___________________
Help me identify these tunes, please: ID1 and ID2
Sep-13-2003 16:21
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
packad?
Sep-13-2003 22:54
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
En polare tog den här på mig i skolan idag... skulle se mystisk ut... d e därför jags er ut som ett mongo
Lägger upp en bättre bild när jag har en
___________________
Sep-16-2003 17:55
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jaG vill göra en bildrequest nu....robstar fixa bild! vill se hur du ser ut pöjk!
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Sep-16-2003 19:30
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Jag ska slänga upp en inom kort, ska bara be polaren skicka någon bild.
Sep-16-2003 19:35
keiwan
tranceaddict in training
Registered: Sep 2003
Location:
Sep-17-2003 10:56
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
En lite nyare bild på mig:
Sep-17-2003 15:52
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så
och neeee, ja har inget reflexband på mig det e blixten hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping
___________________
Tom Cloud - Told You So
Oct-18-2003 01:13
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Glorie
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så
och neeee, ja har inget reflexband på mig det e blixten hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping
oj oj oj vilken snygging tyvär så kommer jag inte till tracid men ska hålla ett öga öppet på nästa
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Oct-18-2003 06:16
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by Glorie
tjaaaaaaa. ja har fixat digitalkamera nu å tagit en bild som e färskare än er mjölk där hemma i kylskåpet.
dock gör sig inte bilden rättvis, för jag e blondare än så
och neeee, ja har inget reflexband på mig det e blixten hoho, som jag ännu inte förstått mig på HUR man tar bort
sååååååååå, nu kan alla komma å säga HEJ till mig på Tracid-festen i Linköping
heh, har du tagit kort på dig själv mha en spegel?
kunde du inte bett nån polare ta kortet på dig eller nåt?
Men men vi fick ju se lite iaf!
Ljuger spegelbilden eller är det en ring jag ser på "DET" fingret?
Last edited by SWE_TRANCE on Oct-18-2003 at 16:39
Oct-18-2003 09:06
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris