|
| quote: | Originally posted by Lynxx
Enne, Kolkie zet je telefoon aan want ik ga je bellen voor vanavond.
|
hahaha dat zijn 2 dingen die echt niet samen gaan 
jammer dat er nog niets terug is van de asta bram, maar we maken er in ieder geval een mooi feest van, hoop dat ik niet echt rot meer ben van gisteren ondanks dat ik me nu nog wel redelijk gaar voel 
___________________

Ga eens dood!
|