|
Vandaar ook dat respect 
Zag zojuist nog een pak chocomel in de koelkast staan, dus wie weet van de week een 'nachtje doorhalen op NLTA'!
Morgenavond waarschijnlijk naar Poema voor een avondje Sven Vath.
Niet geheel mijn ding, maar op woensdagavond in de kerstvakantie moet je toch wat :P Gaan er nog meer mensen van hier?!
|