|
Misschien effe wat frustratie loslaten...
Gisteren naar donnas dansfolie geweest (was voor een verjaardag met barbecue enzo bij). Leuk feestje, tot op het einde 5 fransen op een nederlandstalige begonnen te kloppen... Een goeie vriend van mij komt ertussen staan, probeert ze uit elkaar te krijgen. Lap, neus gebroken. De minuten die daarop volgden waren gewoon complete chaos. Nog een andere vriend van mij probeert de helpen natuurlijk en wordt uiteindelijk in elkaar geramd door 15 tot 20 man. Voeten, knien in het gezicht en ribben etc... Nog een derde vriend kreeg ook serieus klappen. Ik stond vrij ver dus tegen dat ik daar was kon ik echt niks meer doen, het enige wat ik gedaan heb is hun weggetrokken en geduwd om te zeggen dat ze moesten weggaan of het zou nog verergeren. Ook heb ik mezelf kunnen beheersen toen 1 of andere franse mij een trap in mijn zij gaf. Misschien maar best. Nog een thanks aan de security (2 man) waarvan 1 (franstalige) ook op ons gezicht wou meppen.
Moral of the story: zie je mensen in nood (aka afgeklopt worden) laat ze maar voor wat ze zijn (aka bloeden)....
[/rant]
btw ik heb absoluut niks tegen franstalige mensen, ik probeer gewoon de situatie te schetsen om mijn 'leuke' ervaring te delen
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|