Snuggle heeft gelijk, wat Armin betreft 'heeft ie de boot gemist'
quote:Originally posted by Bouma-Bros He Bram, niet zo lopen zeiken he! Ieder zijn ding..en wees blij heb jij meer ruimte voor je picknick op de main Sander Dat zeg ik ook, SMAKEN verschillen, tuurlijk ieder zijn ding. Maar ik vind het wel raar hoor
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe (als Josta zichzelf weer niet in kan houden )! rot op
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Zozozozo wat een brute line-up... Ik denk dat ik ook maar eens een kaartje ga scoren...
quote:Originally posted by Miss Proximus rot op Zo zo, wij zijn aardig mevrouw Josta! Kunnen we niet tegen een geintje? Is het weer de tijd van de maand? (Zeg, hoelang moet je eigenlijk nog in Mexico?) Mooi man, dat gerel in het Belgie-forum Ze snappen mijn punt niet
Last edited by SnuggLe on Apr-28-2004 at 19:48
quote:Originally posted by SnuggLe Zo zo, wij zijn aardig mevrouw Josta! Kunnen we niet tegen een geintje? Is het weer de tijd van de maand? rooie vlag
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
WOOOEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hier ben ik bij!!! Als ik het kan betalen tenminste, anders ga ik maar in armin's platen tas schuilen lol
Kan iemand behagen vertelt dat mij de prijs van de kaartjes en hoe ik hen kan boeken? Dank u..
___________________ In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks get left out, replaced by candy coated bullshit
quote:Originally posted by taltul Kan iemand behagen vertelt dat mij de prijs van de kaartjes en hoe ik hen kan boeken? Dank u.. kijk hier voor meer info
quote:Originally posted by taltul Kan iemand behagen vertelt dat mij de prijs van de kaartjes en hoe ik hen kan boeken? Dank u.. Prijs = 70 euro Boeken volgensmij ook op www.ticketbox.nl (met Creditcard). Taltul, hoe is het dat je zo goed NL kan?
quote:Originally posted by SnuggLe Taltul, hoe is het dat je zo goed NL kan? Daar heb je van die vertaalsites op Internet voor Vandaar dat de grammatica nergens over gaat, want dat kunnen die krengen niet.
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
quote:Originally posted by magrec Sasha & digweed b2b op mainstage van 14:30 tot 17:30 Er staan echt teveel namen die ik wil zien hehehe. Hoe weet je dat? Of hoop je dat?