|
|
|
|
 |
Gliver
tranceaddict in training
Registered: Aug 2001
|
|
|
Sven Vath niet helemaal uitgezonden?
dat vind ik vreemd want ik toch echt heel innercity opgenomen vanaf radio id&t ... helaas mis ik een heleboel, omdat windows een max filesize heeft van 4gb. Ik heb volledig sven vath en dana, en van marco v heb ik laatste 70 minuten, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te splitsen of om te zetten naar mp3
hopen dat ik voor de volgende keer een oplossing vindt voor het 4gb probleem tenzij iemand daar een briljante oplossing voor mij heeft (windows xp op ntfs) ?
|
|
Dec-23-2002 22:10
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
Innercity
Tsja, ik vond Innercity niet echt bijster bijzonder. Ik stond bij Tiesto vooraan en werd gewoon plat gedrukt, is dat feesten??? geen lachend gezicht om me heen! dus.... weg wezen daar met die "plop"bass vooraan, ik hoorde geen enkele melodie meer! erg jammer vond ik want ik had Tiesto graag horen draaien!
maar goed, vervolgens met Leander afgesproken in de progressive zaal en toen begon het feest voor mij pas echt, gezellige lachende mensen in de progressive, vol maar toch nog lekker ruimte om te dansen en toen Sander Kleinenberg begon was het feest helemaal compleet! hij was voor mij zonder twijfel de topper van de avond! tering wat een heerlijke set! een en al genieten!
Toch ook nog veel ta-ers ontmoet! Little Theseus, New Wave (mooi verhaal van dat draaien op je kamer ik had het net weer whaha) Snuggle, Basd, Optimus, Lex (whaaaa tof!) Flipper en Marcello! Petrus en Magrec! tof gasten, helemaal top! en Jappio??? waar was jij!! wel genoten?
En over Dana gesproken, das dus gewoon ruk muziek! daar hielden wij het nog geen 5 minuten uit.
Al met al dus wel geinig maar niet meer dan dat.... volgend jaar in ieder geval geen Innercity meer voor mij.

Sasha!
|
|
Dec-23-2002 23:31
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Heb t id dat ik sommige dingen wel gemist heb maar t grootste gedeelte wilde ik dus ook echt wel missen:P
De enorme drukte dus wat ik bij bijna iedereen wel lees,k word daar echt A-relaxed van.
Tulijk kan Tiesto nog wel een goede set neerzetten maar waar zet je in hemelsnaam je eigen poten neer
SK vond ik op Capital al errug lekker,die haddik dus wel graag meegekregen,magoed k doe t wel met de liveset
Het meeten van TA's vink altijd heel gezellig,kijk niet vreemd op dat jullie het errug gezellie gehad hebben Onno & Lex
Snug,om er weer in te komen moet je toch ook niet naar zo'n massaal iets gaan,toelie!
Dana heb ik ooit s van genoten,was op de eerste qlimax geloof ik,daarna nooit meer bij aanwezig geweest,voel ook de behoefte niet.
Josta : Mafkeesjes bellen mij ook nog wel s wakker als ze zich weer s vervelen op een fout feest;p
Ik kan t echter altijd wel waarderen want hoe gekker hoe beter
Vraag ze gewoon de volgende keer of ze langskomen voor een vers kopje thee
Zaterdag lekker naar Armin,jullie naar Qontact,dus wederom gaan we elkaar mislopen,maja qontact werk ik en k moet zeggen dat ik ook de qontact-behoefte niet meer heb,ik ga t houden op de kleinere parties die me veel beter bevallen zijn lately,hoop dat ik jullie nog wel blijf tegenkomen
|
Dec-24-2002 08:05
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Dec-24-2002 18:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:12.
Forum Rules: