|
^ Oké, ik beng een Tiesto-fan, maar als ik Jack gelijk geef dat ISOS 2 en Magik slecht gemixt zijn is dat echt omdat ze gewoon objectief slecht gemixt zijn...
Enfin, ik zeg niks over de tracklists, die zijn allemaal subliem! De flows zijn wel niet altijd even goed, en soms frons ik toch ook een beetje bij de trackopeenvolging. Ik vind het langs de ene kant wel mooi dat Tijs die cd's live heeft gemixt, maar naar mijn mening had hij dat beter niet gedaan uiteindelijk. Op MAgik 6 kon hij natuurlijk niet anders, en echt live kan het ook nooit perfect zijn. Maar voor ISOS 3 had hij toch de studio in moeten duiken. De bijna perfecte trcklist wordt gewoon verknoeid op momenten door het gebrekkig mixen...
En voor dit weer als kritiek op Tiesto wordt afgestempeld: ik heb dat bij elke mix-cd! Ik heb nu eenmaal liever een naderhand bewerkte cd waar alles perfect flowt en past en naadloos gemixt is. Dat liever dan een live CD met fouten erin. Ik kan er niet aan doen, maar dat irriteert mij gewoon...