Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mellow pleasure
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Ostersund
Keep it alive !!

quote:
Originally posted by DjAviander
Blir det någon fest nu eller?
Jag har ju inte varit så aktiv så jag undrar om ni skulle kunnna uppdatera mig lite

Jag hoppas det blir fest. Jag har lagt ut lite krokar i Sthlm nu så vi får se vad som händer. Fortfarande så behövs det bollas lite ideér om själva eventet och responsen har vart lite kass om man säger. Så länge man inte vet vilken uppslutning det blir är det svårt att plarnera omfattningen av händelsen. Så bomba lite ideér men dock seriösa.


___________________
Homepage

Mail me

Old Post Dec-01-2003 07:42  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted



Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
Re: Keep it alive !!

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Jag hoppas det blir fest. Jag har lagt ut lite krokar i Sthlm nu så vi får se vad som händer. Fortfarande så behövs det bollas lite ideér om själva eventet och responsen har vart lite kass om man säger. Så länge man inte vet vilken uppslutning det blir är det svårt att plarnera omfattningen av händelsen. Så bomba lite ideér men dock seriösa.


Jo, fest hoppas man ju på (trots att jag bara är 15 unga år).. Jag har som sagt inte många kontakter eller någonting jag är mest intresserad av att festa :tongue1


___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"


Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Dec-01-2003 17:19  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Ostersund
Nu har jag börjat lite !!

Så ja bara ett prov kvar i skolan sen finns tiden att ta tag i saker. Jag ska nu i veckan börja fiska lite med lokaler. Eftersom jag inte får ngn respons så tar jag då egna beslut och provar att leta upp ngn redan befintlig klubb som kan hjälpa till att arrangera ett större event. Huruvida det ter sig märks efter att jag vart i Sthlm över jul. Men det kan bli lite hektiskt att få ngt konkret gjort så info kommer att fyllas på i början av Januari. Merry happy deep dark sexy christmas.


___________________
Homepage

Mail me

Old Post Dec-08-2003 07:47  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict



Registered: Jun 2003
Location: Stockholm

Har ni ställt in er på att det ska vara en fest från 18+? Eller äldre? Bara undrar om man ska läsa vidare i denna tråd eller släppa det på en gång
Ne men ere nått ni bestämt er för eller bara råkar det värka som det?

Old Post Dec-08-2003 10:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.

jag tycker vi väntar en månad med festen och sätter sedan 18+ :P Hoppas denna fest ngnsin blir av, gäller ju bara för att ngn tar tag i det. Och det råkar ju vara det som är det svåra dvs. att ngn ska ta tag i det.. :P

Old Post Dec-08-2003 10:36  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Ett par ord och tankar från mig

SWETA har ungefär 120 medlemmar. 50 av dom är aktiva snabbt räknat.
30 av dom kanske skulle komma på en arrangerad SWETA fest. Detta gör att för att fylla ut en lokal så måste alla ta med sig kanske 5 polare (för en 200 pers lokal).
Då har vi 180 gäster som är icke SWETA.

Personligen tycker jag det är alldeles för dåliga siffror för att man ska kunna kalla det för en TA fest.

Med tanke på att uppslutningen till picknicken i sommras blev typ jag och 4 till så är jag tveksam, nu är vi fler medlemmar men det är ändå för få.

Jag tror på idén men det kommer dröja innan jag rycker tag i den igen. Tiden kommer o då ordnar jag något seriöst och bra som förhoppningsvis alla kan komma på, jag tror på en 16+ åldersgräns.

Mellow pleassure är såklart välkommen att ta tag i det och göra det bästa av det. SE vad du kan skrapa fram


___________________

Old Post Dec-08-2003 11:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by mindshooter
Med tanke på att uppslutningen till picknicken i sommras blev typ jag och 4 till så är jag tveksam, nu är vi fler medlemmar men det är ändå för få.


hade vi inte ändrat helg hade jag också kunnat komma ju... men iallafall så e det ju liiite annorlunda, för man kostar la kanske inte på sig att åka tåg ToR till sthlm för att gå på picknick direkt.

helgen innan som det skulle ha varit från början va det ju visserligen nån fest efteråt.. kommer inte ihåg vem det va som spelade, men kanske hade lockat flera.

om det e nån bra DJ som kommer till sverige i sommar så kan vi ju alltid ha en TA picknick på dan o sen så drar vi till festen typ..
lär ju locka fler att komma eftersom man då har festen att gå på också

Old Post Dec-08-2003 12:14  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by dbl
hade vi inte ändrat helg hade jag också kunnat komma ju... men iallafall så e det ju liiite annorlunda, för man kostar la kanske inte på sig att åka tåg ToR till sthlm för att gå på picknick direkt.

helgen innan som det skulle ha varit från början va det ju visserligen nån fest efteråt.. kommer inte ihåg vem det va som spelade, men kanske hade lockat flera.

om det e nån bra DJ som kommer till sverige i sommar så kan vi ju alltid ha en TA picknick på dan o sen så drar vi till festen typ..
lär ju locka fler att komma eftersom man då har festen att gå på också
Och det skulle ju lösa vårat problem med "träffas längst fram till höger på dansgolvet" om man går på en picknick före festen så hinner alla lära känna varandra lite


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Dec-08-2003 12:21  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

dbl: Så länge vi aldrig är fler än typ 10 TAs på en och samma fest (trots att den är skitstor och bra DJs) så är nog inte risken så stor att det kommer fler än tre gånger så många på en egen fest.

Picknicken var bara ett exempel på att vi inte är tillräckligt många.
Tranceclubber har många medlemmar, dom kan ordna sådant, många där bor i samma stad oxå.

Jag tror att flera saker måste klaffa innan en fest går igenom, fler möten på fester och såna saker. Självklart ska jag styra upp en till picknick eller något. Kryssningen ska bli intresant, tror vi kan bli ett gäng bredvid varandra där.


___________________

Old Post Dec-08-2003 13:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by mindshooter
dbl: Så länge vi aldrig är fler än typ 10 TAs på en och samma fest (trots att den är skitstor och bra DJs) så är nog inte risken så stor att det kommer fler än tre gånger så många på en egen fest.

Picknicken var bara ett exempel på att vi inte är tillräckligt många.
Tranceclubber har många medlemmar, dom kan ordna sådant, många där bor i samma stad oxå.

Jag tror att flera saker måste klaffa innan en fest går igenom, fler möten på fester och såna saker. Självklart ska jag styra upp en till picknick eller något. Kryssningen ska bli intresant, tror vi kan bli ett gäng bredvid varandra där.



läs det jag har skrivit igen du... jag snackade inte om festen.
jag snackade om picknicken.. du sa att ni bara var 4st... man åker inte till sthlm bara för att gå på en picknick.. visst lär det ju vara hel skoj, men e man inte rik så gör man det inte.

tänk själv.. skulle du åka till göteborg för att ha picknick???

vilket ledde till att jag sa att om det e nån fest på kvällen sen med nån stor dj som spelar så kan man nog få ihop många fler till picknicken, för då kan man åka tidigare till sthlm om nu festen e där.. ha picknicken o sen dra till festen tillsammans.


o träffas längstfram till höger vid DJ:en fungerar en del iallafall.. kolla bara på midway... jag ställde mig där själv o sen efter en liten stund så hade man mind, vizay, dio, pjox o nån mer kanske det va också där framme att dansa med

Old Post Dec-08-2003 13:12  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by mindshooter Kryssningen ska bli intresant, tror vi kan bli ett gäng bredvid varandra där.
Ja visst

Vi kommer satsa på att bo där jag har satt dom röda kryssen på bilden En hytt med fönster såklart (va de nu ska va bra för )


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-08-2003 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by dbl
läs det jag har skrivit igen du... jag snackade inte om festen.
jag snackade om picknicken.. du sa att ni bara var 4st... man åker inte till sthlm bara för att gå på en picknick.. visst lär det ju vara hel skoj, men e man inte rik så gör man det inte.

tänk själv.. skulle du åka till göteborg för att ha picknick???


Jamen det är inte många som tänkt åka till Sthlm för en TA fest heller. Klart jag vet att en picknick inte lockar så mycket folk, men du får juh se det i perspektiv. Om 4 pers kommer på en picknick, så kommer inte 100 till en fest...thats a fact. Picknicken samt alla fester där jag försökt få ihop en gathering har givit mig en hint på hur stort intresset är, och jag har dragit slutsatsen att det inte finns tillräckligt med medlemmar som har ett festintresse.


___________________

Old Post Dec-08-2003 13:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown acidcore track [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEdward Shearmur - "New Mexico" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!