|
| quote: | Originally posted by mindshooter
dbl: Så länge vi aldrig är fler än typ 10 TAs på en och samma fest (trots att den är skitstor och bra DJs) så är nog inte risken så stor att det kommer fler än tre gånger så många på en egen fest.
Picknicken var bara ett exempel på att vi inte är tillräckligt många.
Tranceclubber har många medlemmar, dom kan ordna sådant, många där bor i samma stad oxå.
Jag tror att flera saker måste klaffa innan en fest går igenom, fler möten på fester och såna saker. Självklart ska jag styra upp en till picknick eller något. Kryssningen ska bli intresant, tror vi kan bli ett gäng bredvid varandra där. |
läs det jag har skrivit igen du... jag snackade inte om festen.
jag snackade om picknicken.. du sa att ni bara var 4st... man åker inte till sthlm bara för att gå på en picknick.. visst lär det ju vara hel skoj, men e man inte rik så gör man det inte.
tänk själv.. skulle du åka till göteborg för att ha picknick???
vilket ledde till att jag sa att om det e nån fest på kvällen sen med nån stor dj som spelar så kan man nog få ihop många fler till picknicken, för då kan man åka tidigare till sthlm om nu festen e där.. ha picknicken o sen dra till festen tillsammans.
o träffas längstfram till höger vid DJ:en fungerar en del iallafall.. kolla bara på midway... jag ställde mig där själv o sen efter en liten stund så hade man mind, vizay, dio, pjox o nån mer kanske det va också där framme att dansa med 
|