island vinner förstås ... kom igen Eiður Guðjohnsen!
___________________
music is my wine
Oct-12-2004 12:41
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
benni: sry men 4 - 0 efter en halvlek, nu får ni allt skämmas!
skönt å se att allbäck nätade och sikket drömmål av Wilhelmsson, på volley å allt
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Oct-13-2004 19:01
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
island suger
Oct-13-2004 20:54
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Nödvändigt att släppa in Zlatan idag...
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Oct-13-2004 22:23
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by jeremy1984
Nödvändigt att släppa in Zlatan idag...
inte ett dugg, han sprang ju tydligen bara runt å höll sig för ryggen å jämrade sig.
Synd att dom inte hade Andreas Johnsson tillgänglig :/
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Oct-13-2004 23:33
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
island kan göra bättre, dom vann ju italien 2-0 här om dan...
klart att sverige är bättre än island, men att förlora 4-1 !
aja... nu är det bara att heja sverige i VM
___________________
music is my wine
Oct-14-2004 11:03
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.
Hammarby borde tilldelats tre poäng.
Oct-19-2004 07:36
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.
Hammarby borde tilldelats tre poäng.
som gnagare kan jag inte annat än att hålla med om att det var skandal, dumma jävla ******* rent ut sagt.
MEN det vore helt fel att tilldela Hammarby tre poäng och avgöra ett lags existens i Allsvenskan på en sån sak.
Man måste komma ihåg att det var en bråkdel av fansen på Norra som försökte storma planen, man kan inte låta laget lida för att supportrarna är dumma i huvudet.
Dessutom lyder reglerna för alla sådanna här händelser att om uppehållet blir längre än 45 minuter så avbryts matchen helt, annars fortsätter man spela den om det är möjligt vilket var fallet här.
AIK kommer få straff nog med tanke på dom böter som väntar, vi låg redan på minussidan och det här gör ju inte saken bättre :/
[edit]
förövrigt så ser det ut som att vi kommer få spela våra sista matcher inför tomma läktare vilket är ett tungt men rättvist straff också. Blir jobbigt för dom att hålla sig kvar nu känns det som :/
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Oct-19-2004 12:03
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
Jag fattar värkligen inte hur dom där så kallade supportrarna kan förstöra så mycker för "sitt" lag.
Vem som hällst måste väl veta eller fatta att ett försök till att storma plan för att motståndarna gjorde ett mål inte är någon bra grej och att det bara skadar det laget man håller på?
Jag fattar värkligen inte att dom kan vara så dumma..
Jag tycker lite synd om AIK, laget alltså, om dom måste spela sista matchen som gör att dom kan vara kvar för en tom läktare.
Kanske inte är värdens mäst sporrande situation....
Oct-19-2004 17:05
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.
Hammarby borde tilldelats tre poäng.
vad hände?
Oct-19-2004 22:15
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by St_Andrew
vad hände?
Aik "fans" försökte storma planen.
matchen blev avbruten i 45 minuter