Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Psychonoise
Looking for...

Registered: Jun 2002

are there any brazilian in the line up??

Old Post Oct-25-2003 19:25  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Psychonoise
are there any brazilian in the line up??

Yes, DJ Jean.

Old Post Oct-25-2003 19:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Yes, DJ Jean.

WhaAHAHAHAHAHAHAH!

DJ Jean probably will be Brazilian if its cool to be brazilian. Hell, he will even play rap at an houseparty if its hot.

Old Post Oct-25-2003 20:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...

Registered: Jun 2002

hahaha!!! afff...

Old Post Oct-25-2003 20:53  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is gewoon KUT en geldklopperij. Dadelijk komen cd's uit in 2 delen. Eerste helft 8 mixnummers, dan de rest. Om geld te verdienen handig ja, maar verder voor de consument gewoon KUT...dat moet jij zelfs toegeven chicane. Ik kots hierdoor harder op ID&T ja.

Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3

Old Post Oct-26-2003 07:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Chicane
Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait

En dat is nou precies de reden dat ik niet meer naar die grote feesten ga. Een Dj die een enorme rukset neerzet met slecht mixwerk krijgt een zaal plat door makkelijke deuntjes en de Dj die een wereldset neerzet met strak mixwerk en misschien wat minder tot de verbeelding sprekende platen (voor die 80%) staat voor een half lege zaal te draaien...
Doe mij maar feestjes waar men voor de Dj komt en waar 80% het wel uitmaakt wie of wat er draait en vooral hoe.

Old Post Oct-26-2003 09:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Chicane
Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3

Rustig maar, dat doe ik ook niet. Boek koop ik maybe wel.
Maar kerel, tuurlijk snap ik ID&T wel, maar vind jij het zelf OOK niet kut dan? Jij koopt veel cd's etc, zou jij het dan ook niet veel handiger vinden om zoiets in 1x te kopen, ipv 2x dat 10 euro duurder is???
Ik snap je wel dat je ID&T verdedigt (...ze hebben commercieel gezien een punt...), maar je gaat er wel ERG ver in, zelfs als het slechter is voor je portemonnee.

En dat Cave het nr is boeit me geen kont, zolang ik het niet 10000x hoor moeten ze doen wat ze willen, ik ga er toch niet heen.

Om nog even door te gaan 'zeuren':
De afgelopen weken zijn er 10 mensen naar me toe gekomen (kennissen, vrienden) van "He joh, ga je nog naar Innercity?? Ga mee man! Ga mee, ik ga ook". Die mensen waren heel erg verbaasd toen ik zei van "Nee, niets voor mij, niet mijn feestje, ik ga niet".
"Waarom niet?", vroegen ze.
Antwoord: "Nou, omdat er heel veel mensen komen, zoals jullie, die nog nooit een feest bezocht hebben, en nu wel ineens gaan. Dat komt de sfeer etc niet ten goede. Daarom ga ik niet."
Iedereen me verbaasd aankijken. Maar dit is de nr1 reden waarom ik niet ga.

Old Post Oct-26-2003 10:36 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Ieder zn ding toch Mijn reactie was eigenlijk niet zo heftig bedoeld kwam er alleen heftiger uit dan de bedoeling was, excuus Kijk ik mag dan wel ID&T in me sig/avatar hebben maar ik ben nog steeds objectief tegenover ID&T. Wat mij zo aan ID&T boeit is dat ze ondernemings lef hebben en dat telkens weer goed uitpakt. Ze laten alles aan bod komen wat de hedendaagse dance-scene te bieden heeft. Dat daar verkeerd volk op af komt is niet ID&T z'n schuld vind ik. Dat is meer iets dat mensen elkaar onderling lopen op te fokken, zo van 'ik ga naar IC toe dus ik ben cool' en dat gaat buiten ID&T om, ID&T biedt het alleen aan en speelt er op in. Dat is gezonde handelslef lijkt mij.

Over die eventuele CD's, je zou ze in 1 release kunnen doen ja, heb je gelijk in. Ik weet wel zeker dat mensen dan gaan mekkeren dat ID&T veel beter CD x weg had kunnen laten omdat het geen meerwaarde biedt aan het geheel, vandaar die meerdere releases van 1 thema denk ik.

ID&T heeft ook best negatieve kanten hoor, vooral het niet reageren op mailtjes stoort me mateloos. Ook dingen beloven, mensen opgeilen met prachtige ideeën en het vervolgens niet nakomen ervan is ook zoiets.

Old Post Oct-26-2003 10:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Drie dingen:

Ten eerste ID&T is de Microsoft van de Dance wereld aan het worden, of mischien zijn ze dat al.

Ten tweede muziek onder de noemer "House" of hoe je het ook wilt noemen, is onder de hand zo ingebeurgerd dat iedere boer tegenwoordig staat te stampen op Innercity etc.

Derde en laatste punt commercie is de doodsteek van bepaalde stromingen binnen het electronische genre aan het worden met name voor Trance en Hardstyle....

Conclusie:

Het wordt tijd dat er iets nieuws komt

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Oct-26-2003 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Er zijn zat nieuwe dingen alleen daarvoor moet je gewoon naar paradiso of de melkweg of andere clubs. Ben benieuwd wat id&t gaat doen met de progressive zijn nog maar 2 namen bekend.

Old Post Oct-26-2003 11:18  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Raymond
is onder de hand zo ingebeurgerd dat IEDERE BOER tegenwoordig staat te stampen op Innercity etc.

LET OP JE WOORDEN JIJ VLEGEL

Old Post Oct-26-2003 11:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Hey all my Dutch friends... for the third time this year I will attend to a great party in Holland

I hope this will be a night to remember...

Take care all and see ya there ! // Steevee

Old Post Oct-26-2003 12:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

eindelijk iemand die positief is over een feest en niet zit te zeuren

Old Post Oct-26-2003 12:19 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

IK HEB N KAARTJE!!! voor m'n verjaardag gekregen van vrienden, echt cool! en ja, ik ga voor de eerste keer naar een groot feest

Old Post Oct-26-2003 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Duke2003
IK HEB N KAARTJE!!! voor m'n verjaardag gekregen van vrienden, echt cool! en ja, ik ga voor de eerste keer naar een groot feest

das een verdomd goed begin

Old Post Oct-26-2003 21:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback???? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilvi Ecomo - "No Dip" (Boca Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:25.

Forum Rules: