Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

wat jij zegt zijn niet echt meningen, ut enigste wat jij doet is ruzie zoeken....

mja als je het zo wil zeggenm, ga je gang, ik zet me /ignore aan

Old Post May-08-2002 13:24 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jukx

ohjeeeeeeee

*bibber, bibber*

zou het dan toch zover komen? dat ik met een ban aan mijn broek gedoemd ben om de rest van mijn leven te slijten in de kille, koude TA-jail?

en waarom?

omdat ik er een andere mening op na hou dan de ons aller dierbare Henkie_henk.

en is het niet diezelfde Henkie_henk die zojuist kenbaar maakte dat hij het betreurde dat het in Nederland niet meer mogelijk is om er andere ideeën/denkbeelden op na te houden?

hmmm.. vreemd..

ik bespeur hier enige contradictie.. of zou het toch hypocrisie zijn?

nouja..

het zal wel aan mij liggen..

Kijk dat heeft er nix mee te maken.. het enigste wat jij altijd doet is mensen niet in hun recht laten.. die moet maar met ze power rangers blijven spelen.. die moet maar dat doen.. en die is dat weer niet waardig.. etc.. HOe je het ook wend of keert jouw mening is heus wel al duidelijk geworden.. je wordt alleen maar verwijdert als je de regels niet volgt... (aangezien je al eens een x hebt gezegd dat dat je nix boeit)... zal het je nu ook wel nix boeien om ff uit te zwaaiien. Het is dus geen vorm van condradictie of hypocritie.. als iemand een andere mening heeft mag je diegene best aanvallen met woorden.. maar niet met flames en al helemaal niet met kogels. Maar ik hoef heus nix meer te vertellen je hebt het een tijdje geleej al verpest.

Atej0

en nu weer offtopic.. ach.. waarom? respect kunnen bepaalde mensen niet tonen.

Rust in Vrede Pim

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-08-2002 13:30 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Henkie_henk

als iemand een andere mening heeft mag je diegene best aanvallen met woorden.. maar niet met flames en al helemaal niet met kogels.

ohja, en het uitdelen van bans mag daarbij zeker ook?

het enige wat ik doe, henkie, is het plaatsen van confronterende en kritische posts.
is dat tegen de regels?

en begin alsjeblieft niet over het niet in hun "recht" laten van andere mensen, want daarin ben JIJ nog wel het ergste.

maar goed, deel die bans maar uit als de dictator die je in feite bent (of in ieder geval wilt zijn).

dag lieve mensen,

het was me een waar genoegen..

Old Post May-08-2002 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

[quote}De zorg en onderwijs, hier geven de (meeste) jongerne geen zak om, maar als het over buitenlanders gaat ligt t wat anders...[/quote]

Deden ze dat maar eens.....stel dat die kneuzen die er niets om geven zelf perongelijk verzorgt moeten worden......dan zitten die lijers weer te zeiken.......onderwijs is 1 van de meest belangrijke dingen , juist voor de jongeren........iedereen gaat naar school...je moet naar school voor scholing....beetje triest als je niet aan je eigen toekomst denkt....maargoed, bij jouw kunnen we dus een extreem hoge arbeid vinden in het schoonmaakweze en de vuilnisophaal dienst......

Verder moet iedereen is effe rustig gaan chillen......Siesta, Jukx kan wel zijn ideen hebben maar jouw recties kunnen ook wel effe dimmen....

Akira...KOEST....bekijk het in welke context het wordt bedoeld....serieuze thread maar zo hoeft het niet....chill...en anders stuur ik meer lelijke vrouwen naar Barneveld

Ik wil hier nog 1 ding over zeggen, daarna post ik hier niets meer....toch beetje uit de kluiten geschoten allemaal.

SOMMIGE buitenlanders zijn EEN probleem.......scheer het niet over 1 kam......der zijn nog veel meer problemen in Nederland....en nu de man die ballen vermoord is, zullen alleen maar meer mensen buitenlanders gaan haten, alleen maar omdat ze het betreuren...iedereen laat zich nu te veel beinvloeden door emotie en dat kan voor de toekomst tot spijt lijden............just keep it cool......

Overigens waren de reacties van Jukx nou ookw eer niet zo extreem om zo vel te reageren (siesta, Henkie), bans uitdelen is helemaal dom.....de reacties zijn allemaal op grond van emoties die na een tijdje zal verminderen.

Henkie, je moet de functie als mod niet uitvoeren als het je persoonlijk te veel aantrekt...en dat doe je wel....ik heb je reacties over Pim gelezen....kom anders maar een keer naar het slettezaaltje en leef je uit (niet op de sletjes maar op de mensen met cola over hun broeken !!)

PS, tot ziens in andere threads

Old Post May-08-2002 14:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by New Wave

Henkie, je moet de functie als mod niet uitvoeren als het je persoonlijk te veel aantrekt...en dat doe je wel....ik heb je reacties over Pim gelezen....kom anders maar een keer naar het slettezaaltje en leef je uit (niet op de sletjes maar op de mensen met cola over hun broeken !!)

PS, tot ziens in andere threads

jammer dat het niet in 1 thread is, dan was het geen probleem geweest, het is tegenwoordig in elke thread dat er iemand zich niet in kan houden, is al vaker gezegd, niemand verandert hier, dan gaan we maar een keertje met harde hand regeren en zien wat er dan gebeurt.

Old Post May-08-2002 15:10 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor

.......................................

HAHAHA, en dat durf JIJ te zeggen?

[edit] heb de daaropvolgende replies gegeven, en vind het in ieder geval wel cool van je dat je inziet dat je je ook wel anders had kunnen uiten, dat je eerst na had kunnen denken voordat je iets zegt of doet, Siesta!. Valt me weer mee [/edit]

Last edited by Eye-Riz on May-08-2002 at 15:39

Old Post May-08-2002 15:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
zou het dan toch zover komen? dat ik met een ban aan mijn broek gedoemd ben om de rest van mijn leven te slijten in de kille, koude TA-jail?

Ik kom je wel opzoeken hoor, als ik er al zelf niet in beland

quote:
het enigste wat jij altijd doet is mensen niet in hun recht laten..

Volgens mij laat Jukx mensen bijna altijd in hun recht, hij laat ze hooguit de andere kant van een verhaal zien of hij spreekt zijn mening uit. Jukx loot niet meteen iemand belachelijk te maken, zoals sommige andere mensen hier (vecht voor jezelf maar uit wie zich aangesproken moet voelen)
Respect voor anderen is de grondslag voor een goeie discussie, en sommige mensen hebben dat niet begrepen, en moeten eerst leren wat respect is.

New Wave: wat een wijze woorden complimentje

Over bans: volgens mij is er hier bijna niemand aan het flamen. Er wordt gereageerd op gevoel, en dat is toch niet slecht? Wordt er dan op dit moment persoonlijk gescholden? Wordt er iemand naar beneden gehaald? Wordt iemand belachelijk gemaakt? Dacht het niet. Er wordt gewoon gereageert op bepaalde uitingen van mensen. Je mag iemand toch aanspreken op zijn gedrag?
Je kunt het ook gewoon op zijn beloop laten gaan. Maar als jullie vinden dat je dat moet kortwieken, moet je het vooral doen. Je verandert er alleen niets mee.

Old Post May-08-2002 15:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

mening uit. Jukx loot niet meteen iemand belachelijk te maken,
'

nu moet je echt ophouden, ik zal eem die vorige threads zoeken van haar/hem WAAR DAT wel het geval is, en respect heeft ze/hij totaal niet

Old Post May-08-2002 17:07 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Pim R.I.P.!! De wereld is een mooi mens armer.

En jammer dat de ene stumper het weer beter weet dan de andere stumper. Maar wel weer toevallig dat het weer omdezelfde stumpers gaat.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-08-2002 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by MaGiK54

Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan.

mmm...laat ik dat wat Jukx zei niet al 3 (ofzo) pagina's eerder gezegd hebben?

quote:
Originally posted by Remy D
En jammer dat de ene stumper het weer beter weet dan de andere stumper. Maar wel weer toevallig dat het weer omdezelfde stumpers gaat.

Goed hè? Dat die stumpers wel de personen zijn met hersenen?

Jukx, Riz.....ik zou me vereerd voelen om met jullie een cel te delen
Maar gelukkig hebben wij linkse mensen Amnesty achter ons staan eh?
Ik zal s ff met Swamper gaan praten, want als de top-stukken van t Holland Forum gebanned worden is t echt een nuttelzoe sectie. Wat zal het dan gezellig zijn met al dat geblaat
Een coole gast of vrouw (of kom jij ook in de cel Donna ) daarbuitengelaten

Old Post May-08-2002 17:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Ieue ik denk dat iedereen nu wel zijn mening heeft kunnen geven in deze topic...

Eerste keer dak ut zeg maar van mij mag ie dicht...
Enne als jukx wordt geband

Zowiezo moeten de moderators objectief blijven zijn en hun persoonlijke mening daarbuiten laten maar als henkie zo reageert nah dan heb ik niet het gevoel dat dat zo is.

Old Post May-09-2002 10:31  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
'

nu moet je echt ophouden, ik zal eem die vorige threads zoeken van haar/hem WAAR DAT wel het geval is, en respect heeft ze/hij totaal niet

die van power rangers.

mwah, dat hij dat zegt is natuurlijk niet leuk, maar je reactie was wel kinderachtig. Mag hij ook kinderachtig erop reageren. Want het enige wat je zegt is buitenlanders eruit

Old Post May-09-2002 10:38 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAn Early 2002 Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRafferty & Kershaw - "We Are Connected" (Marcos & Sunfire Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:15.

Forum Rules: