|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Jun-22-2005 11:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by M@rc
Allereerst,
.....
Take care,
Marc |
Hey Marc,
Bedankt dat je zo de moeite nam om zo'n lang verhaal te tikken, maar het was wel duidelijk! Had een tijdje niet meer bekeken door alle shit enzo, maar ik heb zondag met haar gepraat, en maandag en dinsdagavond ook nog eens. Dit is trouwens mijn 2e echte relatie.
Wat anderen zeggen over het leeftijdsverschil doet er niet zo toe voor mij. Dat heb ik nergens wat over geschreven btw, daar kwam chicane mee, maar dat doet er even niet toe.
Het gaat wel een stukje beter, ik ben nog steeds een beetje van slag door wat er allemaal gebeurt is, en heb nog steeds een soort argwaan. Ik sta elke ochtend op met die spoken in mn hoofd die roepen dat ik op mn hoede moet zijn.
Zelf zegt ze dat het nu weer voor een groot deel goed zit. Ik héb gevraagd of ze nog verliefd is, ik héb gevraagd of ik moet veranderen. Eerst kon ze geen antwoord geven op die vragen, nu we er rustig over gepraat hebben ging dat beter. Ze is nog wel verliefd en het komt erop neer dat we er allebei een stukje moeten veranderen.
We moeten meer begrip tonen voor elkaars positie. Aan het begin was het feest, nu komt er ineens zware storm op ons dak. Ik moet haar zien te overtuigen dat ik echt iemand ben waarmee ze een toekomst kan hebben, nu is dat nog zo ver weg dat het voor haar onzeker word. Het is nou eenmaal heel snel gegaan, we houden van elkaar. En idd wat jij zegt, misschien kunnen we dat niet helemaal zeggen. Maar soms voel je dat gewoon heel sterk en dan kan ik dat niet voor me houden. En andersom geld dat ook.
Zij zal mij er nu van moeten overtuigen dat ze het nog serieus neemt, want ik wil wel degelijk verder met haar. Zij heeft het gevoel dat het goed komt, ik sta daar nog wat sceptisch tegenover. Ik ben gewoon erg geschrokken van hoe het ineens kan opzetten bij haar. Is het eenmalig? Of komt het in de toekomst terug? Hoe zal ik dan reageren? Dat is misschien iets voor de toekomst maar het houd me wel bezig.
Maargoed, hierbij wil ik je bedanken voor je raadzame woorden, en dat meen ik echt.
Misschien dat ik over een tijdje nog even hierop terugkom.
Iedereen die replied heeft bedankt,
Groeten, Ramón.
Jun-22-2005 20:51
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:47.
Forum Rules: