|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
quote: | Originally posted by Chicane
Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3 |
Rustig maar, dat doe ik ook niet. Boek koop ik maybe wel.
Maar kerel, tuurlijk snap ik ID&T wel, maar vind jij het zelf OOK niet kut dan? Jij koopt veel cd's etc, zou jij het dan ook niet veel handiger vinden om zoiets in 1x te kopen, ipv 2x dat 10 euro duurder is???
Ik snap je wel dat je ID&T verdedigt (...ze hebben commercieel gezien een punt...), maar je gaat er wel ERG ver in, zelfs als het slechter is voor je portemonnee.
En dat Cave het nr is boeit me geen kont, zolang ik het niet 10000x hoor moeten ze doen wat ze willen, ik ga er toch niet heen.
Om nog even door te gaan 'zeuren':
De afgelopen weken zijn er 10 mensen naar me toe gekomen (kennissen, vrienden) van "He joh, ga je nog naar Innercity?? Ga mee man! Ga mee, ik ga ook". Die mensen waren heel erg verbaasd toen ik zei van "Nee, niets voor mij, niet mijn feestje, ik ga niet".
"Waarom niet?", vroegen ze.
Antwoord: "Nou, omdat er heel veel mensen komen, zoals jullie, die nog nooit een feest bezocht hebben, en nu wel ineens gaan. Dat komt de sfeer etc niet ten goede. Daarom ga ik niet."
Iedereen me verbaasd aankijken. Maar dit is de nr1 reden waarom ik niet ga.
Oct-26-2003 10:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:25.
Forum Rules: