Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Freezel
HOLY DAMN WAT EEN FEEST

Old Post Aug-07-2004 23:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

/me = gaar

WAT EEN FEEST! nooit gezien!

mijn klok stond stil toen men per helikopter (echte!) bloemen dropte boven de weide... dit was zo af!

markus schulz op 1 (teaser: I follow you everywhere you go, baby...)
armin op 2 (teaser: Drive boy dog boy dirty numb angel boy...)

marco v op 3 (teaser: my baby shot me down down down....)

morgen review, maandag foto's

nu slapen met 600 km op de teller

\o/

Old Post Aug-08-2004 00:30  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TOR
ze zeiden net op Rotationz dat er teveel volk was, vooral breezah-volk.

Dat vond ik echt wel meevallen. Veel publiek dat ook daadwerkelijk kwam om een feestje te bouwen. En met de drukte op het terrein viel het echt mee. In de tenten was imo genoeg ruimte om te dansen en ook over het terrein lopen was geen probleem.

Old Post Aug-08-2004 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

man man, net een paar foto's gezien van JP.. moet toch een ongelooflijk vet feest zijn geweest

Old Post Aug-08-2004 10:48  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

quote:
Originally posted by TOR
man man, net een paar foto's gezien van JP.. moet toch een ongelooflijk vet feest zijn geweest

We zeiden het van te voren al

Old Post Aug-08-2004 10:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Myst3ria
tranceaddict

Registered: May 2004

Hi everyone, net een uurtje wakker nu, en gisteren het feestje van mn leven meegemaakt

Dj's die ik voor een tijdje aan het werk gezien heb waren Markus Schulz, Armin, John Digweed, Misja Helsloot, Rank1 en Marco V.
Voor de rest overal nog wat stukskes meegepikt

Hoogtepunten van de dag waren voor mij:
Markus Schulz en Marco V, omg wat een setjes dat die mannen hebben neergezet, respect
De bloemen die ze per heli dropten boven de hele weide.
Het feit dat de weide gevuld was met volk, maar dat je toch genoeg ruimte had om te dansen en je naar de andere stages en tenten te begeven.

Carl Cox plus lasershow heb ik gemist, zijn een beetje vroeger vertrokken aangezien we nog een hele reis voor de boeg hadden (btw thanx FredNova om gisteren chauffeur van dienst te zijn voor ons vijven, respect)

T was gisteren dus echt een feestje om nooit meer te vergeten, en zeker voor herhaling vatbaar

Grtz

Blue Haze - Spacious

Old Post Aug-08-2004 11:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Myst3ria Click here to Send Myst3ria a Private Message Add Myst3ria to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Myst3ria

Carl Cox plus lasershow heb ik gemist, zijn een beetje vroeger vertrokken aangezien we nog een hele reis voor de boeg hadden (btw thanx FredNova om gisteren chauffeur van dienst te zijn voor ons vijven, respect)

Wtf jullie hebben dan helaas het HOOGTEPUNT van D.V. gemist. Van 21:00 tot 23:00 boven op de rotsen gaan zitten bij de tent chill on the hill. 21:30 Cox begint te DJ'en en te MC'en. De beste man laat weer eens zien dat hij gewoon één van de beste DJ's is op de wereld. Wat een show maakt die man er elke keer van, vette techno maar niet te hard deze keer, weer lekkere funky sferen er doorheen, heerlijk dus. 22:00 het is eindelijk donker, lasers gaan aan en die waren Vervolgens om 22:30 heeeeeeeeeeel erg mooi vuurwerk.

De combinatie van op de heuvel zitten, +/- 20.000 man onder je te hebben staan, Cox die draait en mc't, lasers die aanstaan en er een lading vuurwerk de lucht in wordt geschoten is toch wel onvergetelijk en één van mijn mooiste partymomenten. Ben niet snel stil op een feest, aangezien ik inmiddels toch alles wel heb gezien, gehoord en heb meegemaakt in partyland, maar om 22:30 was ik sprakeloos

Met dank aan JP die wederom erg mooie foto's heeft gemaakt:

Down-Under was da bomb

Last edited by MaGiK54 on Aug-08-2004 at 12:18

Old Post Aug-08-2004 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Myst3ria
tranceaddict

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wtf jullie hebben dan helaas het HOOGTEPUNT van D.V. gemist.

That was not my call he, ik was niet diegene die dat heel stuk nog terug moest rijden (best wel lang, vier en een half uur in de auto)
Heb er wel enkele pics van gezien jah, leek me inderdaad vet. Maar ondanks dat ik Carl Cox gemist heb, heb ik me toch geweldig geamuseerd, ben er nog altijd van aan het bekomen

Blue Haze - Spacious

Old Post Aug-08-2004 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Myst3ria Click here to Send Myst3ria a Private Message Add Myst3ria to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Myst3ria
That was not my call he, ik was niet diegene die dat heel stuk nog terug moest rijden (best wel lang, vier en een half uur in de auto)
Heb er wel enkele pics van gezien jah, leek me inderdaad vet. Maar ondanks dat ik Carl Cox gemist heb, heb ik me toch geweldig geamuseerd, ben er nog altijd van aan het bekomen

Op zich logisch dat jullie eerder zijn weggegaan, gezien de rit die jullie nog moesten rijden, maar het is wel errug jammer dat jullie dit hebben gemist

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-08-2004 12:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

quote:
Originally posted by MaGiK54
Op zich logisch dat jullie eerder zijn weggegaan, gezien de rit die jullie nog moesten rijden, maar het is wel errug jammer dat jullie dit hebben gemist

Gelukkig hebben we de foto's nog

Old Post Aug-08-2004 12:37  Netherlands
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Geen woorden voor... fan-tas-tisch

Proficiat aan onze noorderburen voor zulke festivals te kunnen opzetten... Zoiets verwacht ik niet direct in België

Old Post Aug-08-2004 12:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by TOR
i'm having a great time met Paul van Dyk hier

Gij en PVD

Old Post Aug-08-2004 12:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Favorite 3 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "Unknown Pleasure" (Dub Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:24.

Forum Rules: