quote:Originally posted by MaGiK54 zou je ook 1 grote kunnen maken van allemaal kleine 's?
[spam] Jow... Voor school moest ik een enquete maken.Zou iedereen deze willen invullen?! Ik heb te nog te weinig mensen die het hebben ingevuld http://xargon.xs4all.nl/school/enquete/ [/spam]
dubbelpost maar vooruit... ingevuld
___________________ moo.
quote:Originally posted by Phortje dubbelpost maar vooruit... ingevuld tnx... Heb die andere weggehaald heur
quote:Originally posted by BaRTeZ zou je ook 1 grote kunnen maken van allemaal kleine 's? Bedoel je zo:
___________________ Down-Under was da bomb
Grrrrrrrrrr, het aantal smileys is gemaximeerd
quote:Originally posted by MaGiK54 Grrrrrrrrrr, het aantal smileys is gemaximeerd wat heeft maxima hier mee te maken?
Dat deze => erg op Amalia lijkt ?
hoe zou het nieuwe telgje gaan heten? Bobo bernhard?
Als het een jongen wordt waarschijnlijk, Claus Bernard Juliana Willem enz enz
spemspemspem... ik ben ook weer van de partij!
___________________ If you can't eat 'em, join 'em. | Nu met winter avatar!
hoi
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA