|
| quote: | Originally posted by TranceHydra
* zit nog steeds te twijfelen *
Kijk, als ik van te voren weet dat er veel nummers zoals Magik Journey gedraaid gaan worden, dan zou ik er zeker heen gaan, maar als ik daar sta en er wordt de hela avond techno en progressive gedraaid, ja, dan baal ik wel een beetje |
Zal ik je nog een stukje dichter bij de streep trekken.
1. Het is voor een deel Tiësto in Concert. Lijkt me sterk dat ze progressive en techno, toch veel op basslijn georienteerd, met een orkest gaan spelen.
2. Je bent denk ik niet vorig jaar bij Dutch Dimension geweest of hebt na afloop de set geluisterd. Dan weet je dat het niet een hele avond progressive/techno wordt, maar dat je ook andere dingen kan verwachten 
GreetZ, DC
___________________
|