 |
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ga vooral door met afzeiken, ben je goed in |
Kijk, dit is nou ECHT een kansloze reply.
Jij vind het dus afzeiken allemaal. Nou kijk, dan snap je het ECHT niet. Jij ziet het verschil niet tussen zeiken/flamen en discussieren. Als je het met iemand niet eens bent en wat kritiek uit is het meteen afzeiken. Wat een 'naar persoon' ben jij dan. Je begrijpt het dus echt neit.
Wat breng je in dan? NIETS toch?! Ik zie van jou geen 1 goede reply in deze thread, alleen nu een zeik-post dus. Dus waar bemoei je je mee, je zeikt met je post alleen maar mensen af. Dus hou je mond man...
Zo'n kansloze reply van jou, verdient een kansloze reply terug.. Maarja, nu 'zal ik me wel weer laten kennen'. Whatever, doe toch niets goed meer.
Sorry hoor, maar om dit soort dingen kan ik pissig worden :S
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Oct-12-2003 15:12
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Location: home
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk, dit is nou ECHT een kansloze reply.
Jij vind het dus afzeiken allemaal. Nou kijk, dan snap je het ECHT niet. Jij ziet het verschil niet tussen zeiken/flamen en discussieren. Als je het met iemand niet eens bent en wat kritiek uit is het meteen afzeiken. Wat een 'naar persoon' ben jij dan. Je begrijpt het dus echt neit.
Wat breng je in dan? NIETS toch?! Ik zie van jou geen 1 goede reply in deze thread, alleen nu een zeik-post dus. Dus waar bemoei je je mee, je zeikt met je post alleen maar mensen af. Dus hou je mond man...
Zo'n kansloze reply van jou, verdient een kansloze reply terug.. Maarja, nu 'zal ik me wel weer laten kennen'. Whatever, doe toch niets goed meer.
Sorry hoor, maar om dit soort dingen kan ik pissig worden :S |
Die reply was niet me enige reply, daarvoor ook nog 1 en ik mag toch best zeggen dat ik dit een leuke discussie vond. Dat jij niet alles goed gelezen hebt en daaruit de verkeerde conlcusie trekt kan ik ook niet helpen. Ennne kritiek hebben en afzeiken ligt in dit geval wel heel dicht bij elkaar. Opbouwende kritiek oke, maar dit was een beetje laag. Maar laten we er over ophouden verder gaan posten over zinnigere dingen dan elkaar een beetje de grond in trappen. End of story for my part
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|
|
Oct-12-2003 16:16
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:01.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|