quote:Originally posted by CygnusX http://www.tranceaddict.com/shop.shtml The shop is under construction - it will re-open before Sept 25th. Eindelijk quote: The shop is under construction - it will re-open before October 1st. Sorry - I hate the delays too (but this is taking a LOT longer than expected).
___________________ Beware of the red X: Mhuhahahahahaha !!!!
een hele kwade boom
is da oek gene spam?
quote:Originally posted by Tiger777 ach so. wa is da tegenwoordig? Zijn wij belgen een speciale doelgroep voor reclam of zo? nee hoor wij nederlanders ook alleen wij hebben hem geclosed en een ander naampje gegeven
___________________ .
nederlanders zijn blijkbaar al bij al nog niet zo dom als wij hier denken
quote:Originally posted by CygnusX Inderdaad Maar ik dacht hem open te laten staan voor bijvoorbeeld Dark Apostle, hij heeft er misschien iets aan. *bloos*, oedaget weet, maareuh, ik kan die info gewoon ff in een word documentje zetten als iedereen liever deze thread weg ziet. eneuh...Mario Piú hardstyle...hebbik soms iets gemist ofzo
___________________ Ask and you shall receive.
Ik denk da elke dag, ma das ni waar, het zijn de anderen!!!!
quote:Originally posted by Tiger777 Ik denk da elke dag, ma das ni waar, het zijn de anderen!!!! Tijgetje....WAAR THE FUCK ZIJDE GIJ OVER BEZIG?
NIKS, ZIEDET, GIJ ZIJT HET sorry, ben een beke euhm...ni normaal vandaag.
quote:Originally posted by Tiger777 NIKS, ZIEDET, GIJ ZIJT HET sorry, ben een beke euhm...ni normaal vandaag. Wacht ik doe nu psychologie, laat me het een en het ander op u testen *g*