|
jovisst använder jag AG, men DC är bra på andra sätt, tex att man kan dela ut vad som helst
dessutom finns det ingen server som kan spärra det man delar ut (som ju nu faktiskt håller på att ske med AG - skedde med napster innan)
vidare kan man browsa en killes filer, köa och resuma går såklart också
|