Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2005
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mr_fisken
Steve har du några tips på saker att ta med sig som jag kanske kan tänkas glömma. Har ingen rutin från stora event i holland

edit: valde platser nu 14a&14b

Paraply så slipper du köpa ett på plats för €5

Annars är de ju bara de vanliga, pengar, kläder & ett party humör

Vadå valde platser ? Vad flyger ni med ? Jag flyger med Snowflake (SAS), tror inte jag kan göra nåt sånt.

Old Post Feb-11-2005 18:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Paraply så slipper du köpa ett på plats för €5

Annars är de ju bara de vanliga, pengar, kläder & ett party humör

Vadå valde platser ? Vad flyger ni med ? Jag flyger med Snowflake (SAS), tror inte jag kan göra nåt sånt.

Paraply la jag till.

Jo det kan du. www.snowflake.se > check in > checka in via internet > checka-in här. Där skriver du in ditt bokningsnummer som du fått i din mail. Där kan du skriva in vart du vill sitta.
I morgon när du ska checka in så finns det en automat som man skriver in bokningsnummret i. Då ska man få en sån där lapp man sätter på väskan och sedan lämnar man väskan på ett särskilt band där det sitter någon och tar emot den. Man kommer på så sätt också före i kön vid incheckningen

Old Post Feb-11-2005 19:47  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mr_fisken
Paraply la jag till.

Jo det kan du. www.snowflake.se > check in > checka in via internet > checka-in här. Där skriver du in ditt bokningsnummer som du fått i din mail. Där kan du skriva in vart du vill sitta.
I morgon när du ska checka in så finns det en automat som man skriver in bokningsnummret i. Då ska man få en sån där lapp man sätter på väskan och sedan lämnar man väskan på ett särskilt band där det sitter någon och tar emot den. Man kommer på så sätt också före i kön vid incheckningen

Allright.. då har jag plats 15A... bakom er alltså Ville ha fönsterplats

Vad händer om man trycker på Check-in sen där under "change seat" ?

Old Post Feb-11-2005 20:08  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

vet inte men om du klickade på en plats och den laddade och du sedan tog stäng så haru platsen.
löser sig i annat fall men nu har du checkat in. ses i morn

Old Post Feb-11-2005 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

ingne eftersnackstråd?
dåligt

Jävlar vilken fest det var!

Old Post Feb-14-2005 09:29  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

MINA BILDER!!!

http://olat.mine.nu
Logga in med TranceClubber / trance

Old Post Feb-14-2005 17:25  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

helskön fest, J00F och Rank 1 var bäst, Yoji avslutade det hela med skön hårdtrans

Här är ett videoklipp från J00F's spelning

(vänsterklick) http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=...PU3P1NV7RW89262

Old Post Feb-14-2005 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

o här är ett från Mr Ferry Corsten
Man kan tom se vad ferry skrivit på sina CD-Rs

(högerklick - spara mål som)
http://www.dance-tunes.com/te2005/trance_energy2005.mov

Hade en riktigt riktigt rolig helg!
Favoriterna var nog Eddie, Yoji o J00F! Stort plus till Gelderen oxå

Old Post Feb-14-2005 20:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Kan bara hålla med om att helgen va super, fast att man gick lite mer än vad som va planerat i Amsterdam När ska vi lära oss vart Cyberdog ligger...ska det va så jävla svårt
Blev lite sur på servitören för att han garvade när jag bad om ketchup till min pasta..wtf!

Festen i sig var helt grym, Ferry, j00f och Yoji va bäst.
Hoppas nu bara att dom släpper seten, för dom bara måste jag ha!

Old Post Feb-14-2005 20:59  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

jag måste bara säga att jag är GRAVT besviken över att det inte blev något TA kort iår ... DÅÅÅÅLIG stil folk.. dåååålig!

Old Post Feb-14-2005 21:12  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Så där då... kom precis hem från Arlanda...

Hade en riktigt skoj natt på TE såklart, 1½ timme film har jag från de hela som de lär bli nåt av men de kanske tar sin tid.
Sprang mest runt solo, dessa hann jag med innan jag ledsnade på att ta mig fram i folkmassan.
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank1
AVB
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
M.I.K.E. (som för övrigt morsade på mig i samma sekund jag dök upp,snacka iof med han när han var i Sverige)
Filterheadz
Marco V

Försökte du styra upp nåt jofawe ? styra upp nåt jofawe ?

Imorrn (tis.) ska jag slänga upp mina bilder...

Stonefields & LillaCs bilder finns redan uppe
http://www.liquidsunset.org

TC Bussarnas folk !

Old Post Feb-14-2005 23:48  Sweden
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Hade en riktigt skoj natt på TE såklart, 1½ timme film har jag från de hela som de lär bli nåt av men de kanske tar sin tid.
Sprang mest runt solo, dessa hann jag med innan jag ledsnade på att ta mig fram i folkmassan.
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank1
AVB
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
M.I.K.E. (som för övrigt morsade på mig i samma sekund jag dök upp,snacka iof med han när han var i Sverige)
Filterheadz
Marco V

du filma alla de dar men inte J00F?

Old Post Feb-15-2005 02:50  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold vocal track id needed [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreeform Five - Perspex Sex (Ewan's Hi-NRG Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:33.

Forum Rules: