Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Innercity was echt meesterlijk!!!

Ik was gelukkig niet te ziek voor dit feest, ik was wel eventjes bang dat ik weer moest kotsen (wat ik dus de hele dag al deed) maar dat gebeurde gelukkig niet.
Hoewel ik pas laat op de avond lekker in mn vel zat heb ik echt genoten van de avond.
Ook mn oordoppies uitgetest en die bevielen eigenlijk behoorlijk goed; geen kwaliteitsverlies en je verstaat mensen beter, maar vooral; geen piep de volgende ochtend!
Toppers voor mij: Dave Clarke, Sander Kleinenberg, Marco V en het kleine bruine flesje

Misschien omdat ik dit keer niet zo ontzettend veel ervan verwachtte was Innercity dit jaar zo geslaagd voor mij, anyways, volgend jaar weer!


O, en Dana zuigt echt kont. Lady Dana, die was ooit erg goed maar dat kan onmogelijk dezelfde Dana zijn die op Innercity stond, wat een boereklompenstampwerk zeg.
Kom je net heerlijk natrippend van Sander Kleinenberg in de Main terecht bij Dana, is het aantal BPM ineens met 30 verhoogd! Zo'n overgang trok ik dus echt niet

Ik ben goed opgewarmd; OP NAAR QONTACT!!!!


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-23-2002 20:34  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Het was wel gezellig.....

Rino Cerrone was echt lekker bezig...beetje knallen midden in de nacht.....lekkerrrrrrrrrr.
Dave Clarke was weer lekker bezig.
Johan Gielen en Jean kunnen wat mij betreft bij hem op scratsh les.
Hij heeft weer lekker lopen kutten op zijn DJM600, prachtig gewoon.
Daarna Umek....ik vond het persoonlijk een zuigset.
Toen kwam Jay Denhem.....beuken eerste klas!
Vooral laatste half uurtje was echt masterlijk.

Tiesto zoog enorm......

Waar was ik verder nog geweest...owjha, Dj Quintin....hij heeft de talent gewonnen...deze jongen gaan we in de progressive scene nog hele leuke dingen zien doen.
Mijn kerstzegen heeft hij.

En Bram, M5 was laatste half uur helemaal los...die gast kan hoog springen

Ik moet weten waar die Jay set is....en als ze laatste half uur niet hebben opgenomen dan wordt ik helemaal gek


___________________
Allemaal gelul!!

Last edited by New Wave on Dec-23-2002 at 22:05

Old Post Dec-23-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gliver
tranceaddict in training



Registered: Aug 2001
Location: Holland
Sven Vath niet helemaal uitgezonden?

dat vind ik vreemd want ik toch echt heel innercity opgenomen vanaf radio id&t ... helaas mis ik een heleboel, omdat windows een max filesize heeft van 4gb. Ik heb volledig sven vath en dana, en van marco v heb ik laatste 70 minuten, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te splitsen of om te zetten naar mp3

hopen dat ik voor de volgende keer een oplossing vindt voor het 4gb probleem tenzij iemand daar een briljante oplossing voor mij heeft (windows xp op ntfs) ?

Old Post Dec-23-2002 22:10 
Click Here to See the Profile for Gliver Click here to Send Gliver a Private Message Add Gliver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WildCard
tranceaddict in training



Registered: Oct 2001
Location: Shadow Moses Island

Meningen verdeeld over Dana. Niet vreemd vind ik

Persoonlijk houd ik niet van dat gestuiter, maar als afsluiter vond ik het wel even leuk, maar goede nummers? nee, die draaide ze niet echt, heb elke keer een gevoel van deja vue bij haar platen.

Sven Vath vind ik daarentegen wel gewoon altijd goed. En Tiesto had er ook een paar lekkere tussen zitten, maar ook niet zijn beste set.

Ik vond een geslaagd feest, heb het er naar me zin gehad

Old Post Dec-23-2002 22:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for WildCard Click here to Send WildCard a Private Message Visit WildCard's homepage! Add WildCard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Arrow Innercity

Tsja, ik vond Innercity niet echt bijster bijzonder. Ik stond bij Tiesto vooraan en werd gewoon plat gedrukt, is dat feesten??? geen lachend gezicht om me heen! dus.... weg wezen daar met die "plop"bass vooraan, ik hoorde geen enkele melodie meer! erg jammer vond ik want ik had Tiesto graag horen draaien!

maar goed, vervolgens met Leander afgesproken in de progressive zaal en toen begon het feest voor mij pas echt, gezellige lachende mensen in de progressive, vol maar toch nog lekker ruimte om te dansen en toen Sander Kleinenberg begon was het feest helemaal compleet! hij was voor mij zonder twijfel de topper van de avond! tering wat een heerlijke set! een en al genieten!

Toch ook nog veel ta-ers ontmoet! Little Theseus, New Wave (mooi verhaal van dat draaien op je kamer ik had het net weer whaha) Snuggle, Basd, Optimus, Lex (whaaaa tof!) Flipper en Marcello! Petrus en Magrec! tof gasten, helemaal top! en Jappio??? waar was jij!! wel genoten?

En over Dana gesproken, das dus gewoon ruk muziek! daar hielden wij het nog geen 5 minuten uit.

Al met al dus wel geinig maar niet meer dan dat.... volgend jaar in ieder geval geen Innercity meer voor mij.


___________________

Sasha!

Old Post Dec-23-2002 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Heb t id dat ik sommige dingen wel gemist heb maar t grootste gedeelte wilde ik dus ook echt wel missen:P

De enorme drukte dus wat ik bij bijna iedereen wel lees,k word daar echt A-relaxed van.

Tulijk kan Tiesto nog wel een goede set neerzetten maar waar zet je in hemelsnaam je eigen poten neer

SK vond ik op Capital al errug lekker,die haddik dus wel graag meegekregen,magoed k doe t wel met de liveset

Het meeten van TA's vink altijd heel gezellig,kijk niet vreemd op dat jullie het errug gezellie gehad hebben Onno & Lex

Snug,om er weer in te komen moet je toch ook niet naar zo'n massaal iets gaan,toelie!

Dana heb ik ooit s van genoten,was op de eerste qlimax geloof ik,daarna nooit meer bij aanwezig geweest,voel ook de behoefte niet.

Josta : Mafkeesjes bellen mij ook nog wel s wakker als ze zich weer s vervelen op een fout feest;p
Ik kan t echter altijd wel waarderen want hoe gekker hoe beter
Vraag ze gewoon de volgende keer of ze langskomen voor een vers kopje thee

Zaterdag lekker naar Armin,jullie naar Qontact,dus wederom gaan we elkaar mislopen,maja qontact werk ik en k moet zeggen dat ik ook de qontact-behoefte niet meer heb,ik ga t houden op de kleinere parties die me veel beter bevallen zijn lately,hoop dat ik jullie nog wel blijf tegenkomen


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Dec-24-2002 08:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Re: Innercity

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en Jappio??? waar was jij!! wel genoten?



Lol.. ik dacht dat jij ook nog wel ff op meeting zou verschijnen

Verder wel een aardig feestje, maar net als donna kom ik voorlopig niet meer op dit soort massa-feesten.. De sfeer was regelmatig slecht (mensen die blijkbaar door je heen willen lopen ofzo) en de idiote prijzen; voor mij geen grote feesten meer.. Dan ga ik voor dat geld liever 2,5 x naar een feest als ILT..

Maar goed, voorlopig is mijn partyagenda leeg dus we zien wel wat er op mn pad verschijnt whaha (ONNO??? )

Ciao!

Old Post Dec-24-2002 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:
Re: Re: Innercity

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. ik dacht dat jij ook nog wel ff op meeting zou verschijnen

Verder wel een aardig feestje, maar net als donna kom ik voorlopig niet meer op dit soort massa-feesten.. De sfeer was regelmatig slecht (mensen die blijkbaar door je heen willen lopen ofzo) en de idiote prijzen; voor mij geen grote feesten meer.. Dan ga ik voor dat geld liever 2,5 x naar een feest als ILT..

Maar goed, voorlopig is mijn partyagenda leeg dus we zien wel wat er op mn pad verschijnt whaha (ONNO??? )

Ciao!



mja, zo denk ik er ook over Je hebt wel uitzonderingen natuurlijk (DanceValley= ook massaal, alleen is wel lekker buiten). Qontact volgende week is met 5000 man groot zat, woohoooo nog 7 dagen! het aftellen is al begonnen

Old Post Dec-24-2002 17:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Re: Re: Innercity

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. ik dacht dat jij ook nog wel ff op meeting zou verschijnen

Verder wel een aardig feestje, maar net als donna kom ik voorlopig niet meer op dit soort massa-feesten.. De sfeer was regelmatig slecht (mensen die blijkbaar door je heen willen lopen ofzo) en de idiote prijzen; voor mij geen grote feesten meer.. Dan ga ik voor dat geld liever 2,5 x naar een feest als ILT..

Maar goed, voorlopig is mijn partyagenda leeg dus we zien wel wat er op mn pad verschijnt whaha (ONNO??? )

Ciao!


ILT? Je bedoelt I Love Techno??? Dat is toch ook vet groot Of bedoel je I Love Trens


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Dec-24-2002 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by stevesimon
WHOEHOOEHO!!!

Heb de sets binnen en zo zo wat zijn ze vet!!!
vooral tiesto,

iemand die em ook heeft van 32:58, kan iemand mijnv vertellen welke nummer er wordt gedraaid bij de 16:00 minuten echt een zalig nummer

Greetzz Simon


Ik vertel het als je me de sets geeft
Vertel eff welke je precies hebt, en hoe lang ze duren en of de kwaliteit idd bagger is (ook als je de sets niet wilt delen met ons alsjeblieft), alvast bedankt

Old Post Dec-24-2002 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: 3rd Floor

DJ Tiesto Live @ Innercity 21-12-2002 Part 1 (ID&T Radio)

01. Mark Norman - Overkill
02. Solar Factor - Urban Shakedown
03. Midway - Inca
04. Taksi - Rohrbruch (Stretched Version)
05. DJ Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
06. DJ Tiesto - Obsession (Frank Biazzi Remix)
07. ID (Electro Mailfunction)

DJ Tiesto Live @ Innercity 21-12-2002 Part 2 (3FM Radio)

01. DJ Tiesto ft. Jan Johnston - Venus /
Cor Fijneman ft. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
02. Mystique - New Years Day (Mauro Picotto Remix)
03. ID (New Frank Biazzi Production ?)
04. Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Dedicated Remix)

Old Post Dec-24-2002 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: 3rd Floor

quote:
Originally posted by Stivvekk
Ik vertel het als je me de sets geeft
Vertel eff welke je precies hebt, en hoe lang ze duren en of de kwaliteit idd bagger is (ook als je de sets niet wilt delen met ons alsjeblieft), alvast bedankt


Ik share ze nu gewoon(zit wel in passive-mode).

Ik vind de ID&T redelijk slecht(zit een behoorlijke zoem doorheen die je bij 3fm ook wel hoord maar daar een stuk minder). Het irriteerd vooral bij de wat stillere stukken.
Ik vind de 3FM versie nog wel te doen. Ik heb ze beide opgenomen via de Kabelradio en zijn dus 160 kbps.

[edit]M'n opname van Benny Rodrigues is wel van redelijk goede kwaliteit, je kan merken dat dat een re-run was die er even tussen werd geplak[/edit]

Old Post Dec-24-2002 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback_______2003 Track Needs IDing________ [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLovefist - "Hanging On A String" (E-Craig Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!