אדיר אחד המשוחררים הטריים מהפורום עזב את איזור מגורינו ועבר לגור בצפון הארץ
כתבנו נסעו לשאול לפשר המעבר
ואלה התשובות שקיבלו
" החלטתי שאני רוצה לקבל את המענק של עבודה מועדפת כדי שאוכל לממן תטיול הבא לאיביזה"
לשאלתנו מדוע עלה לצפון ענה "אני חובב מושבע של ירקו בכלל וגידול חצילים בפרט וחקלאי הצפון הם המומחים מספר אחת בארץ לסוג גידול זה"
שאלה נוספת ששאלנו את המשוחרר הטרי הוא מה גורם לו להרכיב על כל פריט מנורה צבעונית
משהביא אותנו לתשובות מאוד חותכות
"קודם כל אם שמתם לב לא משנה איזה עונה בשנה תמיד חם במועדונים בארץ
בגלל זה אני מביא מאוורר
אלא שלא מזמן התאשפזתי בבית חולים כי נחתכתי מהמאוור ולכן החלטתי לשים עליו מנורות כדי שאף אחד לא חלילה וחס יפצע ממנו"
לגבי שאר המוצרים המאירים ענה אדיר
"זה לא התחיל בכלל בתור גימיק
ירון הגדול בחבורה היה יוצא בראשית ימין למועדונים ואם יש משהו שהיה מרתיח אותו זה בליינים שרוקדים בטירוף חושים ודורכים לו בטעות על הרגל או נותנים לו מכה בטעות או שורפים אותו בטעות עם סיגריה
הוא היה מסוגל להתהפך עליהם ולא משנה מי הם מה הם או מה הקשר שלהם לזאביק רוזנשטין
לכן הוא החליט שאם כולם יראו שהוא שם
אף אחד לא בטעות יפגע בו - משם אני וראובן חשבנו שזה ממש פריט אופנתי מדליק וכך נולד רעיון גירוש החושך"
ושאלה אחרונה אדיר איזה תלמיד היית בבית הספר?
"מופרע"
ולאייטם הבא
סאבי עורך תחרות בין חברי הפורום
התחרות תסגר ב15 לינואר והיא נערכת בעקבות תחילת השנה החדשה והעובדה שכבר נגמרו לו הרעיונות לתירוצים מדוע הוא לא מגיע למסיבות
במהלך התחרות הוא מבטיח שחמש התירוצים הטובים ביותר יזכו את הוגיהם בסט מיוחד של דומונד וכמו כן הוא מבטיח להשתמש בתירוצים האלה במהלך השנה הקרובה כאשר התירוץ הזוכה במקום הראשון יבחר לקמפיין אי ההגעה לארמין! יש למה לחכות
למערכת נודע כבר שהבולט מבין ממציאי התירוצים בתחרות עד כה הוא כמובן מארק פלדמן האיש רב הכשרון שממקורות סודיים נודע לנו שהינדס כמה תירוצים מקוריים במיוחד. עקב המצאותם של קטינים בפורום המערכת מנועה מלפרסם את התירוצים הללו
קיפר קונה ריינגר
זה נשמע כמו משהו שיכול לקרות בחיים האמיתיים.?
ולעדכון מוזיקה מבית אליאור
למערכת נודע שלאחרונה הוא החל לשמוע מוזיקה קלאסית
"כל הביטים האלה שחוזרים על עצמם במוזיקה אלקטרונית כולה כבר ממש משעממים אותי אצל מוצארט מצאתי אהבה אמיתי וכנה"
ערן וחברים שוחרי טכנו ארגנו לאחרונה רייב טכנו ענקי
תפסנו את ערן לשיחה קצרה על ציפיותיו מהארוע וזה מששמענו ממנו
"אני כולי נרגש זה אירוע טכנו ראשון מסוגו בארץ"
מה לגבי הציפיות שלך?
"אני מצפה לנהירה המונית ולהצלחה כלכלית לא פחותה מזו של איי אל טי איי נייט הראשון שהיה...אני עדיין זוכר איך שבועות אחרי המסיבה ההיא אנשים היו פוגשים אותי ברחוב ומחמיאים לי על הסט שנתתי שם....ארוע של פעם בחיים"
הסוכנות של אלי וגיל מתרחב ומקבל רצועת שידור חודשית בתחנת הרדיו
דיגיטל אימפוטנט
הדבר מעורר מחלוקת חדשה בסוכנות סביב שאלת רוטציית השידור של כל אחד מאנשי הסוכנות
אריק המליץ להתחיל לפי סדר הא-ב של השמות
אלין תמכה בזה
אבל צח התרעם קשות וטען לקיפוח עדתי
צח הציע שהסדר יהיה לפי כמות השיער על הראש
אלין התרעמה וחזרה יום לאחר מכן עם קרחת חלקה על הסכין
אלי וגיל החליטו לשים סוף לברדק וקבעו סופית שההחלטה על סדר השידורים תקבע בהטלת מטבע
חן החליט לשים סוף להיותו מוד של הפורום
תגובתו להתפטרות המפתיעה היתה
"יש יותר מדי ברדק בפורום כך שיש לי יותר מדי עבודה אבל מעט מדי זמן לעשות אותה"
יש לציין שהמצב הזה הפוך לחלוטין מהמצב שהיה בתקופת רועי
אז היתה מעט מדי עבודה ויותר מדי זמן לרועי לבצע אותה
לפני כשבועיים ביקר מייק בארצנו
חוויה מוזרה שהוא מספר שהוא עבר קשורה ללילה האחרון שלו פה קבוצת זאטוטים שממידע שהגיע אלינו כללה את אלקס יובל קובי ורוברטו מהפורום הללו אותו ואמרו שהוא אלוהים
מייק חזר מבוהל לבלגיה
"לפני 2000 שנה הנצרות התחילה בצורה ביזרית שכזו אני לא רוצה להיות הבן אדם שהקים את הדת הרביעית בעולם"
ולסיום מודעות דרושים:
די גיי חדש מאזור המרכז מבקש די גיי חונך בוגר שילמד אותו את עבודת התקלוט במלואה יהיה סבלני וקשוב ויאמין בכל ליבו שאמ פי משחית את תרבות המוזיקה בארץ
דרוש מפעיל פורום בעל נסיון בהשלטת סדר במקומות מועדים לפרעונות חברות בפורומים אחרים - יתרון
לסוכנות די גיי מובילה באזור המרכז דרוש: מטבע של עשר אגורות עקב מחסור חמור במשאבים כלכליים לצורך קביעת החלטות גורליות
הסוכנות מוכנה לתת בתמורה: סט של 7 שעות בבית התורם הנדיב
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-25-2004 11:41
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ושאלה אחרונה אדיר איזה תלמיד היית בבית הספר?
"מופרע"
שתהיה לי בריא אילן, הרגת אותי היום...
Dec-25-2004 12:35
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חדשות עשר מביאים לכם אחלה של חדשות
טוב אז יאללה הגיע הזמן לעדכן ידידי
אדיר אחד המשוחררים הטריים מהפורום עזב את איזור מגורינו ועבר לגור בצפון הארץ
כתבנו נסעו לשאול לפשר המעבר
ואלה התשובות שקיבלו
" החלטתי שאני רוצה לקבל את המענק של עבודה מועדפת כדי שאוכל לממן תטיול הבא לאיביזה"
לשאלתנו מדוע עלה לצפון ענה "אני חובב מושבע של ירקו בכלל וגידול חצילים בפרט וחקלאי הצפון הם המומחים מספר אחת בארץ לסוג גידול זה"
שאלה נוספת ששאלנו את המשוחרר הטרי הוא מה גורם לו להרכיב על כל פריט מנורה צבעונית
משהביא אותנו לתשובות מאוד חותכות
"קודם כל אם שמתם לב לא משנה איזה עונה בשנה תמיד חם במועדונים בארץ
בגלל זה אני מביא מאוורר
אלא שלא מזמן התאשפזתי בבית חולים כי נחתכתי מהמאוור ולכן החלטתי לשים עליו מנורות כדי שאף אחד לא חלילה וחס יפצע ממנו"
לגבי שאר המוצרים המאירים ענה אדיר
"זה לא התחיל בכלל בתור גימיק
ירון הגדול בחבורה היה יוצא בראשית ימין למועדונים ואם יש משהו שהיה מרתיח אותו זה בליינים שרוקדים בטירוף חושים ודורכים לו בטעות על הרגל או נותנים לו מכה בטעות או שורפים אותו בטעות עם סיגריה
הוא היה מסוגל להתהפך עליהם ולא משנה מי הם מה הם או מה הקשר שלהם לזאביק רוזנשטין
לכן הוא החליט שאם כולם יראו שהוא שם
אף אחד לא בטעות יפגע בו - משם אני וראובן חשבנו שזה ממש פריט אופנתי מדליק וכך נולד רעיון גירוש החושך"
ושאלה אחרונה אדיר איזה תלמיד היית בבית הספר?
"מופרע"
ולאייטם הבא
סאבי עורך תחרות בין חברי הפורום
התחרות תסגר ב15 לינואר והיא נערכת בעקבות תחילת השנה החדשה והעובדה שכבר נגמרו לו הרעיונות לתירוצים מדוע הוא לא מגיע למסיבות
במהלך התחרות הוא מבטיח שחמש התירוצים הטובים ביותר יזכו את הוגיהם בסט מיוחד של דומונד וכמו כן הוא מבטיח להשתמש בתירוצים האלה במהלך השנה הקרובה כאשר התירוץ הזוכה במקום הראשון יבחר לקמפיין אי ההגעה לארמין! יש למה לחכות
למערכת נודע כבר שהבולט מבין ממציאי התירוצים בתחרות עד כה הוא כמובן מארק פלדמן האיש רב הכשרון שממקורות סודיים נודע לנו שהינדס כמה תירוצים מקוריים במיוחד. עקב המצאותם של קטינים בפורום המערכת מנועה מלפרסם את התירוצים הללו
קיפר קונה ריינגר
זה נשמע כמו משהו שיכול לקרות בחיים האמיתיים.?
ולעדכון מוזיקה מבית אליאור
למערכת נודע שלאחרונה הוא החל לשמוע מוזיקה קלאסית
"כל הביטים האלה שחוזרים על עצמם במוזיקה אלקטרונית כולה כבר ממש משעממים אותי אצל מוצארט מצאתי אהבה אמיתי וכנה"
ערן וחברים שוחרי טכנו ארגנו לאחרונה רייב טכנו ענקי
תפסנו את ערן לשיחה קצרה על ציפיותיו מהארוע וזה מששמענו ממנו
"אני כולי נרגש זה אירוע טכנו ראשון מסוגו בארץ"
מה לגבי הציפיות שלך?
"אני מצפה לנהירה המונית ולהצלחה כלכלית לא פחותה מזו של איי אל טי איי נייט הראשון שהיה...אני עדיין זוכר איך שבועות אחרי המסיבה ההיא אנשים היו פוגשים אותי ברחוב ומחמיאים לי על הסט שנתתי שם....ארוע של פעם בחיים"
הסוכנות של אלי וגיל מתרחב ומקבל רצועת שידור חודשית בתחנת הרדיו
דיגיטל אימפוטנט
הדבר מעורר מחלוקת חדשה בסוכנות סביב שאלת רוטציית השידור של כל אחד מאנשי הסוכנות
אריק המליץ להתחיל לפי סדר הא-ב של השמות
אלין תמכה בזה
אבל צח התרעם קשות וטען לקיפוח עדתי
צח הציע שהסדר יהיה לפי כמות השיער על הראש
אלין התרעמה וחזרה יום לאחר מכן עם קרחת חלקה על הסכין
אלי וגיל החליטו לשים סוף לברדק וקבעו סופית שההחלטה על סדר השידורים תקבע בהטלת מטבע
חן החליט לשים סוף להיותו מוד של הפורום
תגובתו להתפטרות המפתיעה היתה
"יש יותר מדי ברדק בפורום כך שיש לי יותר מדי עבודה אבל מעט מדי זמן לעשות אותה"
יש לציין שהמצב הזה הפוך לחלוטין מהמצב שהיה בתקופת רועי
אז היתה מעט מדי עבודה ויותר מדי זמן לרועי לבצע אותה
לפני כשבועיים ביקר מייק בארצנו
חוויה מוזרה שהוא מספר שהוא עבר קשורה ללילה האחרון שלו פה קבוצת זאטוטים שממידע שהגיע אלינו כללה את אלקס יובל קובי ורוברטו מהפורום הללו אותו ואמרו שהוא אלוהים
מייק חזר מבוהל לבלגיה
"לפני 2000 שנה הנצרות התחילה בצורה ביזרית שכזו אני לא רוצה להיות הבן אדם שהקים את הדת הרביעית בעולם"
ולסיום מודעות דרושים:
די גיי חדש מאזור המרכז מבקש די גיי חונך בוגר שילמד אותו את עבודת התקלוט במלואה יהיה סבלני וקשוב ויאמין בכל ליבו שאמ פי משחית את תרבות המוזיקה בארץ
דרוש מפעיל פורום בעל נסיון בהשלטת סדר במקומות מועדים לפרעונות חברות בפורומים אחרים - יתרון
לסוכנות די גיי מובילה באזור המרכז דרוש: מטבע של עשר אגורות עקב מחסור חמור במשאבים כלכליים לצורך קביעת החלטות גורליות
הסוכנות מוכנה לתת בתמורה: סט של 7 שעות בבית התורם הנדיב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
big mouth strikes again!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אגב... אני מבינה שנהייתי משעממת לאחרונה אם הפסקת לכתוב עלי
לא שאני מתלוננת... להפך... אני גם ככה בקטע של שינוי תדמית עכשיו...
חחחחחחחחחחחחחח עלק!!!!!!!!!!
___________________
Dec-25-2004 14:16
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי
אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב
וווואאווווווו... לעצור פה, זה שיש תקופות שאני נעלמת לא אומר שאני לא קיימת עוד
בבבבבבעעעעעעע
Dec-30-2004 20:52
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Tarantula
וווואאווווווו... לעצור פה, זה שיש תקופות שאני נעלמת לא אומר שאני לא קיימת עוד
בבבבבבעעעעעעע
תקופות....ממממ... נראה לי לא הגבת בפורום כבר איזה 7 חודש....
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Dec-30-2004 21:10
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by taltul
תקופות....ממממ... נראה לי לא הגבת בפורום כבר איזה 7 חודש....
תגזים...
וגם אם כן זאת לא סיבה לשכוח אותי
Dec-31-2004 10:35
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
יגאל קרעת אותי עם הקטע של הדת הרביעית חחחחחחחח
מעניין איך היו קוראים לספר הקודש...
ברית העולם המוזר?
פושאן?
כבו"ד ?
אז בתפקיד אלוהים יהיה מייק.
שלושת האבות יהיו טייסטו,ארמין ופרי קורסטן.
בתפקיד משה יהיה מרקוס שיוריד מהר סיני את לוחות הברית עליהם יהיה כתוב הטראקליסט של 20 הגדולים
בתפקיד המן הרשע יהיה בני בנאסי שרוצה להשמיד את המוסיקה הטובה בעולם ולהפיץ במקום זה את המוסיקה שלו
הפלישתים יהיו דיפדיש האיראנים האלה
זקני העם יהיו חברי TA
אליהו הנביא יהיה יוג'י ביומכניקה,ובפסח ישאירו לו כוס וודקה ואקסטות על שולחן הפסח כדי שיגיע בלילה ויוכל לתפוס ראש ולחשוב על עוד משהו מטורף שאפשר לעשות עם הפנים שלו
בית המקדש יהפוך לבית הרייב בו יערכו טקסי הקרבה ושחיטה של טראקים מסחריים בניצוחו של הכהן הראשי,ג'ון דיגוויד
וחזון אחרית הימים יהיה שפלינר ינגן בסנסיישן
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jan-02-2005 00:26
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
יגאל קרעת אותי עם הקטע של הדת הרביעית חחחחחחחח
מעניין איך היו קוראים לספר הקודש...
ברית העולם המוזר?
פושאן?
כבו"ד ?
אז בתפקיד אלוהים יהיה מייק.
שלושת האבות יהיו טייסטו,ארמין ופרי קורסטן.
בתפקיד משה יהיה מרקוס שיוריד מהר סיני את לוחות הברית עליהם יהיה כתוב הטראקליסט של 20 הגדולים
בתפקיד המן הרשע יהיה בני בנאסי שרוצה להשמיד את המוסיקה הטובה בעולם ולהפיץ במקום זה את המוסיקה שלו
הפלישתים יהיו דיפדיש האיראנים האלה
זקני העם יהיו חברי TA
אליהו הנביא יהיה יוג'י ביומכניקה,ובפסח ישאירו לו כוס וודקה ואקסטות על שולחן הפסח כדי שיגיע בלילה ויוכל לתפוס ראש ולחשוב על עוד משהו מטורף שאפשר לעשות עם הפנים שלו
בית המקדש יהפוך לבית הרייב בו יערכו טקסי הקרבה ושחיטה של טראקים מסחריים בניצוחו של הכהן הראשי,ג'ון דיגוויד
וחזון אחרית הימים יהיה שפלינר ינגן בסנסיישן
אני נשאר יהודי בינתיים
אהבתי
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jan-02-2005 01:10
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
אהבתי
רק משהו קטן להוסיף ככה שתדעו - לםני תקופה קצרה שמעתי שמועה יותר נכון עובדה די מעניינת ומפתיעה על אותו בן הבנאסי הכל כך מעצבן אותנו עם צ'יזיות שלו... אז העובדה היא בעצם על כך שאינו מנגן את מה שהוא יוצר בכלל - כלומר בתור די ג'י הוא שונה לגמרי ממה שידוע לנו עליו...
נ''ב: אבל עדיין היצירות 2-שקל שלו דורשות שחיטה באותו מקדש שאלכס הזכיר במגילה שלו
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jan-02-2005 12:21
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חדשות עשר מביאים לכם אחלה של חדשות
טוב אז יאללה הגיע הזמן לעדכן ידידי
אדיר אחד המשוחררים הטריים מהפורום עזב את איזור מגורינו ועבר לגור בצפון הארץ
כתבנו נסעו לשאול לפשר המעבר
ואלה התשובות שקיבלו
" החלטתי שאני רוצה לקבל את המענק של עבודה מועדפת כדי שאוכל לממן תטיול הבא לאיביזה"
לשאלתנו מדוע עלה לצפון ענה "אני חובב מושבע של ירקו בכלל וגידול חצילים בפרט וחקלאי הצפון הם המומחים מספר אחת בארץ לסוג גידול זה"
שאלה נוספת ששאלנו את המשוחרר הטרי הוא מה גורם לו להרכיב על כל פריט מנורה צבעונית
משהביא אותנו לתשובות מאוד חותכות
"קודם כל אם שמתם לב לא משנה איזה עונה בשנה תמיד חם במועדונים בארץ
בגלל זה אני מביא מאוורר
אלא שלא מזמן התאשפזתי בבית חולים כי נחתכתי מהמאוור ולכן החלטתי לשים עליו מנורות כדי שאף אחד לא חלילה וחס יפצע ממנו"
לגבי שאר המוצרים המאירים ענה אדיר
"זה לא התחיל בכלל בתור גימיק
ירון הגדול בחבורה היה יוצא בראשית ימין למועדונים ואם יש משהו שהיה מרתיח אותו זה בליינים שרוקדים בטירוף חושים ודורכים לו בטעות על הרגל או נותנים לו מכה בטעות או שורפים אותו בטעות עם סיגריה
הוא היה מסוגל להתהפך עליהם ולא משנה מי הם מה הם או מה הקשר שלהם לזאביק רוזנשטין
לכן הוא החליט שאם כולם יראו שהוא שם
אף אחד לא בטעות יפגע בו - משם אני וראובן חשבנו שזה ממש פריט אופנתי מדליק וכך נולד רעיון גירוש החושך"
ושאלה אחרונה אדיר איזה תלמיד היית בבית הספר?
"מופרע"
ולאייטם הבא
סאבי עורך תחרות בין חברי הפורום
התחרות תסגר ב15 לינואר והיא נערכת בעקבות תחילת השנה החדשה והעובדה שכבר נגמרו לו הרעיונות לתירוצים מדוע הוא לא מגיע למסיבות
במהלך התחרות הוא מבטיח שחמש התירוצים הטובים ביותר יזכו את הוגיהם בסט מיוחד של דומונד וכמו כן הוא מבטיח להשתמש בתירוצים האלה במהלך השנה הקרובה כאשר התירוץ הזוכה במקום הראשון יבחר לקמפיין אי ההגעה לארמין! יש למה לחכות
למערכת נודע כבר שהבולט מבין ממציאי התירוצים בתחרות עד כה הוא כמובן מארק פלדמן האיש רב הכשרון שממקורות סודיים נודע לנו שהינדס כמה תירוצים מקוריים במיוחד. עקב המצאותם של קטינים בפורום המערכת מנועה מלפרסם את התירוצים הללו
קיפר קונה ריינגר
זה נשמע כמו משהו שיכול לקרות בחיים האמיתיים.?
ולעדכון מוזיקה מבית אליאור
למערכת נודע שלאחרונה הוא החל לשמוע מוזיקה קלאסית
"כל הביטים האלה שחוזרים על עצמם במוזיקה אלקטרונית כולה כבר ממש משעממים אותי אצל מוצארט מצאתי אהבה אמיתי וכנה"
ערן וחברים שוחרי טכנו ארגנו לאחרונה רייב טכנו ענקי
תפסנו את ערן לשיחה קצרה על ציפיותיו מהארוע וזה מששמענו ממנו
"אני כולי נרגש זה אירוע טכנו ראשון מסוגו בארץ"
מה לגבי הציפיות שלך?
"אני מצפה לנהירה המונית ולהצלחה כלכלית לא פחותה מזו של איי אל טי איי נייט הראשון שהיה...אני עדיין זוכר איך שבועות אחרי המסיבה ההיא אנשים היו פוגשים אותי ברחוב ומחמיאים לי על הסט שנתתי שם....ארוע של פעם בחיים"
הסוכנות של אלי וגיל מתרחב ומקבל רצועת שידור חודשית בתחנת הרדיו
דיגיטל אימפוטנט
הדבר מעורר מחלוקת חדשה בסוכנות סביב שאלת רוטציית השידור של כל אחד מאנשי הסוכנות
אריק המליץ להתחיל לפי סדר הא-ב של השמות
אלין תמכה בזה
אבל צח התרעם קשות וטען לקיפוח עדתי
צח הציע שהסדר יהיה לפי כמות השיער על הראש
אלין התרעמה וחזרה יום לאחר מכן עם קרחת חלקה על הסכין
אלי וגיל החליטו לשים סוף לברדק וקבעו סופית שההחלטה על סדר השידורים תקבע בהטלת מטבע
חן החליט לשים סוף להיותו מוד של הפורום
תגובתו להתפטרות המפתיעה היתה
"יש יותר מדי ברדק בפורום כך שיש לי יותר מדי עבודה אבל מעט מדי זמן לעשות אותה"
יש לציין שהמצב הזה הפוך לחלוטין מהמצב שהיה בתקופת רועי
אז היתה מעט מדי עבודה ויותר מדי זמן לרועי לבצע אותה
לפני כשבועיים ביקר מייק בארצנו
חוויה מוזרה שהוא מספר שהוא עבר קשורה ללילה האחרון שלו פה קבוצת זאטוטים שממידע שהגיע אלינו כללה את אלקס יובל קובי ורוברטו מהפורום הללו אותו ואמרו שהוא אלוהים
מייק חזר מבוהל לבלגיה
"לפני 2000 שנה הנצרות התחילה בצורה ביזרית שכזו אני לא רוצה להיות הבן אדם שהקים את הדת הרביעית בעולם"
ולסיום מודעות דרושים:
די גיי חדש מאזור המרכז מבקש די גיי חונך בוגר שילמד אותו את עבודת התקלוט במלואה יהיה סבלני וקשוב ויאמין בכל ליבו שאמ פי משחית את תרבות המוזיקה בארץ
דרוש מפעיל פורום בעל נסיון בהשלטת סדר במקומות מועדים לפרעונות חברות בפורומים אחרים - יתרון
לסוכנות די גיי מובילה באזור המרכז דרוש: מטבע של עשר אגורות עקב מחסור חמור במשאבים כלכליים לצורך קביעת החלטות גורליות
הסוכנות מוכנה לתת בתמורה: סט של 7 שעות בבית התורם הנדיב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב עד כאן צחקתי.
אתה גדול
אני מוכן ללמד אותך אבל תסדר לי חדר עם ארוחות אני מגיע .
רק משהו קטן להוסיף ככה שתדעו - לםני תקופה קצרה שמעתי שמועה יותר נכון עובדה די מעניינת ומפתיעה על אותו בן הבנאסי הכל כך מעצבן אותנו עם צ'יזיות שלו... אז העובדה היא בעצם על כך שאינו מנגן את מה שהוא יוצר בכלל - כלומר בתור די ג'י הוא שונה לגמרי ממה שידוע לנו עליו...
נ''ב: אבל עדיין היצירות 2-שקל שלו דורשות שחיטה באותו מקדש שאלכס הזכיר במגילה שלו
האמת?גם אני שמעתי על זה...
ואני כתבתי מגילה?תראה מה יגאל מעולל מעלי
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jan-02-2005 20:34
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
חדשות הפורום במהדורת בוקר מצומצמת...
(היה לי טפה קשה להרדם ועכשיו דווקא כשאני עייף יש לי איזה רעיון או שתיים לכתוב פה)
24 פצועים מתוכם שלוש במצב קשה לאחר קטטה המונית במועדון הטי אל וי
הקטטה פרצה לאחר שהדי גיי השיכור בעליל יוהן חילן זרק את האוזניות החתומות שלו (לשעבר) אל הקהל הקניבלי של נקסט
מסתבר שכל משנכח שם באותו רגע רצה לשים יד על הפריט המדובר וכך נוצרה ערימה טורקית באמצע המועדון בזמן שחילן ממשיך לנגן
הטעות הגדולה במהלך הערב עושה רושם היתה של רוני בעלי נקסט שחגג יום הולדת
מסתבר שהוא הביא לחילן קוקטייל מיוחד
חילן באותם רגעים היה הפוך לגמרי ואחרי שזרק את האוזניות החל לחתום במרץ על כל דבר שהיה על העמדה וכך נוצרה התקרית
2 בליינים נפגעו בראשם מפגיעת פטיפון של טכניקס
4 נפגעו מפגיעה ומרסיסי פיוניר סי די גיי 1000
רוני נפצע לאחר שחילן החליט לזרוק אותו אל הקהל
והבלאגן כולו התחולל כאשר חילן החליט שהויינילים הם לא יותר ממשחק פריסבי חביב שהוא שיחק עוד בימי ילדותו בבלגיה
אחד מהם חתך לאדיר את אחד מצינורות החשמל שלו משחימם את כל הסייברים על חילן
הסייברים עלו לעמדה בעצבים שם התברר שלמעשה כל הבלאגן החל מהעצבים שתפס חילן על הסינוור לאורך כל הערב
לאחר התקרית ניסינו לברר עם חילן מה קרה והוא ענה לנו באנגלית
" well i just couldn't see nothing those cybers interupted me all night so i've decided slowly to take my headphones and throw it on the tiny cyber (adir) when i saw i missed him i just kept on throwing things until i hit his cloths and there gone the electricity!"
מודעות דרושים
לגרוש בשם מוטי מרמת גן דרושה חובבת מסיבות טבעית שתבלה איתו את ימי שישי - עדיפות לבלייניות של נקסט
לתומך נלהב במוזיקה חוקית דרוש מתווך בכדי לאפשר שיחות ללא מריבות עם אנשים שעדיין אינם תומכים במוזיקה חוקית יצויין שגם במודעה זו יש מין עקיצה ולכן המתווך חייב להיות מקצוען מהשורה הראשונה בכדי להצליח במשימתו
למוסד לחולי נפש דרושה מערכת הגברה+ קניית תקליטים חודשית + ציוד תקלוט מקצועי - לצורכי קבלת חולה נפש חדש למתחם המוסד - כן זה אני ואני לא מתאשפז בלי שכל הדרישות הללו ימולאו
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation