Mar-12-2004 00:50
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
FF zeiken dat ik vandaag werk (afstudeerstage) en anders nooit op vrijdag werk, alleen vanwege een of ander loos overlegje
Mar-12-2004 09:44
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
ID&T
reclame in ASOT, stelletje schooiers
Mar-12-2004 13:52
Freezel
LOST
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ID&T
reclame in ASOT, stelletje schooiers
Idd, zowel het eerste als het 2e uur
Mar-12-2004 14:09
Jappio
.
ik zeik in deze thread ff over mn dikke mongole tegenstander die het tot 3 x nodig vond om me onderuit te schoppen voordat ie eruit gestuurd werd (futsal).. Heel mn knie is 1 schaafwond maar heb m nog wel 2 x een panna gegeven en 1 hele mooie goal gemaakt
oja en ik schijt ook op mn reguliere tentamen dat ik morgenochtend (zaterdag!!!) heb en die ik nu pas voor de helft ken ofzo
Mar-12-2004 14:37
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ik wil graag ff mn gal spuwen over het feit dat ik 3 dagen geen internet heb en met een klein beetje pech 70 GB aan data kwijt ben Internet werkte opeens niet meer, netwerk lag plat. Alles doorgekeken en nu schijnt het een defecte kabel te zijn, logisch . Gelukkig heb ik nu weer op iig 1 pc internet, alleen kan ik al mn programma's weer opnieuw installeren, leuk!! Nog 4 tentamens maken komende 1,5 week. Ben het spuugzat allemaal
kut hertentamens, 2 hers waar ik de eerste keer .1 and .2 te weinig , anders deze week vrij gehad...
Mar-16-2004 18:21
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
om ook ff te zeiken over school:
dit blok is gewoon veels te druk. slaat gewoon nergens op plus de 2 meisjes in mijn presentatie groepje lopen alleen maar te zeiken, zo erg dat ik het liefst hun koppen met een voorhamer in wil slaan.
oh ja en vrijdag gaat me 2e verstandskies eruit
en oh ja door de drukte zit Arise er ook niet in. maar dat moet ik nog ff bekijken. ik werk als een gek aan al me verslagen enzo maar denk niet dat ik het ga redden.
enige lichtpuntje is natuurlijk ome carl cox. dat wordt echt master en ik droom nu al weg bij ibiza en dance valley.
Mar-17-2004 00:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by basvh
dit blok is gewoon veels te druk. slaat gewoon nergens op plus de 2 meisjes in mijn presentatie groepje lopen alleen maar te zeiken,
en oh ja door de drukte zit Arise er ook niet in. maar dat moet ik nog ff bekijken. ik werk als een gek aan al me verslagen enzo maar denk niet dat ik het ga redden.
"Meisjes"
En lange, gewoon komen naar Arise! Het is maar van 21:00 tot 02:00 uur!!!
Mar-17-2004 07:39
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
GRRRRRRRR
Zit net me nieuwe rooster te bekijken en vrijdag verplichte school dag van 9 tot 5 GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Iedereen zit dadelijk relaxed op terras en ik zit binnen in een suf lokaaltje beetje verslagen te schrijven
Apr-14-2004 08:57
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by basvh
GRRRRRRRR
Zit net me nieuwe rooster te bekijken en vrijdag verplichte school dag van 9 tot 5 GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Iedereen zit dadelijk relaxed op terras en ik zit binnen in een suf lokaaltje beetje verslagen te schrijven
Ben maar blij, ik heb dat 5 dagen in de week
Omdat we z'n kut project hebben wat binnen een paar weken af zou kunnen zijn, maar omdat we moeten werken zoals de leraren dat willen zijn we daar nu dus 8 weken mee bezig
Deadmau5
Eric Prydz
Apr-14-2004 15:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Ben maar blij, ik heb dat 5 dagen in de week
Omdat we z'n kut project hebben wat binnen een paar weken af zou kunnen zijn, maar omdat we moeten werken zoals de leraren dat willen zijn we daar nu dus 8 weken mee bezig
Zeur niet, als je moet werken moet je dat de hele week je hele leven lang. Wat zijn die paar weken nou??