|
|
|
|
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
Feb-28-2004 23:45
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Feb-29-2004 03:32
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Feb-29-2004 09:08
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
gezien het feit dat ik net 2 uur als een steen heb lopen slapen in de trein die lekker wel op tijd was (hahaha tin) ben ik volgens mij wel eff instaat te vertellen hoe ik en hierbij betrek ik ook wouter me maat die met mij was dit feestje heb mogen beleven. ik zal hierbij een beeld proberen te scheppen voor alle mensen die hier niet bij waren en ik kan hierbij misschien het beste met de belangrijkste boodschap beginnnen: uuuuh, omg wat een topfeest!
ik heb het meerdere keren geroepen en dan vooral tegen tin en tim maar uuuh hierbij tegen heel addiction crew: het was zalig makend..
wouter und ich gingen ongeveer rond 12 uur van station af richting the place to be, we hadden andere buslijn dus moesten eff lopen. een maal gevonden kwamen we er achter dat we nog neit gepint hadden iets waar we van te voren nog veel moeite hadden voor lopen doen (moeder op bellen om zo geld over te maken naar rekening waar je nog niet vreemd had gepint) ach jah als we geld nodig hebben dan zien we wel.
we kwamen binnen door eerst hard gedist te worden door tim die er blijkbaar al flink zin in had, goede avond! de beats kwamen ons tegemoed en verdine zat weer eens als vanouds lekker te draaien, biertje erbij en de dansvloer op waar we echt lekker hebben kunnen meegenieten van lekkere techno/tech-house achtige muziek, precies goed om lekker in de stemming te raken.
Hierna kwam leander en we hebben eigenlijk hierna iedere keer bij het begin van een set eventjes aan de bar gezeten om daarna aan een stuk door te dansen iets wat erg goed uitpakte. leander zette echt de meest fantastische set neer, ik herriner me geen enkel nr iets wat in mijn ogen betekend: hell of a job man!
eigenlijk geld precies hetzelfde voor iris, heb staan genieten! hoor haar voor de 3de keer en eerst was het acid, toen beetje prog indraaien voor rest nexus crew en nu trance en je weet iedere keer echt een super set neer te zetten, pure kwaliteit!
ik vond het echt super dat misja nog was langsgekomen en niet verwacht en zegt veel over zijn karakter! hij zette voor de mensen die nog konden dansen en er nog waren een echt lekkere set neer.
Ik heb veel hallotjes hier en daar gedaan, niet veel gepraat gewoon lekker veel gedanst! de tent zat goed vol op gegeven moment ook al lekker mij lokatie niet perfect maar dat viel dus wel mee.
+ punten
leuke knappe barmeid
deze vrouw geef je 10 euro voor 2 bier en dan krijg je 2 bier + 17 euro
of dan ben je net klaar met je biertje krijg je der 2 gratis
of je krijgt voor de helft van de prijs een lekker sterke longdrink mix
owjah muziek en mensen waren ook wel leuk!
-punten
uuuuuuh, let me get back to you about that!
de groeten, lucas

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Feb-29-2004 09:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Oke, mijn report aan de hand van wat stellingen en quotes:
- Een RV die niet komt omdat hij ziek is, is jammer...
- Misjah Helsloot die daarom waarschijnlijk ook niet zou komen: ook jammer....
- Zweedse dames die we naar huis sturen met de mededeling: Misja Helsloot komt niet....jammer jammer 
- Foute types die op de russische maffia lijken en naar binnen 'stormen': jammer!
- Dronken dames die niet willen betalen...hmm..:S
- Een dame met een beetje grote borsten die zich naar binnen lult bij Tim: HEEEEEEEEEEL Jammer!! KNEUS! En vrienden van je een beetje uitknijpen! 
- Verdine die de boel heerlijk opwarmde!
- Een vage Smirnoff....(teveel Smirnoff op? voorbeeld: "He , ga eens even zoenen met elkaar voor de foto, toe nou!" .. waarop de vriendinnen van Smirnoff gewoon dom gingen zoenen Just simple, maar lachen!)
- Lander die het publiek lekker liet zweven maar aan het eind lekker stevig draaide (ik wil de titel van je laatste plaat weten!)
- Iris die The Age of Love draait!!
- Bardame: top! 
- Sjinees met oordoppen in: Top! 
- Misja Helsloot dit TOCH op komt dagen, ondanks dan niemand het verwachte: Supervet!
- Een topfeest van de Addiction-crew: Super!!! Bedankt Tin, Tim, Harmen!!!
..en nu mis ik allemaal dingen, want wilde van jammer naar heeeel jammer gaan en van top naar SUPER. Maar nu weet ik ineens wat meer 'jammere' dingen Ik ben echt wel wakker...not 
Was voor mij een topfeest zoals een oude Nexus, echt gaaf! Heerlijk sfeertje, goede muziek, gezellige mensen. Nogmaals compliment naar de organisatie!
Feb-29-2004 11:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:12.
Forum Rules: