|
| quote: | Originally posted by jp
Geen idee, Hoorn of zo
Of misschien houden we het huis als niemand het kan of wil betalen
anyhow, een fles Absinth (73%) opdrinken in 2 avonden is NIET goed hihi
Tabu Classic Strong rules |
Het mag weer ja!! Ik las van de week dat het verbod uit 1909 op Absinth is opgeheven
Is die zooi eigenlijk wel te zuipen?
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
|