Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Config
Elaba!

Registered: May 2006

zwakke match inderdaad, denk dat het tot net voor de goal geduurd heeft voor we eens de achterlijn haalden.. Na een onstellend zwakke eerste helft kwamen we net even opzetten, het publiek stond er volledig achter en dan valt die goal.. tja, we hebben het toch onszelf te verwijten. Buiten het feit dat we enorme pech hadden door die blessures hebben we nooit in de match gezeten. De eerste helft was van het zwakste wat ik gezien heb dit jaar. Ik verwijt Mathijssen hier wel niets.. 1 spits was meer dan genoeg in een wedstrijd als deze, we zijn toch nooit aan de overkant geraakt, dus dan hebben we geen 2 spitsen nodig.. Het probleem lag in het middenveld.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-17-2008 22:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Zou wel pijnlijk zijn als Standard vanavond los groepswinnaar wordt in een veel zwaardere poule.

Old Post Dec-18-2008 07:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Config
De eerste helft was van het zwakste wat ik gezien heb dit jaar.

Ik heb enkel de 2e helft kunnen bekijken en heb met mateloos geënerveerd. Toch al één van de slechtere matchen die ik al gezien heb. En enorm jammer voor het Belgische voetbal (en zijn coëfficient).

Alles op JM steken is ook te gemakkelijk. Met dit spelersarsenaal is er niet veel meer mogelijk vrees ik.

En over Ciman... verkopen, euh weggeven die gast.

Old Post Dec-18-2008 07:37  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Alles op JM steken is ook te gemakkelijk. Met dit spelersarsenaal is er niet veel meer mogelijk vrees ik.

absoluut NIET akkoord!!!! Met dit spelersmateriaal is veel meer te doen dan hetgeen er wordt uitgehaald. Club heeft gewoon DE beste doelman van eerste klasse in zijn rangen die met Alcaraz één van de betere verdedigers in eerste klasse voor zich heeft. Samen met Simaeys vormt hij gewoon een goed centraal duo. Neem daarbij dat Klukowski eindelijk een goed niveau haalt en Demets een degelijke RB is en je hebt een goed verdedigend compartiment. Daar ligt het probleem niet meer, toch niet in eerste instantie. Als één van deze spelers uitvalt (zoals gisteren), dan gaapt er wel een kloof aangezien de vervangers enkel op Belgisch niveau meekunnen. Ook aanvallend heeft Club een goed duo met Sonck - Akpala (die wel in mindere vorm zit). Vervangers Capon en Chavez zijn goed, maar (nog?) geen goalgetters.

Als er in deze selectie in een probleem zit, dan ligt dat centraal op het middenveld waar al drie jaar een goede verdedigende middenvelder ontbreekt die snel is in de omschakeling (type Polak). Aangezien deze ontbreekt loopt het voor de rest ook vrij stroef met de ploeg want het middenveld is cruciaal om een goed draaiend geheel te hebben. Clement doet wat hij kan maar is ondanks zijn mentaliteit niet goed genoeg meer. Als je die uitspeelt kan je die enkel in de verdediging uitspelen, ZEKER niet op het middenveld!!!! Daar mist hij snelheid om steken op te lossen en gaten dicht te lopen en goed uitvoetballend vermogen voor een snelle omschakeling. Dit heeft als resultaat veel balverlies en weinig balrecuperatie, meer druk van de tegenstander op middenveld en verdediging en dus moeilijkheden.

Toch blijf ik erbij dat er met het spelerspotentieel méér te doen is. De oorspronkelijke veldbezetting was niet slecht (4-2-3-1). Met dit systeem kan je naar mijn mening wel een deel van de gebreken oplossen. Probleem was dat veel spelers gisteren een te laag niveau haalden (vb. Geraerts is nauwelijks in beeld geweest en is al een heel seizoen miserabel bezig). De ene slechte pass werd opgevolgd door een volgende. Daarbij kwam nog dat net op dit moment een aantal spelers uitvallen waardoor JM onvoorzien al vroeg drie maal moest wisselen. Hierdoor kon een miserabele Vargas ook niet meer worden gewisseld (door bijvoorbeeld Van Heerden, die als hij top is gewoon één van de beste spelers in de Belgische competitie is).

De wissels van JM zijn te verdedigen maar persoonlijk had ik Evens op de LB gezet, Clement centraal in de verdediging en Daerden dan centraal op het middenveld. Daerden haalde van al de Club spelers het hoogste niveau en is in mijn ogen wel in staat om voor een goede balcirculatie en omschakeling te zorgen. Dat had mogelijk wel het één en ander kunnen oplossen hoewel je dan verdedigend met problemen blijft zitten (maar dat was zo ook al het geval).

Ik vind trouwens wel dat JM het één en ander kan verweten worden, namelijk een gebrek aan een duidelijk spelconcept en tacktiek. Daarbij komt nog dat hij al een heel seizoen van opstelling veranderd, en dat is al sinds de voorbereiding zo. Vorig jaar was hij daartoe bij momenten genoodzaakt door de gekwetsten, maar dit jaar is het omdat hij zelf gewoon niet meer weet wat te doen.

Last edited by FCB_Fanatic on Dec-18-2008 at 08:33

Old Post Dec-18-2008 08:26  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Spelerspotientieel van Brugge lijkt me voldoende voor de Belgische competitie. Als ook de anderen af en toe morsen en Brugge wint de matchen die het moet winnen kan het misschien zelfs voor de titel meespelen.

Koen Daerden lijkt me dan weer de meest geschikte man om centraal op het middenveld te posteren. Leko blijft te traag en kan enkel goeie corners trappen. Van Heerden hadden ze gisteren zeker kunnen gebruiken, daar heb je overschot van gelijk. En Geraerts die haalt maar 20% van het niveau dat hij bij Standard haalde.

Veel hangt natuurlijk ook af van de vorm van het moment. Die is er momenteel niet en dan kan je klappen krijgen.

Old Post Dec-18-2008 08:41  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Spelerspotientieel van Brugge lijkt me voldoende voor de Belgische competitie. Als ook de anderen af en toe morsen en Brugge wint de matchen die het moet winnen kan het misschien zelfs voor de titel meespelen.

Koen Daerden lijkt me dan weer de meest geschikte man om centraal op het middenveld te posteren. Leko blijft te traag en kan enkel goeie corners trappen. Van Heerden hadden ze gisteren zeker kunnen gebruiken, daar heb je overschot van gelijk. En Geraerts die haalt maar 20% van het niveau dat hij bij Standard haalde.

Veel hangt natuurlijk ook af van de vorm van het moment. Die is er momenteel niet en dan kan je klappen krijgen.

Op dit moment komt Club idd tekort om Europees uit te blinken, maar zoals ik al aangaf ligt dat voornamelijk aan het centrale middenveld. Eén goede transfer kan naar mijn mening al veel veranderen. Ze moeten een goede centrale verdediger OF middenvelder halen die echt een meerwaarde biedt. Halen ze een verdediger bij kan Simaeys op het middenveld spelen, in het andere geval moet de nieuwe middenvelder echt voor een surplus zorgen (een type polak zou aangewezen zijn). De keuze zal gemaakt moeten worden door de Brugse staff naargelang de optie waar ze het meest in geloven. Een nieuwe speler moet in ieder geval een MEERWAARDE zijn. Dus geen Derijck waar ze nu mee bezig zijn. Die komt niet eens in de ploeg bij een zwalpend Feynoord.

Daerden zou naar mijn mening dus ook centraal kunnen spelen. Is een completere speler dan Leko die naast zijn goede pass en corners niet veel te bieden heeft, te traag en fysiek te zwak. Ook Geraerts kan Club mss nog iets bijbrengen maar die is al een héééél seizoen énorm zwak bezig (hierbij wel even de bemerking dat van de Standard supporters die ik ken, er veel zijn die beweren dat Geraerts enkel in zijn eerste seizoen echt goed was. Dus ook bij Standard was hij nooit echt de grote man hoewel hij toen wel beter was dan nu). Zelf heb ik in ieder geval altijd mijn bedenkingen gehad bij zijn aantrekken en tot nu toe heeft hij mij zelden kunnen overtuigen.

Old Post Dec-18-2008 08:59  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Als ook de anderen af en toe morsen en Brugge wint de matchen die het moet winnen kan het misschien zelfs voor de titel meespelen.

Niet dus...

Old Post Dec-20-2008 21:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niet dus...

gohja dat kan nog altijd hoor Ze staan nog altijd niet op grote afstand van Anderlecht. No worries.. Eenmaal de pech over is komt het wel nog in orde en spelen we een goeie terugronde

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-20-2008 23:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
en de tussenstand:

pech 8694145725 - club brugge 0

Old Post Dec-21-2008 09:49  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Oh, valt nog wel mee dan

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-21-2008 16:34  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Config
gohja dat kan nog altijd hoor Ze staan nog altijd niet op grote afstand van Anderlecht. No worries.. Eenmaal de pech over is komt het wel nog in orde en spelen we een goeie terugronde

als er pech mee te maken had is het vooral door het aantal gekwetsten. Club ziet op 4 dagen tijd 5 basispelers uitvallen waarvan vier verdedigers, dan wordt dat natuurlijk moeilijk om dat op te vangen en heeft dat een resultaat als tegen Moeskroen tot gevolg. Blijkbaar speelt Club wel een goed eerste half uur, kunnen ze 0-2 voorkomen maar wordt het in de plaats daarvan 1-1 waarna Club volledig in elkaar zakt.

Toch blijf ik erbij dat Club enkel een probleem heeft achteraan als er gekwetsten zijn. Met Alcaraz en Simaeys heeft Club een goed centraal duo. Het valt dan ook niet te verwonderen dat de slechtste resultaten er kwamen bij afwezigheid van vooral Alcaraz (verlies tegen Gent (3-0), Standard (1-4) en Moeskroen (5-1) ). Ik blijf er dus bij dat het probleem vooral ligt bij het gebrek aan een goede centrale verdedigende middenvelder die snel is in de omschakeling ... EN aan JM, die er na 1,5 jaar nog steeds niet in geslaagd is een goede tacktiek en een vaste basiself neer te zetten waardoor het de ploeg ook nog steeds aan de nodige automatismen ontbreekt. Ook is JM niet in staat om via gepaste wijzigingen een match te doen kantelen. De aantal keren dat hij er toch in slaagde zat er weinig logica in zijn keuzes en was het met meer geluk dan kunde. Hij mist gewoon tactisch inzicht en is geen trainer voor een topclub. Hij heeft vorig jaar zijn verdienste gehad door terug een blok op het veld te zetten maar is het nu terug volledig aan het verkloten. Daarbij komt nog dat hij er mee verantwoordelijk voor is dat het imago van Club het laatste 1,5 jaar serieus schade heeft opgelopen.

Old Post Dec-22-2008 07:35  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
VADIS EN KRUSKA TEKENEN BIJ CLUB BRUGGE

Club Brugge heeft in de Bundesliga ver-
sterking gehaald voor zijn middenveld.
De Belg Vadis keert terug van Hamburg.
De Duitse belofte-international Marc-
André Kruska ruilt Dortmund voor Club.

Vadis tekende een contract van 4,5 jaar
in Brugge. De 19-jarige middenvelder
ging vorig jaar van Anderlecht naar
Hamburg, maar hij kon nooit doorbreken
in Duitsland. Vadis viel twee keer in.

Kruska (21) tekende voor 2,5 jaar. De
verdedigende middenvelder speelde al
98 matchen in de Bundesliga, maar kreeg
dit seizoen geen kans meer. Volgens de
Duitse media kostte hij 500.000 euro.

twee nieuwe spelers, beide nog zeer jong wel. T is dus te hopen dat ze vlug een meerwaarde kunnen bieden. Slechter dan Clement (wel respect voor zn jarenlange inzet) kan alvast niet, die kan niet meer mee op het hoogste niveau bij een topclub.

Kruska ken ik niet, maar gaat blijkbaar toch al een tijdje mee in de Bundesliga. Een bemerking die gemaakt kan worden is waarom er nauwelijks (geen?) interesse was in een jeugdige Duitser die al enige ervaring heeft op het hoogste niveau en op het eind van het seizoen gratis weg kon (of nu voor een beperkt bedrag). Vadis lijkt mij alvast een goeie transfer. Hij staat bekend als een groot Belgisch talent die er in de rsca jeugd serieus bovenuit stak en vaak vergeleken wordt met Kompany. Afwachten of hij het bij Club kan waarmaken want bij Hamburg kon hij niet doorbreken

Old Post Jan-09-2009 15:16  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackm zone @slammin vinyl tuneid2, 1999 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto - "Sparkles" (Transa remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:00.

Forum Rules: