|
Gisteren dan toch eindelijk naar The Village geweest, en ik vond het ook een erg goede film, mooie sfeer, het einde was misschien wat vreemd, maar vond het niet eens zo belachelijk ver gezocht en het klopte in ieder geval allemaal wel. Toch wel een echte aanrader, en blij dat ik em in de bioscoop heb gezien, waar zo'n film toch een stuk beter overkomt dan achter je PCtje.
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|