de post is ook geplaatst bij de Chillout Room
quote:Originally posted by Dj_Day-V Gaan we engels praten ? Enig idee hoe lang ik hier mee bezig ben geweest? Als je een Nederlandse vertaling wil maken nou graag
jp wat is union soup??? soort fnvbondgenoten-groentesoep?? (cool story verder....:-) lekker cycnisch.. mag dat wel)
Er zitten een paar foutjes in maar dat kan gebeuren op de late avond
haha leuk verhaaltje met al die foto's JP, maar denk je hier nou mensen mee te trekken of juist weg te jagen?
Zo te lezen zal het aantal TA's dat Amsterdam aandoet weer gaan stijgen
Iets op je klompen aanvoelen Vroooop vroooop vroeeeem vrooooooooooooeeeep Magna Plaza Het Achterhuis van Anne Frank, genomen vanuit de binnentuin (met dank aan een bewoner van de Keizersgracht)
Vind ze iets te donker. Kon je niet stopje meer belichten?
___________________ Allemaal gelul!!
Tuurlijk zijn ze donker, want het is herfst en ik heb niet ingeflitst
te donker
Ga fietsen of zo
magna plaza! mooi gebouw, wel aardig om te shoppen ook, amsterdam is moooooooooi
___________________ There's intelligent life out there...
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA