens waren de reacties van Jukx nou ookw eer niet zo extreem om zo vel te reageren (siesta, Henkie), bans uitdelen is helemaal dom.....de reacties zijn allemaal op grond van emoties die na een tijdje zal verminderen.
Henkie, je moet de functie als mod niet uitvoeren als het je persoonlijk te veel aantrekt...en dat doe je wel....ik heb je reacties over Pim gelezen....kom anders maar een keer naar het slettezaaltje en leef je uit (niet op de sletjes maar op de mensen met cola over hun broeken !!)
PS, tot ziens in andere threads